Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,
ב- 2017 שזה כבר לפני 5 שנים, רכשתי בהמלצת הפורום המכובד הזה שואב 
VAX Gator 10,8 volt
מאמזון (היה יותר זול ממה שהציעו בארץ זאפ וכל השאר).
הוא מאד מוצלח ואני מאד מרוצה מהמלצתכם דאז. שואב טוב, קל לפרק, לנקות ולהרכיב חזרה, אמין ובגודל הנכון.

למרות שהוא עדיין שואב בעוז הוא מתחיל להראות סימני חלושעס, כאשר הסוללה כבר לא מחזיקה יותר מדקה.

אני מניח שהשתנו והתעדכנו כמה דברים בתחום.
אז - מה מומלץ כיום? מה קונים בימינו? באופן טבעי אני נוטה לחזור שוב אל המותג הזה, אבל אולי יש חדשות בתחום.
תודה מראש.

פורסם

מקפיץ ברשותכם; אני מבין שאין חידושים והמצאות בתחום.
אז אבחר שוב במותג הזה, יש אולי המלצה לסוג המתח? 
כאמור כרגע אני עם 10,8 וולט. האם חזק יותר = בהכרח טוב יותר?

פורסם

יש הרבה "חידושים והמצאות" בתחום. 

ממליץ ללכת בכיוון Dreame לו יש מספר דגמים מהשנים האחרונות (בערך דגם חדש ומשופר כל שנה).

V9\V10\V11\V12 בהתאם לתקציב (טווח 600-1800 ש"ח).

פורסם

לי יש כזה של בלאק אנד דקר במשך איזה 4 שנים (אבל לא נמצא בשימוש אינטנסיבי)

 

https://www.amazon.com/gp/product/B01DAI5BZ2/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 2 דקות, Mech Morphix כתב:

בשביל מה זה?

בשביל לשאוב אבק ממקומות שלא שווה להוציא שואב אבק גדול בשבילם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מי קונה היום שואב אבק גדול? אני יכול להבין את ההצדקה לדבר הזה אם האופציה השניה זה קירבי ששוקל 15 קילו עם כבל שצריך לחבר לחשמל אבל עם השואבים של היום אין לזה מקום

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני.
אני רכשתי לא מזמן שואב "גדול", עם כבל וכו'.
אחלה מכונה.
יש בבית שטיחים, חתולים ומה לא, כולל לפעמים קורי עכביש בפינות של התקרה... תמיד נוח לבצע שאיבה כללית ביום אחד בשבוע, זה עוזר לשמור על הניקיון הכללי (אנחנו בפירוש לא חולי ניקיון, כן?).

פורסם

ירחמיאל, היום שואבי אבק אלחוטיים לא נופלים בעוצמתם משואבים חוטיים. הם יותר יעילים, ניידים ונוחים. בנוסף, לא צריך "להוציא" אותם.. הם תמיד זמינים לכל שאיבה קטנה או גדולה וזה כל היופי בהם.

פורסם (נערך)
בתאריך 22.3.2022 בשעה 11:36, ירחמיאל כתב:

תודה עומרי.
אני מתנצל, לא הייתי מספיק ברור:
אני מחפש שואב ידני, נא ראה תמונה להמחשה:

 

שואב אבק ידני VAX 10.8 וואט GATOR HH-86-GA-B-I

כמו ואדים, יש לי כזה של B&D, מתחבר למצית הרכב ובקושי שואב. מזה 3 שנים יש לי דייסון V7  (קניה ספונטנית בדיוטי) תלוי על הקיר וזמין לכל צורך, בבית וברכב. אז אצלי אין חיות אבל כמות השיער שמשירות בנות הזוג של הבנים מספיקות לסוודר כבד כל שנה, והדייסון עושה את העבודה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה לא דייסון, נניח v10?

שואב חזק מאד וקומפקטי, יש לו מלא ראשים להחלפה, מתאים לבית ולרכב, וגם אם הסוללה נחלשת כמו שקרה אצלך יש בעליאקספרס ובאיביי סוללות תחליפיות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, omricn כתב:

ירחמיאל, היום שואבי אבק אלחוטיים לא נופלים בעוצמתם משואבים חוטיים. הם יותר יעילים, ניידים ונוחים. בנוסף, לא צריך "להוציא" אותם.. הם תמיד זמינים לכל שאיבה קטנה או גדולה וזה כל היופי בהם.

 

זה נכון, אבל עדיין מדובר בשואב שלאחר כמה שנים הסוללה שלו מתפגרת, מה גם שאת הארוכים כן צריך "לשלוף" ממקומם.

לפני 26 דקות, sperial כתב:

כמו ואדים, יש לי כזה של B&D, מתחבר למצית הרכב ובקושי שואב. מזה 3 שנים יש לי דייסון V7  (קניה ספונטנית בדיוטי) תלוי על הקיר וזמין לכל צורך, בבית וברכב. אז אצלי אין חיות אבל כמות השיער שמשירות בנות הזוג של הבנים מספיקות לסוודר כבד כל שנה, והדייסון עושה את העבודה.

 

לא, לא. אני לא מתכוון לאלה המתחברים למצית האוטו, אלא כאלה שנטענים ע"י מטען אל שקע בקיר. הם שואבים נהדר, פשוט הסוללה לאחר מס' שנים כבר לא מחזיקה יותר מ- 3 דקות.
עוצמת השאיבה עדיין מצויינת.

פורסם
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

למה לא דייסון, נניח v10?

שואב חזק מאד וקומפקטי, יש לו מלא ראשים להחלפה, מתאים לבית ולרכב, וגם אם הסוללה נחלשת כמו שקרה אצלך יש בעליאקספרס ובאיביי סוללות תחליפיות.

 

אם כבר דייסון, עדיף V8.

בזמנו (לפני 3 שנים) התלבטתי מאוד בין ה-V8 ל-V10, והסקירות באינטרנט היי די עקביות בזה שה-V10 לא מהווה שדרוג מורגש ביחס ל-V8, אבל משמעותית יקר ממנו. קניתי את ה-V8, ואין תלונות.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

×
×
  • תוכן חדש...