Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפשת לדעת כמה בערך עולה להוסיף בלם רגל למושב שעל יד הנהג בשברולט ספארק 2018,

אני רוצה להתחיל ללמוד נהיגה אך בעקבות חרדה מעדיפה ללמוד מההורים)חוקית מותר ללמוד מבן משפחה( ,

אני מחפשת כבר הרבה זמן למצוא מה טווח המחירים ולא מוצאת.

פורסם

זה לא רק הדוושות אלא גם ביטוח ואישור בכתב ממשרד התחבורה.
כלכלית זה בטוח לא משתלם.
לגבי מחירים, גוגל היה מפנה אותך 
לדוגמא

https://www.perfecthaifa.co.il/מערכות_עזר_ללימוד_נהיגה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סיפור מאוד יקר וגם יתכן שיפגע בעתיד בערך הרכב של אותו בן משפחה.

יהיה זול ועדיף לטפל קודם בבעיית החרדה אצל בעל מקצוע מתאים וללמוד אצל מי שמוסמך לכך וברשותו רכב שמתאים לכך.

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

מנסיון עם חבר שסבל מחרדת כביש מוגזמת, מצאתי לו מורה שהסכים להתחיל את השיעורים במגרש גדול נטוש, עשו שם משהו כמו 5 שיעורים עד שהוא למד את האוטו ורק אז עלו לכביש עם תחושת ביטחון יחסית.

עבר טסט ראשון למרות שבהתחלה נהג ממש גרוע.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אנחנו עשינו את זה לפני כשלוש שנים, על רכב עם גיר ידני. 

התקנו דוושת קלאץ' וברקס, ביונדאי i20, שנת 2014.

יש גם ברחובות מקום שמתמחה בנושא - (אנחנו היינו בחיפה).

לדעתי זאת אופציה מצויינת, שקיבלנו עליה הרבה תמיכה ועידוד גם ממורים מוסמכים לנהיגה.

בזמנו שילמנו על זה כמעט 4000 ש"ח, וכמובן שיש גם את ענין הביטוח שמתייקר.

באתר של משרד הרישוי זה נקרא "היתר הדרכה פרטי בנהיגה", ויש להסדיר זאת טרם ההגעה למכון להוספת הדוושות.

מכיוון שזה מתבצעי ללא פגיעה במבנה הקיים של הרכב, זה לא משאיר שום סימנים לאחר פירוק הדוושות, ואין לזה כל השלכה עתידית לגבי מכירת הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...