Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

אני מעוניין בקרוב לקנות 4 צמיגים חדשים (ועל זה לא חסר שרשורים...)

נראה לי שיש בצמיגים חיישני לחץ אויר שבאו עם הרכב ועובדים מצויין.

כשאני מחליף צמיגים,אם צריך להחליף ונטיל, מה עושים עם החיישנים ? יש בחיישנים סוללה שכדאי להחליף?

 

תודה לפורום המצויין הזה!

פורסם

הי

אתה כתבתה "נראה לי שיש בצמיגים חיישני לחץ אויר שבאו עם הרכב ועובדים מצויין."

אז הם תקינים ואין צורך להחליף

כל זה נכון רק במידה ויש חישנים בונטיל (ונטיל עם חישן בנוי בדרך כלל ממתכת)

פורסם (נערך)

החיישנים טובים, אבל הבנתי כשמחליפים צמיגים מחליפים ג"כ ונטיל.

מה עושים כשלונטיל מחובר (ככה הבנתי, אם מישהו יודע הרכב קיה ריו 2017) החיישן? אפשר לפרק את החיישן ולהרכיב על ונטיל חדש?

וכן לענין הסוללה.

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם

לא בטוח שיש לך חיישנים. יכול להיות שיש לך מערכת עקיפה ללא חיישנים. 

 

בהחלפת צמיגים  רגילים ללא חיישנים מחליפים ונטיל יזום כטיפול מונע כי החלפה שלו לוקחת 5 שניות והוא עולה גרושים. 

 

 

אם יש חיישן, הונטיל יוצא מהחיישן. 

 

817681ds-960.jpg.bbf9fcc23fb58bd09ce40e5e02d3f9f5.jpg

 

 

ניתן לפרק את הונטיל מהחיישן ולהחליף, לפחות בחלק מהחיישנים. 

 

אבל זה כבר לא 5 שניות ולא עולה גרושים לכן לא חושב שמישהו מחליף וונטילום בחיישנים יזום. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

לפחות בסוזוקי שלי החיישן נפרד מהונטיל והם מחוברים בהברגה, כך שבמקרה של תקלה בונטיל לא צריך להחליף את כל המערכת אלא רק אותו (וזה קרה לי). אני מניח שזה די סטנדרטי, כי הונטיל יכול להפגע בכל ניפוח צמיג, והחיישן הוא רכיב די יקר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 שעות, FROGIE כתב:

האם אני יכול לדעת אם יש לי מערכת ללא חישנים בלי לפרק צמיג המחישוק?

איך נראים הוונטילים שלך? ממתכת? מגומי? לא שזה מאפשר לקבוע בוודאות. 

אבל בגדול בחיישנים הוונטיל ממתכת. 

 

אם יש ברכב תצוגה מספרית שמראה כמה לחץ יש בכל צמיג, זה בוודאות חיישנים פיזיים בגלגלים. 

 

אם יש רק נורה, זה יכול להיות גם מערכת עם חיישנים וגם מערכת עקיפה. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...