Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש בבעלות קרוב משפלנ רכב ישן שלא שולמו עליו רישיונות, בסביבות 15+ שנים, לפי מה שכתוב בתהליך תשלום על רישיון הרכב רשום "רישיון הרכב בוטל". 

חלק אומרים לי שצריך לשלם 5 שנים אחורה על רישיון הרכב וחלק אומרים 2.

יש פה מישהו שמכיר או עשה תהליך דומה ויודע?

 

פורסם

הרכב עבר את גיל 20?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 40 דקות, Guy7123 כתב:

יש פה מישהו שמכיר או עשה תהליך דומה ויודע?

 

תענה על השאותו הבאות וננסה לעזור:

 

1. שנת הייצור של הרכב?

2. מתי בוצע טסט אחרון?

3. מתי שולמה אגרת רישוי אחרונה?

4. האם רישיון רכב הופקד במשרד הרישוי השלב כלשהו?

5. איזה רכב זה?

6. נגיד שאתה יכול להעביר טסט בלי לשלם כלום, מה אתה רוצה לעשות עם האוטו אחרי זה? 

7. איפה הוא עמד על השנים, מקום סגור? פתוח?

 

 

פורסם (נערך)
לפני 51 דקות, Buki כתב:

תענה על השאותו הבאות וננסה לעזור:

 

1. שנת הייצור של הרכב? 84

2. מתי בוצע טסט אחרון? לא ידוע

3. מתי שולמה אגרת רישוי אחרונה? לא ידוע

4. האם רישיון רכב הופקד במשרד הרישוי השלב כלשהו? לא

5. איזה רכב זה? Erika

6. נגיד שאתה יכול להעביר טסט בלי לשלם כלום, מה אתה רוצה לעשות עם האוטו אחרי זה? שימוש עצמי, בעיקר תצוגה ולהנות מהרכב, להחיות זכרונות של אבא שלי

7. איפה הוא עמד על השנים, מקום סגור? פתוח? פתוח, כבר ידוע על חלודה שתצטרך טיפול

לפני כשעה, sperial כתב:

הרכב עבר את גיל 20?

כן

עריכה אחרונה על ידי Guy7123
פורסם

בעל הרכב הולך למשרד הרישוי, מבקש לשנות סטטוס לרכב אספנות, זה אמור לבטל את הביטל רישיון. אם הרכב היה בשימוש לפחות עד 2004, יצטרך לשלם שתי אגרות שנתית.

 

אם השימוש ברכב הופסק לפני 2004, יצררך שלם בנוסף את האגרות מהטסט האחרון שבוצע ועד 2004. 

אחרי כל זה צריך לסדר את הרכב למצב נסיעה תקין, לקבל אישור רכב מיושן (בכל מוסך, עלות 200-250 ש"ח) ולעשות טסט. 

 

הרכב יהיה רכב אספנות, טסט שנתי עולה נכון להיום 380 ש"ח, ביטוח עולה בערך רבע מהרגיל.

אסור לנסוע עם הרכב בשעות 7:00 עד 9:00 בימי ראשון עד חמישי. 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, Buki כתב:

אם השימוש ברכב הופסק לפני 2004, יצררך שלם בנוסף את האגרות מהטסט האחרון שבוצע ועד 2004. 

אם הרכב לא היה בטסט מ1995 לדוגמה, אז אני אהיה צריך לשלם מ1995 עד 2004?

 

עריכה אחרונה על ידי Guy7123
פורסם

יש בתקנות תעבורה סעיף:

רכב מיושן אשר חפלו שנתיים מסיום תוקף הטסט,  הרישיון שלו מתבטל. רישיון מבוטל לא צובר אגרות. 

 

הגדרת רכב מיושן - רכב שמלאו לו 19 שנים, בפועל החל מהשנה ה 20. 

 

הרכב שלכם שנת 1984 הפך למיושן ב 2004. 

 

אם הפסיקו לעשות טסטים ב 1995, האו צבר חוב כל שנה עד 2004. ב 2004 הפך לרכב מיושן, אחרי שנתיים נוספות הרישיון שלו התבטל ומאז אין צבירת חוב אגרות.

