Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיה קרניבל 2010 דיזל 2900 סמ"ק

אתמול הרכב הניע בקלילות, היום לא מניע.

המצבר מלא, כל מערכות החשמל פועלות נהדר עם סוויץ ובנוסף חיברתי כבלים לרכב אחר ועדיין אין אפילו רעש של נסיון התנעה.

התחושה היא שהסטרטר לא מתפקד.

האם יש רעיונות נוספים ?

אולי מדובר בפיוז שנשרף ?

האם צריך להגיע למוסך ?

 

אשמח להכוונה מהחברים כאן.

 

תודה,

קובי.

פורסם

קודן יש לך? 

אם כן הוא חשוד מרכזי. 

אם יש לך מפתח ספייר תנסה להתניע איתו (למקרה שהצ'יפ במפתח נפגע).

גם מצבר לא נשלל לחלוטין.

סטרטר לענ"ד לרוב לא מת ברגע. אבל כמובן יכול להיות חיבור כלשהו לא תקין.

פורסם
לפני כשעה, topop כתב:

יש דלק? 

 

לפני 3 דקות, ArikM כתב:

גם משאבת דלק זו אפשרות

גם כשאין דלק בכלל הסטרטר אמור לנסות להניע, לא?

פורסם

תנסה מכה מדוייקת עם פטיש על הסטרטר.

אם אין גישה, תשתמש בצינור ברזל - תניח על הסטרטר ותן מכה בפטיש לקצה השני של הצינור.

 

כמובן שאם זה עובד, זה רק פתרון ארעי עד שתחליף לסטרטר חדש.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

 

לפני 23 דקות, amosbmw כתב:

תנסה מכה מדוייקת עם פטיש על הסטרטר.

אם אין גישה, תשתמש בצינור ברזל - תניח על הסטרטר ותן מכה בפטיש לקצה השני של הצינור.

 

כמובן שאם זה עובד, זה רק פתרון ארעי עד שתחליף לסטרטר חדש.

אם אני לא טועה אפשר גם לנסות לנענע את הרכב, זה אמור לשחרר סטרטר תפוס. תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם
לפני 59 דקות, chezik כתב:

 

גם כשאין דלק בכלל הסטרטר אמור לנסות להניע, לא?

כן, פספסתי את השורה שאין בכלל נסיון הנעה

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

במשך חודש הסתובבתי עם צינור ופטיש בבגאז, והשתמשתי כל יום.

עד שהגיע סטרטר חדש - ומה כתוב עליו: 😉

 

PXL_20220103_150439249.jpg

  • מצחיק 4

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 6 שעות, itzik123 כתב:

קודן יש לך? 

אם כן הוא חשוד מרכזי. 

אם יש לך מפתח ספייר תנסה להתניע איתו (למקרה שהצ'יפ במפתח נפגע).

גם מצבר לא נשלל לחלוטין.

סטרטר לענ"ד לרוב לא מת ברגע. אבל כמובן יכול להיות חיבור כלשהו לא תקין.

יש קודן אבל אני מקבל את צליל האישור הקבוע.

יש מפתח ספייר אבל לדעתי לא רלוונטי כי הוא ללא צ'יפ.

גם אני לא שללתי מצבר בהתחלה אבל גם אחרי שחיברתי עם כבלים לרכב אחר לא היה שום נסיון התנעה.

חושד בסטרטר או בפיוז

לפני 5 שעות, topop כתב:

כמו שכתבו מעליי, יכול להיות גם מפתח או קודן. 

יש דלק? 

כמו שנכתב כבר, תנסה מפתח אחר. אם יש קודן, יש צליל אישור?

יש דלק, מפתח אחר אני אנסה אבל הוא ללא צ'יפ כך שאני לא מאמין שזו הבעיה.

יש צליל אישור של הקודן.

לפני 3 שעות, amosbmw כתב:

במשך חודש הסתובבתי עם צינור ופטיש בבגאז, והשתמשתי כל יום.

עד שהגיע סטרטר חדש - ומה כתוב עליו: 😉

 

PXL_20220103_150439249.jpg

ענק !!!   חחחחחח

לפני 3 שעות, om2 כתב:

יש רעש של הנעה?

בנוסף על הנאמר.

נסה לקחת את הידית ההילוכים אחורה ולהחזיר לp

אנסה את העניין עם הידית

פורסם
לפני 9 שעות, natanov כתב:

קיה קרניבל 2010 דיזל 2900 סמ"ק

אתמול הרכב הניע בקלילות, היום לא מניע.

המצבר מלא, כל מערכות החשמל פועלות נהדר עם סוויץ ובנוסף חיברתי כבלים לרכב אחר ועדיין אין אפילו רעש של נסיון התנעה.

התחושה היא שהסטרטר לא מתפקד.

האם יש רעיונות נוספים ?

אולי מדובר בפיוז שנשרף ?

האם צריך להגיע למוסך ?

 

אשמח להכוונה מהחברים כאן.

 

תודה,

קובי.

טוב חברים, נמצאה הבעיה...

אני מתבייש להגיד שיצאתי חומוס :-(

אשתי יצאה מהרכב אחרונה והשאירה את ידית ההילוכים על D

כמובן שלא שמתי לב לכך שהוא על D ולא על P

מזל שלא גררתי את הרכב למוסך... הייתי קובר את עצמי מרוב בושה.

 

תודה רבה לכולכם על הרצון לסייע :-)

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 47 דקות, natanov כתב:

טוב חברים, נמצאה הבעיה...

אני מתבייש להגיד שיצאתי חומוס :-(

אשתי יצאה מהרכב אחרונה והשאירה את ידית ההילוכים על D

לא קרה כלום, נראה לי כל אחד עובר כזה סיפור לפחות פעם בחיים.

אבל תגיד, שאלה בשקט.. גם אם אתה היית שוכח את הידית על D הייתי מספר שזו אשתך שכחה, נכון?😉

  • מצחיק 4
×
×
  • תוכן חדש...