Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לכוון את ההגדרות של המגבר כדי לקבל תוצאות טובות(יש תמונות)


motishlomo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

המגבר הזה קצת מוזר בחיתוכי קרוס שלו כי הוא לא מאפשר חיתוך HPF מתחת ל 120 הרץ 

מה שאומר שהרמקולים חתוכים חזק בתדרים הנמוכים הם למעשה משמשים כמידים 

זה חיתוך שיותר נפוץ במערכות SPL.

 

אני לא מוצא איזה שהוא פתרון או בעיה בכיוון של המגבר מעבר לזה מבחינה טכנית.

הדבר היחיד שהייתי שוקל זה פתיחה קלה של הגיינים וגם לא להגזים עם זה

כי שלא תכנס לתחום העיוות.

 

כל זה ברמת המגבר.

 

ברמת יחידת הראש

אם יש לך יחידת ראש בעלת קרוס אובר רחב יותר 

הייתי שוקל להשתמש בה ועובד על אופציה FULL במגבר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...