 

אם עשו טסטים עד 2004 או עד 2005 או עד 2007, אז שנתיים אחרי הטסט האחרון הרישיון  התבטל, חייבים בתשלום רק על השנתיים האלו. 

 

 

פורסם

רגע, רגע...

מה בדיוק רשום ברשיון הרכב?

רישיון בוטל או שיש תוספת ״תקנות התעבורה״?

רישיון בוטל - הליך בלתי הפיך.

רישיון בוטל - תקנות התעבורה - יש לפעול לפי הודעותיו של @Buki

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, kompy כתב:

רגע, רגע...

מה בדיוק רשום ברשיון הרכב?

רישיון בוטל או שיש תוספת ״תקנות התעבורה״?

רישיון בוטל - הליך בלתי הפיך.

רישיון בוטל - תקנות התעבורה - יש לפעול לפי הודעותיו של @Buki

אני יודע שבעל הרכב לא הלך לבטל את הרכב, פשוט נתן לו לשבת בלי לשלם עליו.

כאשר אני בודק את האופציה לשלם על חידוש הרישיון מופיע לי כך

״לא ניתן להמשיך בתהליך התשלום, רישיון הרכב בוטל. לברורים נוספים, נא פנה למשרד הרישוי באזור מגוריך או

להתקשר למוקד משרד הרישוי *5678

לפי מה שראיתי בכל מיני אתרים רשום כך

ציטוט

האם ניתן להחזיר רכב שרישומו בוטל לכשירות?

אם ביטלתם את הרישיון ותרצו להחזיר את הרכב לכשירות יהיה עליכם להגיע למשרד הרישוי עם תצהיר החתום על ידי עורך דין שמעיד שהרכב תקין ושכל חלקיו נמצאים. את התצהיר יהיה עליכם להגיש תוך 30 יום ממועד ביטול הרישום. במידה והגשתם את התצהיר לאחר 30 יום ממועד ביטול הרישיון, יהיה עליכם לגשת עם הרכב לבדיקה במוסך מורשה אשר יעניק לכם אישור על תקינות הרכב, בהתאם לתקנה 308.

 

לפני 8 שעות, Buki כתב:

יש בתקנות תעבורה סעיף:

רכב מיושן אשר חפלו שנתיים מסיום תוקף הטסט,  הרישיון שלו מתבטל. רישיון מבוטל לא צובר אגרות. 

 

הגדרת רכב מיושן - רכב שמלאו לו 19 שנים, בפועל החל מהשנה ה 20. 

 

הרכב שלכם שנת 1984 הפך למיושן ב 2004. 

 

אם הפסיקו לעשות טסטים ב 1995, האו צבר חוב כל שנה עד 2004. ב 2004 הפך לרכב מיושן, אחרי שנתיים נוספות הרישיון שלו התבטל ומאז אין צבירת חוב אגרות.

 

אם עשו טסטים עד 2004 או עד 2005 או עד 2007, אז שנתיים אחרי הטסט האחרון הרישיון  התבטל, חייבים בתשלום רק על השנתיים האלו. 

הבנתי, תודה רבה על כל העזרה

עריכה אחרונה על ידי Guy7123
פורסם

אם לא בוצע ביטול יזום, הרכב מבוטל "עקב תקנות תעבורה", ניתן לבטל את הביטול בתהליך שרשמתי. בשביל זה בעל הרכב יצטרך להגיע פיזית למשרד הרישוי.

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

אם לא בוצע ביטול יזום, הרכב מבוטל "עקב תקנות תעבורה", ניתן לבטל את הביטול בתהליך שרשמתי. בשביל זה בעל הרכב יצטרך להגיע פיזית למשרד הרישוי.

תודה רבה על כל העזרה!

פורסם

רק הערה: כדאי לגשת למשרד התחבורה רק בינואר '24, כי רק אז יהיה ניתן לרשום אותו כאספנות

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...