Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טויוטה קורולה היבריד מול אחת החשמליות (איוניק, קורסה, gac, mg) 

נוסע כ1500 קמ  לחודש.

 

משתלם לעבור לחשמלית ?   אין לי מגבלת מרחק...  כ70-80 קמ ליום. 

תודה לעונים.  

פורסם

אם אתה מדבר על אותו המחיר של שניהם  הוא אותו הדבר אז ברור שעדיף חשמלי מלא

הרבה פחות הוצאות שוטפות, טסט נמוך חיסכון אדיר בדלק 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

כל עוד אתה יכול להתקין עמדת טעינה ביתית, החסכון של רכב חשמלי ביחס לרכב היברידי כמו טויוטה קורולה הוא בערך 400 שח בחודש רק בדלק(יש לציין שרוב הרכבים החשמליים גם יתנו לך  ביצועים טובים יותר ביחס לקורולה היברידית, ולרוב גם מאובזרים יותר), כלומר חיסכון של בערך 5000 שח כל שנה, לפני חיסכון באגרה וטיפולים.

 

לגבי הרשימה של הרכבים החשמליים שלך:

איוניק (אני מנחש שאתה לא מדבר על ה 5) - רכב מיושן במחיר מופקע וטווח לא מרשים.

קורסה - רכב יותר טוב, אבל בכל זאת במחיר מוגזם ושמועות מספרות שהיבואן הולך להביא את האופל מוקה הגדול ממנו במחיר יותר אטרקטיבי (142 אלף) וכדאי לחכות לו.

Mg -  רכב מיושן אבל מרווח יחסית לג'יפון וגרסת הבסיס בעלת תג מחיר מאוד אטרקטיבי (128 אלף) , כך שאם הגרסה הזולה קיימת במלאי הוא בהחלט אופציה טובה.

Gac - לא לגעת, רכב סיני שבכלל לא יועד לאירופה, ולכן לא תוכנן לעמוד בסטנדרטים מערביים.

 

אופציות שהייתי מוסיף לרשימה:

קונה חשמלית - במחיר של 142 אלף.

(כל המחירים הנ"ל כוללים עמדה + התקנה או הנחה במקום העמדה)

כמו כן , הניסן ליף נמכרת ב 0 קמ במחיר של 135 ושמועות מספרות  שניתן להשיג את המחיר הזה גם אצל היבואן.

ואותן שמועות גם מספרות על רנו זואי שנמכרות במחיר של 110 אלף ומטה, שזה מחיר מצויין לזואי אבל הגרסה שמגיעה לארץ מופשטת מאבזור בטיחותי, כך שיש לקחת את זה בחשבון.

 

קשה לדעת אם הליף והזואי אלה מלאים שהיו והיבואן לא מצליח להיפתר מהם מאז שטסלה הגיעו ושינו את כללי המשחק של התמחור היקר של רכב חשמלי באדיבות יבואני ארצנו, או שזו דרך חדשה של היבואן למכור רכבים מבלי להודות שעד היום הוא מכר במחיר מופקע. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

החסכון על הרכב החשמלי מול ההיברידי הוא משמעותי מאוד.

טעינה בחשמל זול לעומת בנזין יקר, טיפולים במוסך זולים בהרבה ואגרת הרישוי מופחת - בקיצור חסכון של אלפי שקלים.

בטווח שאתה נוסע ליום ולחודש הרכב החשמלי יהיה פתרון מושלם.

 

לפני 20 שעות, Uri-G כתב:

כל עוד אתה יכול להתקין עמדת טעינה ביתית, החסכון של רכב חשמלי ביחס לרכב היברידי כמו טויוטה קורולה הוא בערך 400 שח בחודש רק בדלק(יש לציין שרוב הרכבים החשמליים גם יתנו לך  ביצועים טובים יותר ביחס לקורולה היברידית, ולרוב גם מאובזרים יותר), כלומר חיסכון של בערך 5000 שח כל שנה, לפני חיסכון באגרה וטיפולים.

 

לגבי הרשימה של הרכבים החשמליים שלך:

איוניק (אני מנחש שאתה לא מדבר על ה 5) - רכב מיושן במחיר מופקע וטווח לא מרשים.

קורסה - רכב יותר טוב, אבל בכל זאת במחיר מוגזם ושמועות מספרות שהיבואן הולך להביא את האופל מוקה הגדול ממנו במחיר יותר אטרקטיבי (142 אלף) וכדאי לחכות לו.

Mg -  רכב מיושן אבל מרווח יחסית לג'יפון וגרסת הבסיס בעלת תג מחיר מאוד אטרקטיבי (128 אלף) , כך שאם הגרסה הזולה קיימת במלאי הוא בהחלט אופציה טובה.

Gac - לא לגעת, רכב סיני שבכלל לא יועד לאירופה, ולכן לא תוכנן לעמוד בסטנדרטים מערביים.

 

אופציות שהייתי מוסיף לרשימה:

קונה חשמלית - במחיר של 142 אלף.

(כל המחירים הנ"ל כוללים עמדה + התקנה או הנחה במקום העמדה)

כמו כן , הניסן ליף נמכרת ב 0 קמ במחיר של 135 ושמועות מספרות  שניתן להשיג את המחיר הזה גם אצל היבואן.

ואותן שמועות גם מספרות על רנו זואי שנמכרות במחיר של 110 אלף ומטה, שזה מחיר מצויין לזואי אבל הגרסה שמגיעה לארץ מופשטת מאבזור בטיחותי, כך שיש לקחת את זה בחשבון.

 

קשה לדעת אם הליף והזואי אלה מלאים שהיו והיבואן לא מצליח להיפתר מהם מאז שטסלה הגיעו ושינו את כללי המשחק של התמחור היקר של רכב חשמלי באדיבות יבואני ארצנו, או שזו דרך חדשה של היבואן למכור רכבים מבלי להודות שעד היום הוא מכר במחיר מופקע. 

 

 תוסיף לרשימה גם את Aiways U5 - רכב מרווח, נוח, אבזור ברמה גבוהה ועם סוללה של 400 ק"מ. הרכב מקבל ביקורות מצוינות בכל הסקירות.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אנשים רצים להמליץ על רכב חשמלי,

 

אך חשוב להדגיש, רכב חשמלי לא יהיה זול אם אין עמדת טעינה פרטית, לצערינו בארץ לרוב פשוט אין חניה פרטית,

עלות טעינה בחוץ היא פי 4 - 5 או יותר מעלות קוט"ש חשמל ביתי, (טסלה בינתיים חינם, אך ברור לכולם שזה לא ישאר כך לעד)

מעבר לזה עמדות מהירות די פוגעות בחיי הסוללה, 

לכן לפני שרצים לקנות רכב חשמלי חשוב לוודא שיש אפשרות להתקין עמדת טעינה פרטית.

  • רעיון טוב! 3
×
×
  • תוכן חדש...