Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב התחיל לאחרונה לרעוד בצורה לדעתי קצת מוגזמת, בפתיחת מכסה מנוע נראה שהמנוע ממש קופץ.

תמיד המנוע קפץ קצת אבל זה היה נראה לי משהו הגיוני ורגיל. עכשיו זה נראה ממש חריג.

 

במה הבעיה? כמה עלות זה כרוך? האם זה חייב דחוף מוסך או שאפשר עוד כמה ימים?

 

הרכב הוא טויוטה יאריס וורסו 2002

תודה רבה

פורסם

זה נראה שקנית אתמול אוטו, או שסתם יש לך סדרת בעיות באוטו שכדאי שמישהו מקצועי יגיד לך אם ההשקעה שלך בכלל שווה,

ואתה מתחיל להעלות את הבעיות בשרשורים נפרדים,

דלת שלא ננעלת עם השלט לרכב 2002 זה כפי הנראה התקנה מקומית, ובלי לפתוח ולפרק לא ניתן לעזור לך,

לגבי הרעידות, שוב זה מאוד קשה להגדיר את מה שאתה מרגיש מומלץ שבעל מקצוע יתן עין ויקבל החלטה יותר מושכלת משאלה תאורטית.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

זה קורה כשהרכב עומד בסרק? מנוע חם/קר?

במקרה דומה שהיה לי עם איביזה 2012 החלפתי מצערת (עלה לי באיזור ה600-700 למצערת משומשת כולל עבודה)

פורסם
לפני 40 דקות, WE988244 כתב:

זה נראה שקנית אתמול אוטו, או שסתם יש לך סדרת בעיות באוטו שכדאי שמישהו מקצועי יגיד לך אם ההשקעה שלך בכלל שווה,

ואתה מתחיל להעלות את הבעיות בשרשורים נפרדים,

דלת שלא ננעלת עם השלט לרכב 2002 זה כפי הנראה התקנה מקומית, ובלי לפתוח ולפרק לא ניתן לעזור לך,

לגבי הרעידות, שוב זה מאוד קשה להגדיר את מה שאתה מרגיש מומלץ שבעל מקצוע יתן עין ויקבל החלטה יותר מושכלת משאלה תאורטית.

זה רכב אצלי כבר 21 שנה... פשוט הבעיות לאט לאט מצטברות..

לגבי הדלת שלא ננעלת עם שלט, כל הדלתות כן ננעלות עם שלט וגם הדלת הזו עבדה עד לאחרונה עם נעילת שלט.

לפני 16 דקות, Codetalker כתב:

זה קורה כשהרכב עומד בסרק? מנוע חם/קר?

אני מרגיש את זה בסרק אבל ייתכן מאד גם כשהוא בנסיעה רק אז זה פחות מורגש

פורסם
בתאריך 14.4.2023 בשעה 17:32, רועי84 כתב:

הוחלפו מתי שהוא תושבות מנוע?

לא יודע. בשנים האחרונות לא

הייתי היום במוסך והוא אמר לי שהמצערת הייתה בעייתית.

 

מישהו יכול להסביר לי יותר מה זה ואיך זה יכול להיגרם?

 

תודה רבה

פורסם

כנראה הטורים נמוכים מדי במצב סרק אתה יכול לראות גם בעצמך במצב עמידה, ועל זה אחראית המצערת וחיישן האוויר שנמצא שם,

לפני החלפה מומלץ לעשות ניקוי מצערת וחיישן יכול להיות שגם יעזור

פורסם
לפני 3 דקות, רועי84 כתב:

כנראה הטורים נמוכים מדי במצב סרק אתה יכול לראות גם בעצמך במצב עמידה, ועל זה אחראית המצערת וחיישן האוויר שנמצא שם,

לפני החלפה מומלץ לעשות ניקוי מצערת וחיישן יכול להיות שגם יעזור

מקווה שהמסוכניק עשה ניקוי...

זה גם עלול לגרום לכיבוי המנוע?

כלומר, זה לא דבר שנגרם ממכה או משהו אלא מתפתח לאט לאט?

פורסם

אם זה מצערת אז כן היא מתלכלכת מפיח ואז יש בעיות עם הסל"ד כמו שציינת.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 15 דקות, Shab00 כתב:

תנסה לנקות מצערת, אפשר גם בבית תחפש איך לעשות באינטרנט.

אם לא יפתור אז אלרי 21 שנה די בטוח להגיד שלהחליף תושבת מנוע לא תזיק

רגע, חסר לי משהו, מצערת לא מחליפים? רק מנקים?

פורסם
לפני שעה, Shab00 כתב:

זה לא רכיב עם בלאי הוא פשוט נחסם עם הזמן מלכלוך.

אז זה רק ניקוי או שזה יכול להגיע להחלפה?

[פשוט אני רוצה לדעת שהמוסכניק לא יערבב אותי וייקח לי מאות שקלים על ניקוי ויספר לי שהוא החליף חלק...]

פורסם

באוטו שלך ליד המצערת יד מעבר אוויר עוקף מצערת שנשלט על ידי "מנוע צעדים" או בשם היותר נורמלי מייצב סיבובי סרק. 

 

המצערת עצמה היא מכאנית מחבורת עם כבל לדוושת הגז, המחשב לא יכול לשלוט ישירות על המצעת כמו במכונית חדשות. 

 

הוא כן יכול לשלוט במנוע צעדים שפותח או סוגר את המעבר אוויר עוקף מצערת וככה מווסת  סיבובי סרק בשאיפה להגיע לערך מוגדר 750 סל"ד בערך. 

 

אם המעבר אוויר סתום מלכלוך או שהפרפר של מנוע צעדים לא יכול לזוז חופשי, המחשב לא מצליח לייצב סיבובי סרק נגדי ב 500 סל"ד המנוע ירעד גם כשהתובותת תקינות. 

 

האם מצב הרעידות משתפר אחרי שמפעילים מזגן או מדליקים אורות? 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...