Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצורף קובץ בשפה האנגלית עם כול המידע כולל הוראות ביצוע. שים לב לקוד/דגם המנוע.

 

טבלת טיפולים למדינת ישראל ראה:Service tables for market group B

 

עם קצת סבלנות תוכל ללמוד הרבה מהקובץ שצירפתי.

D3E804FD4C3-Maintenance.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

מצורף קובץ בשפה האנגלית עם כול המידע כולל הוראות ביצוע. שים לב לקוד/דגם המנוע.

 

טבלת טיפולים למדינת ישראל ראה:Service tables for market group B

 

עם קצת סבלנות תוכל ללמוד הרבה מהקובץ שצירפתי.

D3E804FD4C3-Maintenance.pdf 11.95 \u05de\"\u05d1 · 1 download


תודה רבה.
למיטב זכרוני ברכב הזה בשנתון והמנוע הזה יש שרשרת תזמון ולא רצועה.

היכן ניתן לאמת זאת?

 

האם יש חשיבות להקדים את הטיפול ל 100K ? (כאמור, הרכב 6 שנים על הרכב והתכנון הוא בשנה הבאה).

פורסם
לפני 40 דקות, _DownLoaD_ כתב:


תודה רבה.
למיטב זכרוני ברכב הזה בשנתון והמנוע הזה יש שרשרת תזמון ולא רצועה.

היכן ניתן לאמת זאת?

 

האם יש חשיבות להקדים את הטיפול ל 100K ? (כאמור, הרכב 6 שנים על הרכב והתכנון הוא בשנה הבאה).

 

מה קוד המנוע/דגם שרשום ברישיון הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

רצועת תיזמון. ראה קובץ מצורף.

3 אותיות ראשונות מתארות את המבנה המכני של המנוע והאות הרביעית שלא מופיעה ברישיון הרכב את ההספק ומומנט המנוע בתלות בגרסת מחשב ניהול המנוע.

 

Untitled.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 8 דקות, מרק10 כתב:

רצועת תיזמון. ראה קובץ מצורף.

3 אותיות ראשונות מתארות את המבנה המכני של המנוע והאות הרביעית שלא מופיעה ברישיון הרכב את ההספק ומומנט המנוע בתלות בגרסת מחשב ניהול המנוע.

 

Untitled.jpg

היי,

 

ראשית תודה רבה על העזרה והזמן שלך :) מעריך מאוד!

 

שנית, אני מסתכל בעמוד 15, מה ההבדל בין שני הסעיפים?

 

image.png.0371edb20f06f9a8a1e569c9aeed71c6.png

 

ב 60,000 לא בוצעה החלפה של רצועה כלשהיא.

פורסם

מדובר על רצועת אביזרים שמסובבת את האלטרנטור וגם המדחס. לגבי ההחלפה של הרצועה צור קשר עם מוסך רון האם באמת יש צורך להחליפה או רק לבדוק.

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 15.10.2022 בשעה 11:22, מרק10 כתב:

מדובר על רצועת אביזרים שמסובבת את האלטרנטור וגם המדחס. לגבי ההחלפה של הרצועה צור קשר עם מוסך רון האם באמת יש צורך להחליפה או רק לבדוק.

שוב, תוד רבה!

 

בשביל לסכם אם הבנתי נכון, לפי מפרט הטיפולים

כל 60,000 נדרש להחליף את רצועת האביזרים.

כל 120,000 נדרש להחליף את רצועת התזמון ( מה שכולם מכירים כ " טיימינג " ) .

 

אני צודק?

פורסם
לפני 15 שעות, מרק10 כתב:

כן. זה מה שכתוב במסמך שצירפתי קודם לכן.

תודה רבה.

בחגיגות 100K אעשה טיפול גדול ומקיף לרכב ואחליף את שני הרצועות.

במעמד פתיחת הטיימינג, האם יש עוד דברים שנדרש לעשות / לרענן ?

 

כרגע ברשימה:

שמן + פילטר שמן + פילטר אוויר + פילטר מזגן + פלאגים + החלפת נוזל קירור + רצועת אביזרים + רצועת מנוע

פורסם

לפי הטבלאות שצירפתי אין צורך להלחיף שמן. הקלאצ'ים אומנם ייבשים אבל במכנוטרוניק קיים שמן הידראולי וגם לגלגלי השינים יש שמן יעודי.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...