Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

א.נ חשמל ומיזוג


Sparrow420
שימו לב! השרשור הזה בן 598 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

א.נ חשמל ומיזוג, מקום קטן ונדיר בבינימינה.

בהנהלת יוסי, חשמלאי/מזגניסט פשוט תותח.

מומלץ מאוד גם למי שבא מרחוק, אני הגעתי אליו מפתח תקווה עם המלצה ולא רק שלא התאכזבתי, חזרתי כל הדרך הביתה עם חיוך מרוב שהשירות שלו מדהים.

 

---------------

------------

 

בחור בשם יוסי מ"א.נ חשמל ומזגנים" בבינימינה, נחמד בטירוף מהרגע הראשון, מאבחן תקלות באופן מעמיק ומסדר אותם באופן מקצועי תוך כדי הסברים מעולים על מה הייתה התקלה ועל מכלולי הרכב בכללי כשיחת חולין - תענוג לראות אותו עובד.

 

 

בכל מקרה, הגעתי אליו מפתח תקווה עם חשש שאני סתם נוסע רחוק וכל הדרך חזרה הביתה הייתי עם חיוך על הפנים מרוב שיצאתי מבסוט שהכרתי א') בן אדם מדהים. ב') בעל מקצוע "מהסרטים" (בקטע טוב)

 

הגעתי קצת לפני הפתיחה, הוא הגיע קצת לפני 7 וחצי, זיהה אותי עם ה406 שנכנס (דיברנו לפני בטלפון על התקלה)

תוך כמה דקות סידר את העמדה שלו וביקש ממני להכניס את הרכב, שאלתי אם הוא לא רוצה כמה דקות לשתות קפה או משהו להתעורר בסבבה והוא כבר עם הנגד מהירויות בחוץ... 

 

בדק אותו ואת האזור שמסביב במשך חצי שעה בערך, אולי טיפה יותר והגיע למסקנה שהבעיה היא לא הנגד (הוא הביא 2 נגדים אחרים לבדוק), אלא הלוח בקרת אקלים הדיגיטלי.

הסביר לי קצת על מה הוא חשב שהבעיה בו ואמר לי שאם אני מוכן להשאיר את הרכב לכמה ימים (3,4, אולי יותר אפילו - באתי מוכן להשאיר אותו ללילה אחד גג) הוא יכול לפרק את כל האזור, אולי לשלוח את הלוח בקרה לבדיקה/שיפוץ כזה.

אפשרות שניה שהציע ונראה גם הוא נשען לכיוונה, זה שאני אשאר עם הבעיה ככה בנתיים ואחפש בעצמי לוח בקרה כזה בשביל לקצר את הזמן שאני בלי רכב וגם בעלות, ציין בפירוש שאם אני יכול להשיג לוח כזה רק לבדיקה זה עדיף כי הוא עדיין לא בטוח ששם הבעיה.

 

אמרתי לו סבבה, תן לי לבדוק את הנושא של הלוח הזה קצת ושאלתי אם בנתיים הוא יכול לקמבן את המפוח עם מתג חיצוני שאני לפחות יוכל להדליק אותו על מקסימום לבנתיים.

אמר שאין בעיה לעשות את זה, אבל זה יקח קצת זמן כי הוא צריך לטפל בעוד כמה דברים, הלכתי בנתיים לעשות סיבוב באזור.

 

אחרי איזה שעה חזרתי, הוא אומר לי "כנס לאוטו", נכנס ומתחיל לחפש איפה הוא שם לי את המתג הזמני - לא מוצא.

הוא אומר לי תלחץ בלוח רגיל, לוחץ על ה+ של המפוח.. ונדלק! רגע, זה גם משנה מהירויות? הוא עונה לי "כן, מצאתי את הבעיה" והסביר לי על זה שהתקיל אותו הנגדי מהירויות שהוא הביא והוא שם לב להבדל קטן בחיבורים שלהם מול הנגד שהיה אצלי ומפה לשם תוקנה הבעיה, מילא לי גז במערכת ושוחררתי הביתה עם חיוך על הפנים וחצי מהחשבון שציפיתי אליו.

 

בקיצור, בחור זהב.

מי שצריך חשמלאי/מזגניסט אגדי ומוכן לסוע קצת (או גר באזור שם), זאת הכתובת שלכם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...