Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי  רעיון

פות"ש, רוצה גם חוויה סטודנטיאלית וגם תואר שיתרום לך? תעשה הנדסת חשמל בטכניון, אחר כך תמשיך לתואר שני/שלישי/רביעי.

 

הנאה צרופה מובטחת.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 1 דקה, vadim6385 כתב:

יש לי  רעיון

 

פות"ש, רוצה גם חוויה סטודנטיאלית וגם תואר שיתרום לך? תעשה הנדסת חשמל בטכניון.

בלי פסיכומטרי?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אז שיעשה גם פסיכומטרי, מה הבעיה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה החוויה הסטודנטיאלית שאתה מחפש?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

מה זה החוויה הסטודנטיאלית שאתה מחפש?

 

לצרוח לתוך הכרית עד שנרדמים בגלל שהתמרות פורייה זו המצאה של השטן, ושאין דבר כזה אפסילון.

 

אבל זה רק אני. סליחה על ההפרעה. תמשיכו.

  • מצחיק 5
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 25 דקות, Gosser1860 כתב:

אבל זה רק אני. סליחה על ההפרעה. תמשיכו.

זה לא רק אתה

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 3 שעות, nimrod7676 כתב:

כמובן שלא, אבל אם לצורך העניין אני לומד פעמיים בשבוע וגר במעונות,


אני לא חושב שאתה יכול לקבל מעונות אם אתה לא לומד פול-טיים.

מעבר לכך: אני מכיר את הלך הרוח הזה, להתחיל תואר שני/נוסף בשביל לשחזר את נעורייך האבודים. הייתי שם. אם זה המניע - לא ממליץ מהטעמים שכבר הוזכרו, מעבר לכך, אין כמו לשבת בהרצאות בשש בערב ביום שקמת בו בשש בבוקר, ועוד יותר אין כמו לעשות מטלות בית בזמן החופשי שלך כשאתה עובד ביומיום במשרה מלאה.

יש עת לכל דבר, ולעתים קרובות זכרונות יפים עדיף להשאיר כזכרונות יפים, ולהתקדם הלאה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

חזיר דיזל

פורסם
לפני 57 דקות, קורן בן אשר כתב:


אני לא חושב שאתה יכול לקבל מעונות אם אתה לא לומד פול-טיים.

מעבר לכך: אני מכיר את הלך הרוח הזה, להתחיל תואר שני/נוסף בשביל לשחזר את נעורייך האבודים. הייתי שם. אם זה המניע - לא ממליץ מהטעמים שכבר הוזכרו, מעבר לכך, אין כמו לשבת בהרצאות בשש בערב ביום שקמת בו בשש בבוקר, ועוד יותר אין כמו לעשות מטלות בית בזמן החופשי שלך כשאתה עובד ביומיום במשרה מלאה.

יש עת לכל דבר, ולעתים קרובות זכרונות יפים עדיף להשאיר כזכרונות יפים, ולהתקדם הלאה.

 

כן, אמרת את זה יפה. זה בגדול הכיוון. 

 

אם אני בגיל של רוב הסטודנטים זה לא יקרה? 

פורסם (נערך)

זה בטח לא יקרה במתכונת שבה אתה אורח בקמפוס שצץ יום או יומיים בשבוע ושאר הזמן עובד. ואם תתפטר מהעבודה בשביל זה, אתה עשוי להתאכזב די מהר... כי ייתכן שחלק גדול מהחוויה הזו היא ציור שנמצא אצלך בראש.

אם היית אומר שבוער בעצמותיך ללמוד - סיפור אחר, במקרה כזה יש מה לשקול.

 

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם
לפני שעה, קורן בן אשר כתב:

אין כמו לשבת בהרצאות בשש בערב ביום שקמת בו בשש בבוקר, ועוד יותר אין כמו לעשות מטלות בית בזמן החופשי שלך כשאתה עובד ביומיום במשרה מלאה.

זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו, כבר כמה שנים, והולך לעשות עוד לפחות שנתיים.

 

כיף גדול זה לא.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 56 דקות, yuvk כתב:

אמל"ק

 

עשיתי MBA באונ' ת"א. 

 

1. אין חוויה סטודנטיאלית.

2. תואר מיותר לחלוטין.

 

לא יצא לך אבל להכיר סטודנטים, ללכת למסיבות סטודנטים וכו' וכו'?

 

לפני כשעה, קורן בן אשר כתב:

זה בטח לא יקרה במתכונת שבה אתה אורח בקמפוס שצץ יום או יומיים בשבוע ושאר הזמן עובד. ואם תתפטר מהעבודה בשביל זה, אתה עשוי להתאכזב די מהר... כי ייתכן שחלק גדול מהחוויה הזו היא ציור שנמצא אצלך בראש.

אם היית אומר שבוער בעצמותיך ללמוד - סיפור אחר, במקרה כזה יש מה לשקול.

 

 

להתפטר אני בטוח לא אתפטר, אני בתפקיד ממש טוב ואני מרוויח ממש יפה וטוב לי. אבל אני כן יכול לעבוד קבוע יום אחד מהבית ואז ללכת ללימודים אם זה שווה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, nimrod7676 כתב:

 

כן, אמרת את זה יפה. זה בגדול הכיוון. 

 

אם אני בגיל של רוב הסטודנטים זה לא יקרה? 

לא חושב ש25 זה הגיל של רוב הסטודנטים. 

אם אתה רוצה לעשות תואר בשביל ללמוד, זה דבר אחד. אבל אם אתה רוצה להתערות בחיים של אנשים צעירים ממך שהשתחררו לפני שנה ואולי פחות מצה"ל, גרים עם שותפים ועובדים בכל מיני עבודות מזדמנות, זה סיפור אחר.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 9 שעות, SlowRide כתב:

לא חושב ש25 זה הגיל של רוב הסטודנטים. 

רוב החברים שלי לתואר התחילו בגיל 24.

אלה שהיו בקבע ב25 אפילו.

יש מעט מאוד סטודנטים שמתחילים ב21-22 ישר אחרי השחרור.

לפני 9 שעות, SlowRide כתב:

אם אתה רוצה לעשות תואר בשביל ללמוד, זה דבר אחד. אבל אם אתה רוצה להתערות בחיים של אנשים צעירים ממך שהשתחררו לפני שנה ואולי פחות מצה"ל, גרים עם שותפים ועובדים בכל מיני עבודות מזדמנות, זה סיפור אחר.

 

הוא בן 25 וחי חיים של בן אדם מבוגר,זה מבאס ואני יכול להבין למה.

הדרך לתקן לא בהכרח עוברת באקדמיה,תלך להיות ברמן באיזה דנס בר בסופי שבוע-תקבל גם אווירה+בנות+לא תתחייב לשינויים דרסטיים בקריירה ובחיים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני התחלתי תואר בגיל 24, אבל רוב האנשים שלמדו איתי היו צעירים יותר, בערך שנה אחרי שחרור. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...