Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כאבי גב תחתון טורדניים בעת נסיעה , מתחילתה.


sapiryoad

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, chezik כתב:

ניסית יותר מאפשרות אחת בכריות של ד"ר גב?

אני לקחתי מחברים כמה דגמים של כריות לנסיון של כמה ימים, עד שמצאתי אחת שפתרה לי את הכאבים וקניתי כזאת.

יש לי אחת לגב בשביל כאבי גב תחתון, ועוד אחת לצוואר, ברכב שיש לי היום אני לא צריך את זה (סיטרואן), אבל כל פעם שאני יוצא לנסיעה ארוכה ברכב אחר אני לוקח איתי את הכריות למקרה הצורך.

יש לך המלצה על משענת ספציפית? קניתי את המשענת הכי יקרה אם אפשרות לניפוח באזור הגב התחתון

לפני שעה, ntd כתב:

אישית היתה לי בעיה דומה:

 

הייתי עם טויוטה יאריס 2012. אחרי מעל שנה עם כאבי-גב, עברתי לסיאט איביזה - הבעיה נפתרה.

גם לאיביזה וגם ליאריס לא היה כיוון של גב-תחתון.

מעניין. אולי באמת הארופאיות יותר מתאימות לבעיה כזאת. יש לך עוד רכבים ברמת נוחות ומחיר של האיביזה שאתה חושב שיכולים להתאים? אולי פאביה?  אני כן שוקל אולי להעלות קצת את התקציב אחרי שאמכור את האקסנט ולעבור לקטגוריית ג'יפים קטנים.. כמו ויטרה.. יכול להיות שרכב גבוה וגדול יותר באמת יקל (למרות שאני רזה ובעל גובה ממוצע)

 

לפני 20 שעות, zaf כתב:

מחזק את דיברי לאנוס ומסיף.

ברכבים האסייתים הקטנים , המושבים בדרך כלל קצרים ובחלק מהמקרים קשים לכוונון עקב מסילות קצרות ומנגנון כיוון משענת גס (קפיץ ומסילת מגרעות במקום בורג כיוונון רציף) . תנוחת ישיבה נמוכה והעדר יכולת טיוב הישיבה מעצימות, מנסיון, את הלחץ על הגב התחתון. חפש לך רכב שיאפשר לך ישיבה מעט גבוהה יותר וכיוון עדין של משענת הגב. זה ככל הנראה כרוך במעבר לרכב בקטגוריית הג׳יפונים הקטנים כמו הסוזוקי ויטארה, יונדאי קונה, סיאט ארונה ושאר המכוניות בקבוצה הזו.

את הכיוונון הרציף של משענת המושב תמצא בדרך כלל ברכבים שמגיעים מארופה. (גם יונדאי וקיה שמגיעים מארופה) 

 

הסרטון הזה מדגים מעט בנושא:

 

 

תודה רבה.

מה אתה חושב על אירופאיות אבל בקטגוריה שאני נמצא בה( כרגע עם אקסנט, גם סופר מיני תופס) 5הרבה המליצו כאן שעשוי להיות יותר נוח על אף שמדובר ברכבים קטנים ולא גבוהים. יכול להיות באמת שרכב גדול וגבוה יותר יקל על הכאבים.. על אף שאני 1.75 ורזה. ובכל זאת אולי זה זה רעיון.. איזה רכבים יכול להמליץ חוץ מהויטרה שאני מכיר ואוהב(מעט יקר לי) . חשבתי על הדאסטר אבל שמעתי עליו לצד המלצות גם דברים פחות טובים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שאפשר לחזק את שרירי הגב, אבל יש הבדלים בין רכבים שונים.

בהכללה גסה, רכבים אירופאים יותר טובים מרכבים אסיאתיים.

כמו כן, בדרך כלל ככל שהרכב יותר גדול הכיסאות משובחים יותר.

טויוטה והונדה במיוחד ידועים במושבים גרועים, הרגשתי את זה בכל קשת הדגמים. 

