Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי

אני מסרתי רכב לפני יותר משבועיים ללובינסקי ועדיין ממתין לחלפים כאשר עדיען לא ברור מתי יגיעו. מוסך הציעה ליקחת קיא פיקנטו (רכב שלי Citroen c5 Aircross) כאשר קיא לא עונה לצרכים שלי. האם אתם מכירים כמה זמן מותר למוסך להמתין לחלפים והאם הם צריכים לתת רכב שווה לשלי?

 

עריכה אחרונה על ידי YuriY
פורסם

דרוש רכב חלופי מקביל - לפי קטגורית השכרה דומה זה לדעתי המפתח. C5 אייירקורס - לא פחות ממשפחתית בגודל מלא - קורולה, אוקטביה, אלנטרה, תהיה ריאלי ותשכח מsuv.

צפה למאבק כי אין חלפים ויקר מאוד לשים רכב כמו שלך בצד בשביל רכב חלופי.

שים לב שיש בעיה של ביטוח לרכב חלופי הרבה פעמים. דורשים על זה כסף וכו או שאתה נוסע בלי ביטוח מקיף.

שווה לבדוק העברה של הביטוח מהרכב הרגיל לרכב החלופי.

פורסם

שיתנו לו רכב הדגמה אם אין להם.

לאיזה חלק אתה מחכה כל כך הרבה זמן?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לרצות רכב חלופי שווה ערך לשלך זה אחלה - לגמרי מבין אותך, אבל אין שום דבר שמחייב את המוסך בנושא אם מדובר בסתם טיפול או תיקון שלא בגדר אחריות. אם זו תאונה, הביטוח אחראי על כך, וסוג הרכב תלוי בפוליסה. אם אתה סתם מכניס רכב לטיפול והמוסך מוכן להביא לך רכב חליפי עד לסיום הטיפול - בגדול, צריך להודות לו, הוא לא מחוייב לזה.

פורסם

תודה לעונים. אחרי בקשה נוספת שלי קיבלתי רכב יותר גדול, מוסך מבטיח להביא חלקים חוסרים כבר בימים הקרובים. נמתין וניראה.

 

×
×
  • תוכן חדש...