Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מחפש המלצה למעין טבלטים/מסכים לילדים מאחורה ?

 

ובעצם איך זה בכלל עובד? לכל אחד יש אפשרות לתוכן משלו ? יש אינטרנט ? האם זה בעצם סוג של סטרימינג ממקור אחד אל המסכים מאחורה ? אשמח לעזרה :-)

 

פורסם

בעיקרון יש בזה הרבה סוגים.

הסוג המומלץ ביותר זה הדגם שמגיע אנדרואיד מלא עם יוטיוב והכל ולא מחובר לרמקולים של הרכב.

במילים אחרות זה פשוט טאבלט עם מתקן וללא סוללה פנימית אלא מחובר לחשמל ברכב, כך שאם מכהים את הרכב זה גם מתכבה.

המחיר אמור להיות סביב 800 ש"ח לכל מסך. 

בהצלחה

  • רעיון טוב! 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

תודה על התגובות - ולגבי האינטרנט ..  זה דרך אחד הטלפונים שמשתף ? או לכל אחד סים בנפרד 

יש אפשרות לקבל דוגמה/לינק למערכת כזו?

פורסם

הייתי שמח לעזור אולם אני לא מתמצא יותר מידי במערכות האלו מה שאני יודע זה כמו שאמר לך @המהיר הזהיר יש מערכות שמתחברות למערכת המולטימדיה באוטו (לא נראה לי קיים במערכות מקוריות רק במסכי אנדרואיד) או שזה פלאפון לכל דבר או מערכת לכל דבר (איך שנוח לך יותר להבין) שמקבל חשמל מהרכב ויש לו אפשרויות של סים/וייפי

חיפוש באינטרנט של מסכים אחורים לרכב יביא לך תוצאות כמו כן אמרתי לך אם אתה באזור המרכז יש לך את @DRcarLEd באור יהודה מאוד ממליץ עליו אדם נחמד ומקצועי

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 12.1.2023 בשעה 09:58, familyguy כתב:

תודה על התגובות - ולגבי האינטרנט ..  זה דרך אחד הטלפונים שמשתף ? או לכל אחד סים בנפרד 

יש אפשרות לקבל דוגמה/לינק למערכת כזו?

הכי פשוט זה שתשים דונגל ברכב שיתן wifi בכללי ואת המסכים תחבר לwifi.

 

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני 35 דקות, מתענין כתב:

הייתי שמח לעזור אולם אני לא מתמצא יותר מידי במערכות האלו מה שאני יודע זה כמו שאמר לך @המהיר הזהיר יש מערכות שמתחברות למערכת המולטימדיה באוטו (לא נראה לי קיים במערכות מקוריות רק במסכי אנדרואיד) או שזה פלאפון לכל דבר או מערכת לכל דבר (איך שנוח לך יותר להבין) שמקבל חשמל מהרכב ויש לו אפשרויות של סים/וייפי

חיפוש באינטרנט של מסכים אחורים לרכב יביא לך תוצאות כמו כן אמרתי לך אם אתה באזור המרכז יש לך את @DRcarLEd באור יהודה מאוד ממליץ עליו אדם נחמד ומקצועי

 

 

תודה רבה על הפירגוו

 

אכן המסכים שהולכים בשוק הם מסכים בדרכ בגודל 10 אינץ  2 גיגה 4 ליבות

עם ממשק אנדדואיד וחנות play פתוחה

עם כניסת אוזניות

 

 

בשביל גלישה אפשר הוט ספוט

 

או להתקין דונגל wifi עם כרטיס סים חבילת גלישה

 

דגמים ממליץ על של ניפון או אדי מערכות

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...