בסופו של דבר אין תחליף לנסיעת מבחן ממושכת ברכב המיועד.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון כואב מציע ללכת מהקל אל הכבד. א. להוסיף משענת ראש מותאמת לצוואר. ב. להתאים המושב ג. להתאים תומך גב. ד. אם כל זה לא עוזר להחליף רכב כאשר המפתח הוא: נכנס, מתיישב, אם הגב כואב מיד - לנסות להתאים תנוחה. לא מסתדר - הבא בתור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, sapiryoad כתב:

מה אתה חושב על אירופאיות אבל בקטגוריה שאני נמצא בה( כרגע עם אקסנט, גם סופר מיני תופס) 5הרבה המליצו כאן שעשוי להיות יותר נוח על אף שמדובר ברכבים קטנים ולא גבוהים. יכול להיות באמת שרכב גדול וגבוה יותר יקל על הכאבים.. על אף שאני 1.75 ורזה. ובכל זאת אולי זה זה רעיון.. איזה רכבים יכול להמליץ חוץ מהויטרה שאני מכיר ואוהב(מעט יקר לי) . חשבתי על הדאסטר אבל שמעתי עליו לצד המלצות גם דברים פחות טובים

בוא נבחין בין שתי תכונות שצינתי, האחת גובה הרכב או יותר נכון מרווח הגחון שמאפשר כניסה קלה לרכב ללא צורך להתכופף על מנת להתיישב בו. זה לכשעצמו מהווה נקודת פתיחה טובה יותר למציאת תנוחת ישיבה טובה.

השניה היא אורך/עומק המושב וגובה משענת הגב על מנת להשיג תמיכה בכל הגב עד גובה הכתפיים. על מנת שלא לשבת כפוף.

 

מרבית הסיכויים הם שברכבי פורד,רנו, סיאט, פז׳ו וסקודה (כמייצג של תקציב סביר, לכן לא מציין את אאודי ודומיו) המושב יהיה עמוק יותר ונוח יותר. ככל הנראה גם חלק מהיפניות היותר יקרות.

 

ככל הנראה אין מנוס מלקחת סרט מדידה ולגשת לסוכנויות/מגרשי רכב ולמדוד על פי התרשים הזה למשל:

 

כלי הרכב הקטנים ומרבית האסייתים הם בעומק 47 סמ , האחרים הם בעומק 54 סמ. ככל הנראה יהיה לך נוח יותר בכסא העמוק יותר.

 

 

image.png.a333cf643a92c5e38b4f07d95818da56.png 

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.2.2024 בשעה 21:09, zaf כתב:

בוא נבחין בין שתי תכונות שצינתי, האחת גובה הרכב או יותר נכון מרווח הגחון שמאפשר כניסה קלה לרכב ללא צורך להתכופף על מנת להתיישב בו. זה לכשעצמו מהווה נקודת פתיחה טובה יותר למציאת תנוחת ישיבה טובה.

השניה היא אורך/עומק המושב וגובה משענת הגב על מנת להשיג תמיכה בכל הגב עד גובה הכתפיים. על מנת שלא לשבת כפוף.

 

מרבית הסיכויים הם שברכבי פורד,רנו, סיאט, פז׳ו וסקודה (כמייצג של תקציב סביר, לכן לא מציין את אאודי ודומיו) המושב יהיה עמוק יותר ונוח יותר. ככל הנראה גם חלק מהיפניות היותר יקרות.

 

ככל הנראה אין מנוס מלקחת סרט מדידה ולגשת לסוכנויות/מגרשי רכב ולמדוד על פי התרשים הזה למשל:

 

כלי הרכב הקטנים ומרבית האסייתים הם בעומק 47 סמ , האחרים הם בעומק 54 סמ. ככל הנראה יהיה לך נוח יותר בכסא העמוק יותר.

 

 

image.png.a333cf643a92c5e38b4f07d95818da56.png 

 

 

נשמע הגיוני

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...