Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור על חוויה גרועה עם סטייג׳ 1 של PCP (מה שלא מספרים לכם)


Fraysa
שימו לב! השרשור הזה בן 339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מבין למה לא משחררים לואגים משהו כמו xhp זה היה מקנה חוויה הרבה יותר כייפית עבור בעלי רכבים. גמישות מטורפת בכיול והכי חשוב כל אחד יכול לעשות את זה. לא צריך לרוץ לטיונר עבור כל פיפס קטן. כנ"ל גם תוכנה לרכב  ,אבל פה אני קצת לא מסכים לגבי סטייג 2 . בסופו של דבר ots הכי בטוח על טורבו מקורי ומי שרוצה קצת מעבר אז כמובן עדיף קאסטום למרות שאחרי שליחה מייל ל mhd ענו לי שאין מה לחלוץ גם בקאסטום מעבר ל2+ שהם מציעים. 

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיות בשילוב עם מנןע הזה. אפשר לצרוב לתוכנה דלק 95 אבל לתדלק 98 , ככה תקבל הספק גבוה עם מומנט טיפה מוחלש.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בגלל בעיה בגיר החלטת לבטל את התוכנה, מה הקשר?

קודם כל היית צריך לבדוק מה קרה ולמה קרתה התקלה. גם ד"א איך בסוך נסעת מהרמזור? זה כן חזר להשתלב אם לחצת יותר עדין ?

 

יש גם תוכנה לגיר אם צריך, אולי זה היה עוזר.

 

מה שאני יכול לקחת מהסיפור הזה ומעוד תגובות פה שהתוכנה חזקה מאוד בקטע לא טוב, להוציא כל כך הרבה בסטייג 1 מבלי שינויים פיזיים זה אומר המון משחקים עם הגדישה ועם ההצתות, ברמה שזה כבר לא יהיה בריא לרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Tal Brodkin כתב:

בגלל בעיה בגיר החלטת לבטל את התוכנה, מה הקשר?

קודם כל היית צריך לבדוק מה קרה ולמה קרתה התקלה. גם ד"א איך בסוך נסעת מהרמזור? זה כן חזר להשתלב אם לחצת יותר עדין ?

 

יש גם תוכנה לגיר אם צריך, אולי זה היה עוזר.

 

מה שאני יכול לקחת מהסיפור הזה ומעוד תגובות פה שהתוכנה חזקה מאוד בקטע לא טוב, להוציא כל כך הרבה בסטייג 1 מבלי שינויים פיזיים זה אומר המון משחקים עם הגדישה ועם ההצתות, ברמה שזה כבר לא יהיה בריא לרכב.

 

הקשר הוא שלפני התוכנה הגיר היה מצוין ואחריה הוא עשה תקלות. להמשיך לשלם אלפי שקלים בשביל עוד לחיצות כפתור במחשב שאף אחד לא מבטיח לי שהן יסדרו את התקלה ולא יגרמו לעוד נזק זה המעשה הפחות חכם. 

  • משעמם 1
  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

כמו כל דבר בחיים, בעיקר בדברים שאנחנו לא מומחים בהם ישנן תהיות ואכזבות, אי הבנות, תקלות ובחירות "רעות".

אני התקנתי בזמנו (2006 ו2009) תוכנות של אפסולוט על מנועי 1.8T ו2.0TSI באיביזה טורבו ואוקטביה VRS בהתאמה.

מדובר בסטייג' 1, אלים וחסר גינוני טקס מינימליים.

אפשר להקביל לאדם שבועט לך בדלת וכאשר אתה פותח אותה הוא דבר ראשון דופק לך גרעפס לפנים ושניה לפני שלוחץ לך את היד

מנגב איתה את האף (הבנתם את הקטע).

לוותר על כל הרעיון בגלל בחירה אחת לא מתאימה זה פשוט חבל.

צ'יפ לרכב הוא השיפור הטוב ביותר שכסף יכול לקנות!!

פשוט צריך למצוא את התוכנה המתאימה ולרכוש אותה מהמקום המתאים.

וכנראה שלגיר שכזה מחוייב לרכוש גם תוכנה שמותאמת אליו.

אז העלות תהיה 5K ביחד, עדיין בשביל 40-50כ"ס זה מחיר שמאוד מאוד משתלם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי חוויה בבמוו X1 2012 ועשיתי תכנה אצל המתחרים של PCP, הרכב היה חותך ומפסיק להאיץ, לא הצליחו לתקן והרכב היה עושה בעיות התנעה,

חותך בסל"ד בדרך למעלה נכבה ברמזור לפעמים ומקרטע ממש בקטע רע. למזלי החזירו את הכסף חזרה כי לא הצליחו לתקן.

הלכתי לPCP צרבו תכנה והרכב נסע כמו חלום שנה וחצי, אז לי הייתה חוויה דומה אולי ודווקא PCP התקינו את המוצר הנכון בשבילי לדלק 95.

