Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

חיישן תפוסה כרית אויר במושב הנוסע נמצא תקול (קוד B0081-39)

נורת כרית אויר נדלקה שוב לאחר ישיבה בכסא, לאחר בדיקת מגעים ואיפוס.

הרכב אופל וקטרה שנת 2006, לא ניתן להשיג כיסא קומפלט להחלפה.

אשמח להמלצות למקום בארץ שיכול לבדוק/לתקן את החיישן, עדיפות לאזור דרום.

תודה רבה לעוזרים.

 

פורסם
בתאריך 3.1.2023 בשעה 13:49, asiharel כתב:

שלום רב,

חיישן תפוסה כרית אויר במושב הנוסע נמצא תקול (קוד B0081-39)

נורת כרית אויר נדלקה שוב לאחר ישיבה בכסא, לאחר בדיקת מגעים ואיפוס.

הרכב אופל וקטרה שנת 2006, לא ניתן להשיג כיסא קומפלט להחלפה.

אשמח להמלצות למקום בארץ שיכול לבדוק/לתקן את החיישן, עדיפות לאזור דרום.

תודה רבה לעוזרים.

 

לפני הרבה שנים הייתה לי בעיה דומה ברכב אחר והגעתי  לחשמלאי שפיתח מעגל שעוקף את הבעיה ומשדר  שתמיד יש  נוסע על המושב .

הוא כבר לא עוסק בזה  אבל אולי יש אחרים שעושים את זה

 

פורסם

בדקתי עם אסי, מנהל מוסך CMI, מורשה אופל ותיק והוא יוכל לנסות לעזור לך בשבוע הבא

(כנראה שיש לו חיישן אחרון במלאי) ותאם איתו בואך מראש.

המוסך נמצא ברח' שפע טל 9 ת"א, טל' 03-5615414/5

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 8.1.2023 בשעה 20:52, avri6 כתב:

לפני הרבה שנים הייתה לי בעיה דומה ברכב אחר והגעתי  לחשמלאי שפיתח מעגל שעוקף את הבעיה ומשדר  שתמיד יש  נוסע על המושב .

הוא כבר לא עוסק בזה  אבל אולי יש אחרים שעושים את זה

 

אפשר למצוא ברשת אמולטורים מוכנים להרבה דגמים.

 

זה קופסה שמתחברת לשקע של חיישן תפוסה במקום החיישן ומשדרת למחשב שהמושב תמיד תפוס. 

פתרון לא אידאלי אבל בהנתן מצב שאי אפשר להשיג חיישן, זה עדיף על נסיע  עם נורה דולקת וכל המערכת מנוטרלת. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, Buki כתב:

אפשר למצוא ברשת אמולטורים מוכנים להרבה דגמים.

 

זה קופסה שמתחברת לשקע של חיישן תפוסה במקום החיישן ומשדרת למחשב שהמושב תמיד תפוס. 

פתרון לא אידאלי אבל בהנתן מצב שאי אפשר להשיג חיישן, זה עדיף על נסיע  עם נורה דולקת וכל המערכת מנוטרלת. 

אצלי הוא טען  ( אם אני זוכר נכון  ,זה לפני הרבה שנים ) שהבעיה לא בחיישן אלא במעין שקית   שכאשר יושבים בכיסא החיישן מקבל את האות  והאופציה הייתה רק החלפת כיסא

עריכה אחרונה על ידי avri6
פורסם

זה לא משנה איפה הבעיה.

 

האמולטור מבטל את החיישן, את השקית, כל מה שנמצא בכסא ופשוט מדווח למחשב שהכסא תפוס גם אם הכסא ריק. 

 

 

פורסם

לדעתי הלא מקצועית, החיישן הזה במקרה הטוב סה"כ מספק קצר או נתק מעל משקל מסויים ובמקרה הרע יש לו התנגדות יחסית למשקל שעליו

אז למה מעגל חשמלי? או שמקצרים את החוטים או ששמים איזה נגד וזה אמור לעקוף את החיישן.
אני לא רוצה לתת עצה לא נכונה, אבל אם זיהית בוודאות את הפלאג של החיישן (זה לא אמור להיות קשה כי ב 2006 לא היתה כרית במושב), הייתי מנסה לקצר את המגעים שעל הפלג.
אם זה לא עוזר, מחבר פוטנציומטר של 47K ומתחיל לבדוק מספר מצבים שלו.

שוב... מסייג את דברי, זה לא יעוץ אלא הגיגים בראשי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה לא קצר, לקצר את הפלג ידליק נורה של כרית אוויר. 

 

 

יש התנגדות מסויימת של החיישן במצב עם נוסע והתנגדות אחרת במצב ללא נוסע. 

 

האמולטורים מדמים התנגדות עם נוסע, שמים גם דיודה בתוך האמולטור.

 

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

זה לא משנה איפה הבעיה.

 

האמולטור מבטל את החיישן, את השקית, כל מה שנמצא בכסא ופשוט מדווח למחשב שהכסא תפוס גם אם הכסא ריק. 

 מה שהתכוונתי שבמקרה שלי חיישן אחר  לא היה עוזר רק להחליף כיסא קומפלט  או אמולטור

פורסם (נערך)
בתאריך 12.1.2023 בשעה 08:38, רפי לין כתב:

בדקתי עם אסי, מנהל מוסך CMI, מורשה אופל ותיק והוא יוכל לנסות לעזור לך בשבוע הבא

(כנראה שיש לו חיישן אחרון במלאי) ותאם איתו בואך מראש.

המוסך נמצא ברח' שפע טל 9 ת"א, טל' 03-5615414/5

בברכה  -  רפי לין

תודה רבה רפי, אצור עמו קשר.

 

 

תודה על התגובות חברים.

למושב יש כרית אויר, אמנם מ-2006 היא ככל הנראה כבר לא אפקטיבית.

השאלה היא האם אמולטור יכול להפעיל כרית בתאונה חלילה?

עריכה אחרונה על ידי asiharel
פורסם
בתאריך 16.1.2023 בשעה 13:04, asiharel כתב:

תודה רבה רפי, אצור עמו קשר.

 

 

תודה על התגובות חברים.

למושב יש כרית אויר, אמנם מ-2006 היא ככל הנראה כבר לא אפקטיבית.

השאלה היא האם אמולטור יכול להפעיל כרית בתאונה חלילה?

לא הבנתי

כל העניין שהכרית אויר תיפתח בתאונה וזה המטרה של האמולטור  . במושבליד הנהג  יש שקית שכאשר  יש משקל עליה אז החיישן שולח אות שיש נוסע  ואז תיפתח כרית ,( כדי שלא תיפתח כרית שלא לצורך ).  עם האמלטור  הכרית תיפתח תמיד במקרה תאונה  גם אם לא היה נוסע במושב.

אבל שבוקי יסביר טוב יותר

×
×
  • תוכן חדש...