Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוזוקי ויטרה 04/2019 מנוע 1.0 32,000 קילומטרים- מחירון 89000, מחיר מבוקש 80000

בגדול אהבנו את הרכב, נסיעה סבבה, בדיקות עדיין לא עשינו

מה שמתריד אותי:

1.מצב של פח רכב בגג ועל מכסה מנוע יש מספר קטמים כאלה כנראה מקקי של הציפור, לא יודע האם ניתן לטפל בהם ומה השלכות עתידיות(אני בכלל חושב שלקרוא לרכב בן 4 עם כזאת קילוף צבע שמור זה הגזמה)

2.מבקשים בסוכנות כלמוביל על רכב זה 80,000 ולא מוכנים לרדת במחיר

3.אחרי דיון על מחיר עלה ש לפחות 2 צמיגים תקולים אז הם אמרו שיחליפו צמיגים

4.רכב פיספס טיפול אחרון הדבר היחיד שאמרו לנו זה שבכלמוביל יכולים לעשות את הטיפול וסירבו לעשות אותו בסוזוקי

5.ראינו היום את הרכב פעם שניה, ביקשתי שישטפו את הרכב מבנים ומבחוץ על מנת שנוכל להתרשם מהמוצר-לא נעשה(ראיתי את קילופי הצבע כי העברתי מטלית לחה על הרכב)

 

***אני שואל האם כדאי לי להמשיך איתם במצב כזה כי אחרת נעלץ לשכור את הרכב ואז את מה שלא שילמנו על הרכב נשלם בהשכרה

Just now, David1000 כתב:

סוזוקי ויטרה 04/2019 מנוע 1.0 32,000 קילומטרים- מחירון 89000, מחיר מבוקש 80000

בגדול אהבנו את הרכב, נסיעה סבבה, בדיקות עדיין לא עשינו

מה שמתריד אותי:

1.מצב של פח רכב בגג ועל מכסה מנוע יש מספר קטמים כאלה כנראה מקקי של הציפור, לא יודע האם ניתן לטפל בהם ומה השלכות עתידיות(אני בכלל חושב שלקרוא לרכב בן 4 עם כזאת קילוף צבע שמור זה הגזמה)

2.מבקשים בסוכנות כלמוביל על רכב זה 80,000 ולא מוכנים לרדת במחיר

3.אחרי דיון על מחיר עלה ש לפחות 2 צמיגים תקולים אז הם אמרו שיחליפו צמיגים

4.רכב פיספס טיפול אחרון הדבר היחיד שאמרו לנו זה שבכלמוביל יכולים לעשות את הטיפול וסירבו לעשות אותו בסוזוקי

5.ראינו היום את הרכב פעם שניה, ביקשתי שישטפו את הרכב מבנים ומבחוץ על מנת שנוכל להתרשם מהמוצר-לא נעשה(ראיתי את קילופי הצבע כי העברתי מטלית לחה על הרכב)

 

***אני שואל האם כדאי לי להמשיך איתם במצב כזה כי אחרת נעלץ לשכור את הרכב ואז את מה שלא שילמנו על הרכב נשלם בהשכרה

סליכה, שכחתי לעלות תמונות

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

פורסם

בתיקוני צבע אני מבין קטן מאוד, אבל צבע אדום הוא קשה יותר לתיקון ונפגם בקלות יחסית.

אם אתה מהאנשים שרגישים לפגיעה בצבע, חפש רכב בצבע אחר.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

צריבות בלקה קשה לתקן בלי שיראו, אם זה מפריע לך אז כמו שצוין כאן חפש רכב אחר.

קח בחשבון שיש כנראה לא מעט אנשים שלא אכפת להם מזה שיש לשלשת יונים על הצבע ומבחינתם זה בסדר שזה יישב עוד שבועיים שלושה עד השטיפה הבאה, כאשר בזמן הזה הצבע של הרכב נפגע וזה בדיוק מה שאתה רואה כאן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם אני הייתי מתעניין ברכב אז הפגמים הללו בצבע לא היו מעניינים אותי בכלל.

המצב המכני זה הדבר החשוב.

 

כמו כל קונה הייתי שמח לשלם פחות וזו דרך להוריד את המחיר. אבל כאשר יש קונים שזה פחות מעניין אותם אז מידת ההשפעה של הפגמים היא בהתאם.

 

פורסם

לשאלה הראשונה, כן אלו סימנים של לשלשלת. אלו לא כתמים אלא חור בלכה. אי אפשר לטשטש את זה או לתקן בלי לצבוע את כל הפנל. עם הזמן (שנים) הם יתרחבו ואתה עלול להשאר עם רכב מכוער במיוחד. המכות שחטפה הדלת בצד גם לא סבירות. אם זו דלת אחורית שילדים פתחו בגסות מילא, אבל אם זו דלת נהג, הרכב כנראה לא ראה הרבה אהבה. הייתי מדלג ועובר לרכב הבא.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

זה לא בהכרח אומר משהו לגביי המצב המכני.

לא חסרים אנשים שלא אכפת להם יותר מדי מהמראה של הרכב, שוטפים פעם בהרבה זמן, אבל נוהגים בסדר, לא משתוללים ומטפלים בזמן.

מצד שני גם לא חסרים רכבים שנראים טוב ונשטפים בתדירות גבוהה, אבל מטופלים ו\או ננהגים בצורה מחפירה.

 

ברור שבתקציב כזה הייתי מחפש רכב שנראה שמור יותר, אבל אם קשה למצוא כזה אז הייתי אולי מתפשר.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הרכב לא שמור, דילגו על טיפול והזניחו את הצבע וזה לפני שנכנס לטריידאין. 

לך תדע מה יתגלה כשהרכב אצלך. אישית הייתי מדלג לרכב הבא וגם מוותר על המנוע הצנוע הזה.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...