אחריה , רכשתי 2013 X3 וגם עשיתי אצלם תכנה, הרכב נסע כמו חלום שנתיים וחצי עם התכנה לדלק 95. לפעמים סוגי המנועים שונה ממדינה

ומשנתון אחר והיצרן עושה שינויים והתכנה פשוט לא משתלבת עם הרכב, לדוגמה יכול להיות שמחשבי הרכב ב2012 הם של בוש וב2015 הם

של חברה אחרת, סתם דוגמה להמחשת הנקרא.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.8.2021 בשעה 19:51, Fraysa כתב:

לסיכום: אני חושב ששווה שיהיו עוד עדויות של אנשים על PCP, כי אין כאלו בכלל וזה לא הוגן כלפי הלקוחות. בסך הכול נשמעת לי כמו תוכנה שלקחה את המספרים שקבעו עשרות אלפי המהנדסים ב-APR ושחררה עוד הגבלות שמכלולי הרכב פשוט לא מסוגלים להתמודד איתן.

מההה...יש יצרני מכוניות קטנות שאין להם כאלו מספרים של מהנדסים,בתחום של טיונינג מאות זה נחשב הרבה,יש הרבה סדנאות בוטיק "REFERENCE" ויצרני ציוד מהמובילים בעולם שאיתם עושים טיונינג,צוות הפיתוח שלהם זה עשרות אנשים !
עזוב משמות,הכל בולשיט,כולם עובדים לפי אותו דיינו דטה בייס ולפי טווח,הבעיה במקרה שלך שהמנוע חייה רע,אבל משודך לגיר בעייתי,וכל טיונר "ללא שם" שמכבד את עצמו היה אומר:
Unfortunately, we are not able to tune these for more torque holding due to their 'dry clutch' design
בגיר הזה המקסימום שאפשר לעשות זה:
Disable or increase RPM limit for forced up shift in manual mode
Disable auto kick down in manual mode

 

אתה קנית גירסה שכבר עבר טיונינג מקסימלי ע"י יצרן עד קצה היכולת של הגיר,אם רוצים אמינות !

2021-12-10_0-03-43.thumb.png.dc1a5ef4535dd1dac6bf2e69d3ba0ef4.png

 

החוכמה לעשות טיונינג בגרושים ביחס להפרש מחיר שהיה ביניהם,כאשר מוכרים אותם (איש שיווק/מכירות חייב איזה משהו נחות לצורך UPSALE),לרכבים שנמכרו "מסורסים" ולהביא אותם לרמות גימור גבוהות,ולא חסר דגמים כאלו בשוק,ברכבים עם DQ200....עם רטוב זה סיפור אחר.
בקיצור ברכב כמו שלך,פחות מ-STG2/3 (חיים במדינה הלא נכונה) שכבר מחייב שינוי "חומרתי" לא הייתי נוגע.

 

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
בתאריך 7.9.2021 בשעה 09:04, HybridBoy כתב:

אם כבר פתחו נושא על תוכנות אז אתן את השנקל שלי.

*לא בא לעשות לאף אחד שיימינג, רק נותן את החוויה שלי.

 

עם הרכב שלי יצא לי להתנסות על 3 תוכנות מנוע ו3 תוכנות לגיר.

תוכנות מנוע: סטייג' 2

 

הראשונה - קניתי את הרכב עם תוכנה שהבעלים הקודם עשה אצל 2RACE, לא יודע מה שמה.

תוכנה חזקה, אבל הדוושה מרגישה ממש כמו כפתור ON\OFF אחרי 20% מצערת.

זאת אומרת שכמעט לא משנה כמה אתה לוחץ הרכב רץ קדימה חזק,  בלתי ניתן לנהיגה.

מנסה לצאת מפניה עם מעט גז אבל מאבד אחיזה כי המנוע נותן בערך פול בוסט.

ואז שאתה כבר ביושרת ואומר "יאללה עכשיו אפשר פול גז" אתה מדביק את הדוושה אבל הרכב מאיץ אותו דבר.

 

שניה- תוכנה של APR.

עליהם יש הרבה סיפורים טובים ולכן גם רציתי לצרוב אותה על הרכב שלי.

אבל? דווקא על המנוע שלי התוכנה ממש פח אשפה, אין לי תיאור אחר.

עד 4-4.5K סל"ד בקושי סוחב ואז נכנס די במכה לטווח מאוד קצר ונופל חזק בהספק ממש כמו רכבי טורבו של פעם.

כנ"ל, לא נהיג כי או שאין לך כוח או שאתה מפרפר, וגם ממש לא כיף למשוך את ההילוכים.

 

שלישית - הפעם הלכתי על קאסטיום אצל דני מקס טיונינג.

הרכב עולה על דיינו לפני הצריבה כדי לקבל BASE LINE, ואכן רואה בגרף בדיוק את מה שתיארתי בסעיף הקודם.

