Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

גם אני התחלתי תואר בגיל 24, אבל רוב האנשים שלמדו איתי היו צעירים יותר, בערך שנה אחרי שחרור. 

למדת חשמל/מדמח במקרה?

הסטודנטים של אזרחית/מכונות מתחילים בגיל יותר מאוחר מהסטודנטים של חשמל/מדמח.

ככה זה בטכניון לפחות,אין לי הסבר,אבל כנראה מפה ההבדלים לגבי הממוצע סביבך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 30 דקות, Potato כתב:

הוא בן 25 וחי חיים של בן אדם מבוגר,זה מבאס ואני יכול להבין למה.

הדרך לתקן לא בהכרח עוברת באקדמיה,תלך להיות ברמן באיזה דנס בר בסופי שבוע-תקבל גם אווירה+בנות+לא תתחייב לשינויים דרסטיים בקריירה ובחיים.

יש גם מיליוני אנשים שמתים להיות כמוהו.

 

כשרוב הצעירים רק מתחילים להתגרד, פות"ש כבר אחרי תואר ועם קריירה מסודרת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 6 דקות, vadim6385 כתב:

יש גם מיליוני אנשים שמתים להיות כמוהו.

 

כשרוב הצעירים רק מתחילים להתגרד, פות"ש כבר אחרי תואר ועם קריירה מסודרת.

אמרתי שאני יכול להבין ממה הוא מתבאס.

זכותו המלאה.

אין צורך בגישה של "יש מישהו שיותר גרוע לו ממך אז שב בשקט ותגיד תודה"

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 18 דקות, Potato כתב:

אמרתי שאני יכול להבין ממה הוא מתבאס.

זכותו המלאה.

אין צורך בגישה של "יש מישהו שיותר גרוע לו ממך אז שב בשקט ותגיד תודה"

לא עניין של "יש מישהו שיותר גרוע לו".

 

פשוט הוא במקום ממש טוב בחיים, יותר טוב מ95% מהאוכלוסיה, אז לדעתי שיהנה מזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל הוא רוצה להנות מ"חוייה סטודנטיאלית".

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עדיין לא הבנתי איזה "חווייה סטודנטיאלית" הוא מחפש.

 

לצאת למסיבות, לשתותף לעשן ולז**ן? נראה לי שאפשר להשיג את זה גם בלי להיות סטודנט.

 

לראות טור פורייה או קונבולוציה ולרצות לחתוך ורידים? כל 4 חודשים לחיות במשך חודש על מקדונלדס/מנות חמות וריטלין? נראה לי חוויה שהייתי מוותר עליה בשמחה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל אחד והשיט שלו.

אם באמת רוב בני גילו סטודנטים והוא כבר מסודר "כמו גדול" עם עבודה והכל אפשר להבין למה זה חסר לו.

גם אני לא הייתי חוזר לזה, אבל לא מדברים עלי פה.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לדעתי ומהנסיון האישי שלי, לסטודנטים להנדסה אין "חוויה סטודנטיאלית" במובן הרומנטי (הוליוודי), לא בתואר הראשון ולא בתואר השני. יש דם יזע ודמעות, מי יותר ומי פחות.

אני זוכר שבשנה א' סימנתי לעצמי פיסת דשא באיזור שסטודנטים רבים נהגו לשבת לתפוס שמש, ואמרתי לעצמי גם אני רוצה לשבת להינות פה כמוהם. הגעתי לשבת עליה פעם אחת בסמסטר האחרון, וגם זה לכמה דקות.

מי שמחפש "חוויה סטודנטיאלית", שילך ללמוד מנהל\עיצוב\פילוסופיה..

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 20 דקות, vadim6385 כתב:

עדיין לא הבנתי איזה "חווייה סטודנטיאלית" הוא מחפש.

 

לצאת למסיבות, לשתותף לעשן ולז**ן? נראה לי שאפשר להשיג את זה גם בלי להיות סטודנט.

כשאתה רק לומד בלי עבודה רצינית(פה ושם בערב) יש המון זמן פנוי לחיי חברה ויש המון חופש.

