Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מצרף כאן דו"ח שאשתי קיבלה שבוע שעבר במהלך נסיעה לטיול.
פעם ראשונה שלה בכביש שהיא לא מכירה, הכביש היה ריק לגמרי - קורה לכולם.

כמה שאלות:

א. שהפקח ניגש אליה לרכב, היא הגישה לו את הרשיון אם המילים "אני מתנצלת". הלך לרכב וכתב את הדו"ח אחרי שהראה את הלייזר. למה זה נחשב לתגובת מקבל הדו"ח?
זו היא תגיבה? הוא לא נתן לה אפילו הזדמנות לבוא ולאמר מה קרה. אני חושב שלגיטמי להתנצל לשוטר בכל מקרה כתגובה אינסטקנטיבית.
ב. אשתי ללא עבירות תנועה כל חייה (13 שנה עם רשיון). יש סיכוי להמיר לאזהרה \סעיף נמוך יותר? במידה וכן, האם אפשר לקבל "טיפים" מה אפשר לרשום במכתב?
ממש נשמח להמיר לאזהרה, בכל זאת פעם ראשונה ו750 שקל לא הולך ברגל.

 

תודה רבה פורום יקר!

report.jpg

פורסם

לגבי א' - זה הנוהל. כל פיפס שיוצא מהפה של הנוהג ברכב עלול להיות רשום, בלי קשר לסיטואציה לפני/אחרי שהשוטר ניגש. 

לגבי ב' - שווה לנסות אבל הסיכוי לא גבוה, בכל זאת 26 קמ"ש הפרש. בכל הקשור ל"מה לכתוב" - יש שלל דוגמאות בחיפוש של הפורום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אם זה היה 25 קמ"ש הקנס היה 250 ש"ח או שאני טועה?

זכור לי בעבר שקיבלתי קנס,

וההבדל בין 750 ל 250 היה 1 קמ"ש לאחר ההפחתה. השוטר התחשב והוריד עוד 1 קמ"ש.

 

לעניין אזהרה,

גיסתי לפני מספר שנים המירה מעבר באדום (מצלמה) באזהרה.

 

 

 

 

פורסם
Just now, elimalka כתב:

אם זה היה 25 קמ"ש הקנס היה 250 ש"ח או שאני טועה?

זכור לי בעבר שקיבלתי קנס,

וההבדל בין 750 ל 250 היה 1 קמ"ש לאחר ההפחתה. השוטר התחשב והוריד עוד 1 קמ"ש.

 

לעניין אזהרה,

גיסתי לפני מספר שנים המירה מעבר באדום (מצלמה) באזהרה.

 

 

 

 

 

אצלי ההבדל הוא 6 קמ"ש, ואני אכן מתלבט אם לבקש להמיר לאזהרה או האם לבקש התחשבות ולהוריד 6 קמ"ש (זה אפשרי בכלל)?

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, hans כתב:

לגבי א' - זה הנוהל. כל פיפס שיוצא מהפה של הנוהג ברכב עלול להיות רשום, בלי קשר לסיטואציה לפני/אחרי שהשוטר ניגש. 

 

הוא לא שאל למה השוטר רשם, אלא למה הוא לא נתן לה להגיב

עריכה אחרונה על ידי David2540
פורסם
לפני 2 דקות, David2540 כתב:

הוא לא שאל למה השוטר רשם, אלא למה הוא לא נתן לה להגיב


יותר מכך, היא אמרה שהיא מתנצלת לפני שנאמרה לה מה העבירה.
אני לא חושב שזה רלוונטי לבקשה להמרה לאזהרה, אבל זה ללא ספק מעצבן.

פורסם

הדו"ח כתוב היטב, אך יש מספר חסרים קטנים. כדאי לנסות לשלוח בקשה להמרה לאזהרה, כפי שהוצע כאן.  עם 13 שנות רשיון ללא עבירה, בהחלט יש סיכוי שימירו. 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

השוטר לא יכול על דעת עצמו להוריד קמ"ש (לא אחד ולא 17).

הוא מחוייב להציג לך את המסך של הממל"ז שמראה את המהירות, ומזה להפחית בדיוק 5, לא יותר, לא פחות (וגם זה לא תלוי בו, זה פשוט התהליך).

 

אילו המסך היה מציג 75, והוא כותב בפירוט "על המסך הופיע 75, נרשם 69 לאחר הפחתה" זה מראה על חוסר מקצועיות שלו, חוסר מקצועיות שאפשר לתקוף בבית המשפט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לי בעבר הוריד השוטר 1 קמ"ש

אני חושב שמקבל הדו"ח היה רץ לשלם בכייף 250

במקום להתחיל לחשוב מה לעשות עם דו"ח של 750.

בקשה לביטול? בקשה להישפט?

 

חוץ מיזה שאזהרה היה יכול לתת, זה וודאי בסמכותו.

 

עריכה אחרונה על ידי elimalka
פורסם

ואם הוא לא היה רץ בכיף לשלם אלא מערער?

 

אזהרה שוטר בשטח יכול לתת על סעיפים מסוימים שמשתנים מעת לעת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה מפזר צ'קים שאין לך דרך לפרוע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...