Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממזמן בוצע... אין תאימות בין המים שמטפטפים לבין הקריאה במונה.

במים שנאספים יש כמות זניחה.

 

עדכון...

פשוט נעשה לא יאומן.

הגעתי לשלוש ליטר בחצי שעה.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמרת שאתה עם דוד חשמל, ז"א שאין קולטים ואין מערכת סולארית.
 

בוא ננסה להתקדם - למרות שאתה טוען שרק סגירה של הברז לדוד פותרת את הבעיה. זה כלשעצמו מוזר כי למראית עין אתה לא רואה בעיות נוספות שמעידות על הנ"ל (ולמים אין לאן לברוח מהדוד למקום אחר).

 

השלב הבא בניסוי - סגור את הברזים של מיכל ההדחה בדירה וחזור על הבדיקה. בדוק היטב שהם אינם תקולים או מאיכות נמוכה (תתכונן להחלפת ה NIL במידה וכרגע יש ברז ישן או מאיכות נמוכה).

 

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

כן, דוד חשמל בלבד, איו קולטים.

 

בדיקה שכבר בצעתי.

בוצעה כבר סגירה של הברזים.

ובצעתי גם ריקון של המים, כדי לראות שאין מילוי מחדש... משמע הברז כאילו סגור.

 

בנוסף לפני הריקון בדקתי באסלה לראות שיבש וגם הנחתי נייר באסלה והוא נשאר יבש.

 

נ.ב

ברז אחד בן שנתיים, תקין.

הברז השני היה בן 12, לא יוכלתי בכלל לסגור אותו, והוא כבר הוחלף בסבב הקודם. 

 

עריכה נוספת.

סתם מנסה משהו, מרוב יאוש.

מכיון שזה נראה לי קשור איך שהוא למים החמים. העברתי את כל האינטרפוזים בבית למצב של מים קרים.

 

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם
בתאריך 2.1.2023 בשעה 10:00, Ron Poh כתב:

האם האל חזור החדש שהתקנתי כבר נדפק?

האם ייתכן שבחזרת מים שהיא איטית, האל חזור לא נסגר או שנסגר חלקית?

מצרף גם צילום של ברז הכניסה לדוד ורואים שהוא מסוג אל חזור, אז למה בכלל מים יכולים לצאת מהדוד חזרה?

או שהאל חזור של הדוד נדפק בגלל הגיל (12 שנה), או ששוב בגלל זרימה חלשה חזרה, הוא לא נסגר סופית?

 

אני לא מומחה בתחום, אבל השנקל שלי-

יכול להיות שנפלת על אלחזור פגום מהמפעל. וזה לא שולל את העובדה שבהחלט יכול להיות שגם האלחזור שעל הדוד עצמו פגום. 

העלות הקטנה האחרונה של לפני קריאה לשרברב לדעתי צריכה להיות של החלפת 2 האלחזור בחדשים ולעקוב.

אם גם אז הבעייה תימשך, תצטרך להיעזר באיש מקצוע עם ציוד איתור ואיבחון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

המונה החדש ששמו אצלי, מז**ן אותי ועוד בלי וזילין.

סגרתי את הברז הראשי שמייד אחרי המונה... והפרפר מתפרפר.

אז נתנו כאן הסבר איך הדוד מיים יכול להשפיע ולגרום למיים חוזרים. אז כאמור סגרתי את הברז שמייד אחרי המונה, מאיפה לאיפה יש למיים לרוץ קדימה ואחורה?

 

  • מעניין 1
פורסם

  מזכיר לי את הסיפור שקורה אצלנו בעבודה. 

בתאריך 21.11.2022 בשעה 13:35, ברווז כתב:

בעבודה, קיבלנו חיובי מים מנופחים מאד. הסיפור התחיל לאחר החלפת מונה ראשי לדיגיטלי.

עזרתי למינהלנית להתחקות אחרי מקור הפרשה. 

הלכתי ועשיתי טיול לבדיקת כל מדי המים של המפעל (בין היתר).

מסקנה: אין שום קשר בין מספר המונה המחוייב לבין מספר המונה המותקן. גם לא לכתובת שלנו כמחוייבים לבין הכתובת בפועל.

התלוצצתי איתה, שאולי מחייבים אותנו לפי המונה של התחנת דלק עם תחנת שטיפת המכוניות בבניין הצמוד...

הסתבר שצדקתי :rofl:.

אץ-לו-רץ-לו המנכ"ל לעירייה לסדר את הבלגאן, והפלא ופלא- סידרו את מספר המונה לחיוב, ובא לציון בועל. 

או ככה חשבנו. 

לאחרונה התקבל חשבון מנופח שוב. 

העברתי את הרעיון לפנייה לנציב למינהלנית שלנו, נראה מה ילד יום מכאן.

נקודת ההנחה היא שהשעון אמור להיות צודק ונכון ושהבעייה במקום אחר. 

אבל זה לא בהכרח המצב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 23 דקות, Ron Poh כתב:

המונה החדש ששמו אצלי, מז**ן אותי ועוד בלי וזילין.

סגרתי את הברז הראשי שמייד אחרי המונה... והפרפר מתפרפר.

אז נתנו כאן הסבר איך הדוד מיים יכול להשפיע ולגרום למיים חוזרים. אז כאמור סגרתי את הברז שמייד אחרי המונה, מאיפה לאיפה יש למיים לרוץ קדימה ואחורה?

 

 

הייתי מנסה אל חוזר לפני השעון.

 

שרשור שאולי יתאים :

 

 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)

מעניין.

לשכן שלי באותו קומה/צד של הבניין.

יש שסתום אל חוזר לפני השעון, אצלו אין פרפור.

 

נ.ב

שלחתי הודעה לעירייה, נראה מה יענו.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

הסיבה ששמים לפני השעון היא שהזרימה בקו שמזין את המונים יוצרת טורבולנציה ותנודת מים בצינור למרות שאין ממש זרימה וגורמת למדים האולטראסוניים לקרוא אותה כצריכה. האלחוזר "מנתק את השעון מהקו ומונע את התופעה.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם זה כך.

1. היצרן צריך לייצר שעון שמתעלם מהתנודיות הזאת.

2. שהעירייה תתקין על חשבונה אל חזור לפני השעון.

3. אני צריך להתעורר מהחלום.

×
×
  • תוכן חדש...