Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז היי, אני לא יודע עד כמה מכם מכירים אותי אבל היו לי כמה שאלות בנוגע לרכישת רכב ועכשיו לאחר שגיבשתי דעה ואני בטוח בזה הגעתי למסקנה שהגיע הזמן להחליף רכב, אשמח להצעות לרכב בעל אופי ספורטיבי לא משנה לי אם ידני או אוטומט (למרות שבינינו אני צמא לרכב ידני שיחבר אותי אליו) רכב יחסית אמין וכמובן שיכנס בתקציב של 50 אלף שקלים כולל יישור קו, חשוב לי לציין שהרכב לא מתוכנן לעשות יותר מ5000 קילומטר בשנה כך שאולי מבחינת אמינות הרכב זה יכול להוות הקלה.

הנה כמה דברים עליהם אני חשבתי:

פולקסווגן גולף 2014

פולקסווגן פולו 2015

סיאט איביזה 2017 (ידני)

סיאט לאון 2014 (ידני)

ב.מ.וו סדרה 1 2012 (מודה שההנע(א)ה האחורית מדברת אליי)

ליד כל רכב רשום היתרונות הסיבה שבחרתי בו חוץ מבגולף והפולו שהן פשוט גולף ופולו .

השנתונים הם כמובן לא קבועים אלא סביב השנתון וכמובן שאשמח להצעות לרכבים אחרים וגם חוות דעת הרכבים הנ"ל.

חשוב שלרכב יהיו 4 דלתות.

תודה מראש לכל העוזרים, אני מעריך את זה מאוד!

עריכה אחרונה על ידי roei_nagar
×
×
  • תוכן חדש...