Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת פילטר סולר, פיז'ו 208 1.6HDI 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

הבנתי שכאשר מחליפים פילטר סולר יש צורך לנקז אוויר ממערכת הדלק, אחרת יכולות להיווצר בעיות בהנעה.

ראיתי שברוב המקרים מנקזים אוויר ע"י משאבת פמפום מובנית שנמצאת על הצינור של הסולר, הבעיה שאני לא מצליח למצוא כזו משאבה אצלי ברכב - פיגו 208HDI 2016.

יכול להיות שאין משאבה כזו ברכב הזה? במידה ואין איך אני אמור לנקז את האוויר?

 

אגב, שמתי לב שהבעלים הקודמים של הרכב החליף את המסנן כל 15 אק"מ למרות שהדרישה היא כל 30.

האם יש הגיון בדבר כמו שלמשל מחליפים שמן כל 10 ולא כל 15 ואז הדבר "בריא יותר" למנוע?

 

תודה רבה,

רועי

פורסם

במנוע הזה יש משאבת עזר חשמלית במיכל דלק, אין משאבה ידנית. אחרי החלפת פילטר סולר פתח סוויץ' לכ 5 שניות, סגור, תמתין כמה שניות, פתח שוב ל 5 שניות, סגור...

 

תחזור על זה 10 פעמים. 

המשאבה החשמלית תמלא את הפילטר ותוכל להניע. אחרי שתניע יתכן שהמנוע יכבה אחרי כמה שניות כי עדיין נשאר אוויר במערכת, אז תניע שוב ובפעם השניה או השלישית הוא יעבוד בסדר.

 

אין סיבה להחליף פילטר סולר כל 15 אלף. 

הסולר בארץ באיכות טובה ואפילו 30 אלף מהווים קיצור מהוראת היצרן לאירופה שהיא כל 50 אלף. 

 

 

ראה פה מדריך להחלפת פילטר סולר בברלינגו 1.6Hdi 2016.

 

אצלך אמור להיות משהו דומה.

https://carsforum.co.il/topic/671861-מצולם-החלפת-פילטר-סולר-בסיטרואן-ברלינגו-16hdi-2016/

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 15 דקות, Buki כתב:

במנוע הזה יש משאבת עזר חשמלית במיכל דלק, אין משאבה ידנית. אחרי החלפת פילטר סולר פתח סוויץ' לכ 5 שניות, סגור, תמתין כמה שניות, פתח שוב ל 5 שניות, סגור...

 

תחזור על זה 10 פעמים. 

המשאבה החשמלית תמלא את הפילטר ותוכל להניע. אחרי שתניע יתכן שהמנוע יכבה אחרי כמה שניות כי עדיין נשאר אוויר במערכת, אז תניע שוב ובפעם השניה או השלישית הוא יעבוד בסדר.

 

אין סיבה להחליף פילטר סולר כל 15 אלף. 

הסולר בארץ באיכות טובה ואפילו 30 אלף מהווים קיצור מהוראת היצרן לאירופה שהיא כל 50 אלף. 

 

 

ראה פה מדריך להחלפת פילטר סולר בברלינגו 1.6Hdi 2016.

 

אצלך אמור להיות משהו דומה.

https://carsforum.co.il/topic/671861-מצולם-החלפת-פילטר-סולר-בסיטרואן-ברלינגו-16hdi-2016/

 

 

אעבוד בשיטה הזו.

כל הכבוד לך על המדריך, ניראה מאוד מפורט ומושקע!

 

אגב, כאשר התקנת את הפילטר החדש, לא מזגת סולר חדש לבית הפילטר ? ראיתי שעושים ככה במדריכים ברשת

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, Roy142 כתב:

אגב, כאשר התקנת את הפילטר החדש, לא מזגת סולר חדש לבית הפילטר ?

לא מזגתי.

10 פתיחות סוויץ' ממלאות אותו. 

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...