Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: סקודה פאביה חדשה - 1.0 אמבישן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יואב, האם ניסית את הרכב בעומס מלא? איך הוא סוחב במקרה של 4 מבוגרים וקצת כבודה בתא המטען?

באוקטביה עם אותו המנוע ובתנאים הנ"ל הסחיבה דעכה מאוד...

פורסם
לפני 10 דקות, llaavvii כתב:

יואב, האם ניסית את הרכב בעומס מלא? איך הוא סוחב במקרה של 4 מבוגרים וקצת כבודה בתא המטען?

באוקטביה עם אותו המנוע ובתנאים הנ"ל הסחיבה דעכה מאוד...

גם בארונה עם המנוע 1.0 זה מורגש.

כשאני נוסע לעבודה לבד הרכב ממתק אמיתי אבל ברגע שאני לוקח את המשפחה, תיקים או כמה חברים מהעבודה שנוסעים יחד לאכול אז זה רכב אחר לגמרי. 

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הבעיה הגדולה של הפאביה זאת האיביזה שרמת הכניסה זולה לא מעט מהפאביה ומצד השני, רמת אבזור FR שמציעה אבזור טוב יותר, ובעיקר מראה ספורטיבי יותר, הפאביה ברמת אבזור הפשוטה נראית בסיסית ליסינג כזאת.

מעבר לזה שגם איכות החומרים פחות טובה מאשר באיביזה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

משום מה לי האיביזה הייתה צפופה מאוד,

הפאביה הרבה יותר "אורירית" ממושב הנהג.

גם במושב האחורי כשאני נוהג באיבזיה אף אחד לא יכול לשבת אחרי.

פורסם

אני זוכר שהגעת עם הפאביה הזו למפגש - אם אני זוכר נכון זו הפאביה הזו? 

 

רק מראה כמה זמן לפעמים לוקח לכתוב סיקור מוצר כמו שצריך וכמה השקעה זו - רק על זה, שאפו. 

 

ממה שאני זוכר הרכב הזה מרגיש מאוד איכותי - איכות חומרים אמנם פשוטה אבל גבוהה - הבד של המושבים היה נעים מאוד והפלסטיקה עד כמה שקשה לא יצרה אווירה של מוצר "זול" ובעיני מאוד הצליח להם. 

איכות ההרכבה - היתה מצויינת לקטגוריה. 

 

וממה שאתה כותב על חוויית הנהיגה בה - אפילו המנוע 1.0 נשמע מרשים למדי וכתמורה נהדרת למחיר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני שעה, lanosforce כתב:

אני זוכר שהגעת עם הפאביה הזו למפגש - אם אני זוכר נכון זו הפאביה הזו? 

 

רק מראה כמה זמן לפעמים לוקח לכתוב סיקור מוצר כמו שצריך וכמה השקעה זו - רק על זה, שאפו. 

אכן כן, אותה פאביה. 

עם זאת, ולמען ההגינות, המבחן פורסם ב car pad במועד. 

הוא הועלה ל cf בדיליי. 

 

זה גם המקום לקרוא לעוד גולשים להעלות תוכן לאתר. 

 

זה 'תוכן גולשים' אז קדימה! 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 7.10.2022 בשעה 09:21, llaavvii כתב:

יואב, האם ניסית את הרכב בעומס מלא? איך הוא סוחב במקרה של 4 מבוגרים וקצת כבודה בתא המטען?

באוקטביה עם אותו המנוע ובתנאים הנ"ל הסחיבה דעכה מאוד...

 

בדיוק אתמול חזרנו מים המלח, סיאט לאון עם המנוע 1.2 טורבו (שמפסק 105 כוח סוס) .

5 אנשים + כבודה בתא המטען והמזגן בשיא העוצמה .

 

לא הרגשנו חוסר סחיבה בעליות והרכב האיץ עם השיירה.

במקרה הכי " רע " יורד להילוך 3 או 4 לפי צורך.

  • מעניין 1
פורסם

מנוע צנום עם 3 צילינדרים. עד מתי?

 

ההשהיה בתגובה היא מן הסתם השהיית הטורבו (במיוחד במנוע כזה) ופחות התיבה הדו מצמדית.

פורסם

תודה על התיקון, עם זאת, דווקא לא. ההשהיה היא מובהקת מתיבת ההילוכים. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מעניין בDCT בקונה שלי ממש לא מורגש. גם בפולו DSG6 (אי שם ב2012) לא היתה מורגשת השהיה מכיוון תיבת ההילוכים. דווקא אחת הזריזות שהיו לי.

פורסם

בקומנציה הזו ההשהייה מהתיבה. הטורבו לעומת זאת בונה לחץ מהר מאוד, ועד שהתיבה מבינה שיאללה משחררים מצמד - המנוע יורה את הרכב קדימה בנחישות.

ההשהייה כמעט ולא קיימת בגרסת ה 1.5.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
בתאריך 7.10.2022 בשעה 08:32, discoTD5 כתב:

היא משדרת בדיוק מה שהיא צריכה לשדר -  מוצקות, מכובדות משהו, רצינות

מסכים, הדור הקודם היה חצי אפוי בכל הנוגע למראה, החדש כבר נראה ממש טוב ומכובד. 

בעיני נראית יותר טוב מהפולו, ותתאים למגוון רחב של לקוחות מכל מנעדי הגילאים. 

משום מה היא מזכירה לי משפט שנאמר ב "טופ גיר" על הגולף: היופי בגולף זה שהוא רכב אשר מתאים לכל האנשים, לא צעיר מדי אבל גם לא מבוגר, רכב על קו התפר.

ואני מסכים שעקב האכילס זו המתחרה השובבה מבית סיאט, אבל אם צ'מפיון יתעשתו ויורידו את המחיר של הפאביה, זה קלף מנצח. 

 

פורסם

לאחרונה סקודה מיישרת קו בארץ עם התמחור של פולקסוואגן והפער בינה לבין דגמי סיאט עולה.

 

מספיק היום לראות את הפער בין הקארוק לאטקה כדי להבין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...