לא בא לי לקום להרצאה,משלים בוידאו.

 

זה חופש מטורף שכרגע במשרה מלאה דיי חסר לי.

 

בלי קשר להווי חברתי, מסיבות/ישיבות/יציאות וכו'.

לפני 20 דקות, vadim6385 כתב:

 

לראות טור פורייה או קונבולוציה ולרצות לחתוך ורידים? כל 4 חודשים לחיות במשך חודש על מקדונלדס/מנות חמות וריטלין? נראה לי חוויה שהייתי מוותר עליה בשמחה.

לומדים למבחן והכל בסדר.

כולה מתמטיקה,לא צריך להפוך את זה למשהו נוראי.

לפני 54 דקות, vadim6385 כתב:

לא עניין של "יש מישהו שיותר גרוע לו".

 

פשוט הוא במקום ממש טוב בחיים, יותר טוב מ95% מהאוכלוסיה, אז לדעתי שיהנה מזה.

על פי מה אתה קובע שהוא במקום טוב יותר?

ואם לא טוב לו והוא רוצה שינוי? מי אתה שתחליט בשבילו מה טוב?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מרגיש לי מהפוסט אתה שאתה רוצה יותר טיול אחרי צבא מאשר חוויה סטונדנטיאלית 😁

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

פורסם
לפני 55 דקות, vadim6385 כתב:

לצאת למסיבות, לשתותף לעשן ולז**ן? נראה לי שאפשר להשיג את זה גם בלי להיות סטודנט.

 

אל תהייה בטוח. צריך מעגל חברתי בשביל זה. אני חושב שאצל רבים וטובים המעגל החברתי מתרחב באוניברסיטה. וכנראה שזו אחת הפעמים האחרונות בחיים - בעבודה אחכ הרבה יותר קשה כבר לייצר מעגלים חברתיים של ממש.

 

(בבקשה אל תספר לי שחברים זה מיותר או משהו. אני לא עומד בדיכי הזה :) ) 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, mightybear כתב:

מרגיש לי מהפוסט אתה שאתה רוצה יותר טיול אחרי צבא מאשר חוויה סטונדנטיאלית 😁

בדיוק מה שחשבתי.
טוס לאיזה מדינת עולם שלישי לשלושה חודשים.
תישן בDorms.
תתמקח על דברים שעולים 3 שקל.
תלבש סמרטוטים ותתכלב.

תקבל בדיוק את מה שאתה מחפש. עשיתי את זה ומאוד נהנתי, ואם נקביל את זה לחוויה סטודנטיאלית - התואר בבאר שבע הרגיש מאוד דומה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 8 שעות, mightybear כתב:

מרגיש לי מהפוסט אתה שאתה רוצה יותר טיול אחרי צבא מאשר חוויה סטונדנטיאלית 😁

יתכן מאוד. גם על זה אני חושב הרבה זמן

 

השאלה היא מה החוויה האמיתית בטיול דרום אמריקה? 

 

זה באמת כל היום אוכל, ים, מסיבות, עישון ובחורות? 

 

יש מדינות יותר מומלצות למה שכתבתי? 

 

 

פורסם

אתה יכול לעשות את זה, ואתה יכול לתפור טרקים חודשים.
טיול של חודש+ זה חופש מוחלט. תעשה מה שאתה רוצה איתו.

אם אתה קצת עייף מהעבודה גם חודש יכול להספיק וככה אתה לא חייב להתפטר.
אני חתכתי לחודש בסוף 2019 ונהנתי מאוד. הרגשתי כמו בטיול גדול וחזרתי טעון באנרגיות. אחר כך הגיעה הקורונה והבנתי כמה מזל היה לי שעשיתי את זה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 11 שעות, Potato כתב:

למדת חשמל/מדמח במקרה?

הסטודנטים של אזרחית/מכונות מתחילים בגיל יותר מאוחר מהסטודנטים של חשמל/מדמח.

ככה זה בטכניון לפחות,אין לי הסבר,אבל כנראה מפה ההבדלים לגבי הממוצע סביבך.

ככה זה כשחצי פקלטה זה עתודאים

×
×
  • תוכן חדש...