Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בגימיני 2008.. אשמח לטיפים


גמזו
שימו לב! השרשור הזה בן 540 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשעה טובה ומוצלחת קניתי רכב שטח ראשון 

סוזוקי גימני 2008 יד 00 עם 120 אלף ק"מ 

מקורי לגמרי ! 

שאלתי ובקשתי על טיפים באופן כללי 

והאם מתי ואיפה להתחיל לרכוש שיפורים מה העלויות בערך ובאיזה שיפורים כדאי שאתחיל 

אציין שבשלב ראשון מתוכנן שטח קל טיולי שבילים ללא מסלולים מאתגרים 

 

תודה מראש לעונים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תטייל לבד

תצטרף לקבוצות, תתחיל בטיולים בינוניים/קלים, תלמד נהיגת שטח, מגבלות כלי
הגימיני הסטנדרטי מגיע עם יכולות לא רעות בכלל
משם הייתי ממשיך למיגונים (אני טיילתי כמה שנים בלי, ואם אתה לא מתגרזן ממש לא חייבים לדעתי, אבל...אני לא לוקח אחריות על העצה הזו)
צמיגים טובים 50/50
הגבהות, נעילות, שנורקל, פגושים
הכל תלוי בעומק הכיס והרצון להתגרזן

כמו שכתבתי לך, גם בתצורה הבסיסית שלו הוא יופי של כלי

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש

מאיפה אתה? 

נשמע שלסגנון הטיולים המתוכנן שלך, אפשר להשאיר כרגע בתצורה המקורית. 

לדעתי (וזה מה שאני עשיתי) הדבר הראשון שהייתי "משפר" הוא צמיגים ואח"כ מיגון טרנספר. 

שוב, הכל כתלות בתדירות ואופי הטיולים שלך.

 

אני כבר שנה ו20 אלף עם 2006 אוט', מבסוט מכל רגע.

מוזמן לשלוח ה"פ ו-ואצאפ להתקשקשויות נוספות אם בא לך.

 

"ברוכים הבאים לארץ הקטקטים"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

לא ניתן לסדוק באופן ריאלי את הקרטר בג'ימני כי יש לו סרן חי קדמי.
לטעמי הסדר :
1) לא לעשות כלום. להתחיל לטייל ולראות למה אתה מתחבר מבחינת אופי טיולים.

2) מיגון טרנספר. סיפור של כמה מאות שקלים בכל סדנה, מגן על החלק הכי יקר לתיקון ושנמצא יחסית במקום פגיע במרכז הרכב.
3) אם הגעת למסקנה שהצמיגים הקיימים חלביים מדי לטיולים שלך, צמיגי AT או MT, אני נוסע על מקסיס 8060.

4) אם אין לך מספיק מקום, גגון.

5) רוקר פאנל או מדרגות צד 

6) נקודות גרירה קדמיות ואחוריות

7) הגבהה

 

מעבר לזה לדעתי האישית זה כבר מיותר, אבל יש גם מיגון לבולמים האחוריים, מיגוני ביצה לסרנים ועוד ירקות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אני אמנם בוגר סמוראי וג'מני מכיר רק במשפחה, אבל הייתי נמנע מהגבהה אא"כ אתה ממש מתעקש על שטח טכני וגם שם מיגון בד"כ יספיק. הגמד מעולה בערך בכל תוואי שטח חוץ מאשר שפ"צ (ובוץ) (וכביש), ואת החולשה הזו לא צריך להחליש עוד יותר. 

  • אהבתי 1

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 540 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...