Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית התנעה לא ברורה (מצבר/קודן?)


מעבר לפיתרון נפתר ע"י WE988244,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיית התנעה לא ברורה .

, אופל אסטרה ברלינה 2017 

  שלשום לא הצלחתי להניע את הרכב רק בעזרת כבלים

 למחורת שוב אותו סיפור ,רעש אופייני למצבר גוסס.. במקביל הקודן התחיל לזייף , לאחר כמה ניסעות בעזרת בוסטר/כבלים, הקודן לא הגיב כלל וכך נוצר מצב שאפילו להניע דרך כבלים לא ניתן.

לאחר התעסקות במגעים של הקודן הצלחתי להזין את הקוד ולהניע את הרכב

מדובר במצבר בן חצי שנה נסעתי לחנות שרכשתי את המבצר לאחר בדיקה המוכר טען שהמצבר בסדר גמור ואכן במשך יומיים הרכב הניעה בצורה רגילה הערב שוב פעם לא הצלחתי להניע.

 אשמח לעזרה וכיוון

אגב אם הבעיה בקודן למה המצבר התרוקן

  • פיתרון
פורסם

הדבר הראשון שצריך לבדוק לפני שמניעם את האוטו זה מה מתח המצבר,

באם המתח נמוך אז יש בעיה במצבר,

אם מתח המצבר תקין (12.7+) ממליץ לתת קוד ואז להניע ותוך כדי שחבר יבדוק עם רב מודד עד לאן המתח נופל, 

לפעמים מצבר נראה מלא אבל הוא גמור,

כמו"כ נתקלתי בעבר בחיבורים רפוים למצבר שמיצרים תופעה כמו שאתה מתאר, תבדוק שהתנינים מהודקים למצבר,

בהצלחה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...