Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מן הסתם נושא דיי לעוס.

המשפחה מתרחבת: יש לנו 2 ילדים קטנים בני 8 ו 6 ועוד אחת בדרך.

ברשותינו שני רכבים:

פיג׳ו 2008 שנת 2021 אשר מתפקד כרכב העיקרי

פורד פוקוס שנת 2013

 

ברור לי שה 2008 אינו יכול לספק את הצרכים החדשים להסעת משפחה בת 5 נפשות ואני בהתלבטות:

 

האם יש טעם בכלל לפזול לקטגוריה הטיפה גדולה יותר כמו הפיג׳ו 3008 או ישר לקפוץ לקטגוריה של ה 5 + 2 (כמו ה 5008 ודומיהן).

לאבא שלי יש את ה 3008 והוא אינו גדול משמעותית כך שאינני רואה כיצד עגלה, בוסטרים וסל-קל יכנסו בקלות.

 

עשיתי סקר שוק קצרצר (כרגע עבור רכבים חדשים בלבד) ולהלן כמה רכבים אשר עניינו אותי:

  1. פיג׳ו 5008 - חשוב לציין שיש יתרון בטרייד אין מול היבואן (עשיתי את אותה עיסקה עם הסיטרואן לפני שקניתי את הפיג׳ו 2008)
  2. מיצובישי אאוטלנדר
  3. פולקסוואגן טיגואן אולספייס - משום מה יחסית ״זול״ באופן מחשיד (יותר מהסקודה קודיאק)
  4. סיטרואן ספייסטורר.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

האם יש הצדקה לגודל רכב כזה?

חלופות אחרות שלא חשבתי עליהן.

 

תודה מראש

 

פורסם

אתה לא חייב 5+2.

אתה צריך מכונית עם 3 מקומות נפרדים בשורה השנייה.

יש את זה ב 5008 אבל גם ב C5 איירקרוס שהיא 5 מקומות.

אופציה נוספת היא סובארו פורסטר. הספסל האחורי שלה די רחב ויצליח כנראה לאכלס שלושה מושבי בטיחות.
כבונוס מקבלים שמירת ערך טובה ויכולת שטח של ממש.

  • רעיון טוב! 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם (נערך)
לפני שעה, mcshmupi כתב:

אתה לא חייב 5+2.

אתה צריך מכונית עם 3 מקומות נפרדים בשורה השנייה.

יש את זה ב 5008 אבל גם ב C5 איירקרוס שהיא 5 מקומות.

אופציה נוספת היא סובארו פורסטר. הספסל האחורי שלה די רחב ויצליח כנראה לאכלס שלושה מושבי בטיחות.
כבונוס מקבלים שמירת ערך טובה ויכולת שטח של ממש.

תודה על התגובה.

ברור לי שאינני חייב - כנראה שישנו גם אלמנט של ״פינוק״ מסויים.

בדיוק היום הלכתי לראות וגם ישבתי ב C5 - העניין הוא שאינני בטוח איך זה ״אמור לעבוד״.

קצת קשה לי לראות אותי נוהג ואישתי יושבת מאחורה ליד סל-קל כאשר אחד הילדים יושב לידי מקדימה.

מעבר לכך, המחיר שלה (לא בגרסה הבסיסית) כבר לא רחוק מהקטגוריה שמעל.

אגב, לגבי הסובארו פורסטר: הסיטרואן לוקח אותו כמעט בכל פרמטר: https://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=9771&compare-version[]=19930

עריכה אחרונה על ידי BenBatsir
פורסם

אם אשתך תשב בין שני הילדים וילד שלישי ישב מאחור אתה צריך לבדוק שהאאוטלנדר רחב מספיק

הפיג'ו\ספייסטורר כנראה מתאימים
לסקודה יש רשימת המתנה ארוכה עד כמה שאני יודע, אולי בגלל זה הוא יקר יותר מהטיגואן

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

×
×
  • תוכן חדש...