Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצירה במקביל לשדרה


 שיתוף

פוסטים מומלצים

נתון:

 

צומת גדולה עם מרחק גדול בין הכניסה לבין היציאה, אחד הרחובות בצומת הוא שדרה עם שטח רחב באמצע, יש מקום לעצור במרכז הצומת במקביל לשדרה בלי להפריע לתנועה.

 

הרכב האפור נכנס לצומת בסוף המופע של האור הירוק או בכתום.

נסע יחסית לאט ועד שהגיע ליציאה מהצומת, היה כבר ירוק לתנועה החוצה והוא נאלץ לעצור במקביל לשדרה, שם הוא לא מהווה הפרעה לאף אחד. 

 

 

לאחר זמן מה, כאשר עדיין יש אור אדום בכיוון התנועה שלו, התנועה החוצה חלפה.

האם הרכב האפור צריך להמתין במקביל לשדרה עד הירוק הבא או מכיוון שהוא כבר נכנס לצומת הוא יכול לצאת ברגע שזה מתאפשר לו?

 

תודה.

2069396157_20220703_1226362.thumb.jpg.62977b50f657f6cea236998e0c6d514f.jpg

 

1498637973_20220703_122656_HDR2.thumb.jpg.8462be070774f289c6bf162dd70ff6ee.jpg

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 2 דקות, fatboy1340 כתב:

לא ברור מהתמונות אם יש קו עצירה היכן שעצר הרכב האפור

אין קו עצירה.

 

יש שם קו מקווקו שמסמן את הנתיב לאלו שפונים שמאלה.

 

Screenshot_20220704-125456_(1).thumb.png.182cb372afd06bb870fb1e5130d4595e.png

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, ד ו ד כתב:

בכל מקרה הייתי מתיחס לרמזור שאחרי הצומת ומציית בהתאם לנתיב בו אני נמצא , זז רק בירוק "שלי".

הרמזור השני - אחרי הצומת השנייה שאמור להיות  מסונכרן עם הרמזור שהרכב המדובר עבר אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Boltik כתב:

יש כאן שני צמתים עם רמזור נפרד לכל אחד מהם.

 

 

לא, צומת אחת.

 

זה רמזור כניסה ורמזור יציאה. 

 

אין קו עצירה לפני הרמזור השני, רק לפני הראשון בכניסה לצומת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צומת לא מוגדר לפי קיום/אי קיום של קו עצירה:

ציטוט

 

"צומת" - השטח המתהווה על ידי פגישתם של שני כבישים או יותר והמוגבל על ידי קווי שפות הכבישים או אבני השפה של אותם כבישים או על ידי הארכתם המדומה;

          צומת אינו כולל –

(1)   התמזגות כבישים בדרך מהירה;

(2)   שטח המתהווה על ידי פגישה של כביש עם כניסה ויציאה לחצרים, או עם דרך גישה לבית, למגרש חניה, לתחנת דלק או למפעל, אלא אם סומן אחרת בתמרור;

תק' (מס' 4) תשל"ב-1972

(3)   התמזגות בכביש חד-סטרי שבו שני נתיבים או יותר באותו כיוון נסיעה ושלפניה הוצב תמרור א-20;

 

לדעתי מדובר כאן בשני כבישים חד סטריים נפרדים שיוצרים שני צמתים נפרדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Boltik כתב:

לדעתי מדובר כאן בשני כבישים חד סטריים נפרדים שיוצרים שני צמתים נפרדים.

אני בדקתי את זה לפני שכתהתי,

הרמזורים זהים זאת אומרת לא שהם מסונכרנים אלא הם תמיד מראים את אותם האורות.

 

לא בנפרש זמן כלשהו אלא זהה 1 ל 1.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע, זה לא בדיוק המדד. אפשר לחבר ביחד את כל הרמזורים בצמתי T בעיר והעסק יתפקד כראוי, אבל זה לא יהפוך אותם לאותו רמזור.
עוד דוגמה יותר מעשית: באותו צומת רמזורים לכיוון צפון (לדוגמה) ורמזורים לכיוון דרום יכולים להיות מחוברים יחד לאותה יחידת בקרה, אבל מבחינת תקנות תעבורה אלו רמזורים שונים. אתה לא יכול לנסוע לכיוון צפון אם הרמזור "הדרומי" ירוק. אתה חייב שיהיה ירוק ברמזור שלך.

עריכה אחרונה על ידי Boltik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול שני דברים:

 

1. הוא נכנס לצומת לא פנוי - שזו עבירה, אפילו פעם חשבו לייבא את השרטוט שתי-וערב בתוך תחום הצומת כדי להבהיר לנהגים איפה אסור לעצור. תקנה 65"

 

ציטוט

65.  לא ייכנס נוהג רכב לצומת או למפגש מסילת ברזל אלא אם ביכלתו לעבור ולהמשיך בנסיעתו ללא הפרעה, גם אם תמרור הכוונה (רמזור) מתיר כניסה לצומת או למפגש כאמור.

 

2. אחרי שכבר נכנס, וכבר ביצע את העבירה, כדאי שיפנה את הצומת במהירות האפשרית, אחרי שווידא שאין תנועה בדרך החוצה כלומר בדרך שמאחוריו בתמונה לכיוון שמאלה של התמונה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הוא נכנס לצומת לא פנוי

כשהוא נכנס , הצומת הייתה פנויה.

 

הוא נכנס בסוף הירוק או בצהוב, עד שהתקדם, היה כבר ירוק לתנועה החוצה. 

לפני 14 דקות, Boltik כתב:

אתה יודע, זה לא בדיוק המדד. אפשר לחבר ביחד את כל הרמזורים בצמתי T בעיר והעסק יתפקד כראוי, אבל זה לא יהפוך אותם לאותו רמזור.
עוד דוגמה יותר מעשית: באותו צומת רמזורים לכיוון צפון (לדוגמה) ורמזורים לכיוון דרום יכולים להיות מחוברים יחד לאותה יחידת בקרה, אבל מבחינת תקנות תעבורה אלו רמזורים שונים. אתה לא יכול לנסוע לכיוון צפון אם הרמזור "הדרומי" ירוק. אתה חייב שיהיה ירוק ברמזור שלך.

אז מה קובע עם אלו שני שני צמתים או אחת?

 

 

לדעתי במקרה  של צומת מרומזרת, זה קו עצירה ורמזור בכניסה.

 

מה שאין פה בצומת השניה כביכול.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Stream Press X To Doubt by KidZuk0 | Listen online for free on SoundCloud

 

אם הוא היה נכנס כשהצומת פנויה וגם זה סוף ירוק או צהוב, הוא היה מספיק גם לצאת מהצומת.

 

ירוק לתנועה החוצה = לפחות שנייה או שנייה וחצי לאחר שיש אדום בכיוון שלו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Buki כתב:

אז מה קובע עם אלו שני שני צמתים או אחת?

 

 

לדעתי במקרה  של צומת מרומזרת, זה קו עצירה ורמזור בכניסה.

ציטטי הגדרה של צומת מהתקנות. אין שם שום התייחסות לקו עצירה.
אם אתה מסתכל על כל קטע בנפרד, אפשר להגיד שזה עונה להגדרה של צומת? לדעתי כן. אז אם כל קטע כשלעצמו הוא צומת, מדובר כאן בשני צמתים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...