עושים כמה PULLים, משנים ערכים והרכב מוכן.

מבחינת הספק מקסימאלי התוכנה של APR והקאסטיום היו פחות או יותר זהות, אבל פה נגמר הדמיון.

הקאסטיום מאפשרת לך לבחור כמה כוח אתה רוצה, יש מומנט גם בסל"ד נמוך אבל רק אם תלחץ הרבה.

אפשר לצאת מפניה תוך כדי שאתה משחק עם הדוושה כדי למקסם אחיזה, תענוג.

 

תמונה להמחשה:

  הצג תוכן מוסתר

Untitled.thumb.png.2751384c06a5aea072423c42b53d42de.png

*המנוע מושך עד 7K סל"ד מבלי להתעייף, לא רואים את זה בגרף.

 

אז כמו שאתם רואים, יש הרבה הבדלים בתוכנות וקשה מאוד להשוות אותן רק על סמך הספק מקסימאלי.

 

תוכנות לגיר:

קודם כל נסעתי ללא תוכנה לגיר, סטוק.

העברות היו בסדר, אבל ההתנהגות הרגיזה, במה זה מתבטא?

1. זחילה על הילוך שני, הרכב מנסה לבלות כמה שפחות זמן בהילוך ראשון.

זה אומר שהוא "גולש" ו-"רוכב" על הקלאץ' בהילוך שני במהירויות שגם ההילוך הראשון לא היה מצליח להשתלב לגמרי.

גורם לרכב להרגיש הססן, אם תנסה להאיץ ממצב כזה ייקח לרכב זמן להגיב ולהתקדם, לא כיף.

אבל כן גורם לגיר להרגיש יותר חלק, מדמה קצת ממיר מומנט.

 

2. תגובה איטית לפקודות של העברת הילכים, לשני הכיוונים.

אין יותר מדי מה להרחיב פה, פשוט מתסכל.

בנוסף היו קטעים שאם הייתי מנסה לרדת לשני היה לוקח לגיר המון זמן להגיב וגם להעביר.

וגם כשלבסוף כן הוריד הילוך זה היה מלווה בטילטול ובלימת מנוע חזקה.

כאילו (או באמת) הוריד הילוך ללא "מכת גז".

 

3. התנהגות מרגיזה בכללי, אבל לגמרי מובנת כי הכיול הוא לא ספורטיבי.

מה זה אומר?

גם במצב ידני הגיר יעלה הילוך אם הגעת לסוף הסל"ד, ויוריד הילוך אם לחצת על כפתור ה"קיק דאון" בדוושה.

בכל מצב (ידני,D,S), אם הרכב מפרפר מספיק למשל בהילוך שני, הוא יעביר לשלישי, אפילו שבפועל מהירות הרכב נמוכה יחסית.

ואז אתה מוצא את עצמך נוסע לאט בהילוך שלישי בסל"ד נמוך ללא כוח.

אם הרכב מפרפר או שבקרת האחיזה התערבה (אפילו קלות) בכמה שניות האחרונות, הגיר מתעלם מפקודות.

 

טוב, זה היה בסטוק, מה התוכנות לגיר הביאו איתן?

 

ראשונה - שוב, לא יודע מה השם אבל נצרבה אצל 2RACE.

לא היה שום שינוי בהתנהגות של הגיר, לדעתי מדובר נטו בהגדלת הלחץ על הקלאצ'ים.

אולי משהו שקשור למגבלות מומנט, אבל שומדבר מורגש.

 

שניה - תוכנה לגיר של PCP.

היה שינוי ממש קל בהתנהגות, אבל לא מרגיש כמו תוכנה של ממש.

כנראה באמת הייעוד העיקרי שלה הוא להעלות לחץ על הקלאצ'ים.

 

שלישית - תוכנה של TVS.

אוקיי, פה יש ממש מייקאובר.

קודם כל עניין הגלישה בהילוך שני מבוטל, הרכב לא ממהר להיפטר מההילוך הראשון.

זה עוזר ברמזורים כאשר הרכב שלפנייך לא לגמרי סגור על עצמו אז אתה לא מוצא את עצמך בהילוך שני על 4 קמ"ש.

זה גם נחמד בחניות כי הרכב מגיב יותר טוב לגז במהירות נמוכנה.

 

מעבר לכך, כל הלוגיקה של מתי להעביר הילוך שונה, הגיר מרגיש הרבה יותר חכם.

את הראשון והשני הגיר מושך קצת (עד 2-2.5K תלוי כמה לוחצים), גורם לרכב להרגיש יותר זמין מבחינת כוח.

מהילוך שלישי לעומת זאת, כאשר הרכב כבר קיבל אנרציה, העברות הילוכים מתבצעות סביב ה2000 סל"ד.

אבל לא סתם, גם כשלוחצים טיפה יותר עדיין הגיר יעביר ב2000 סל"ד, פשוט תאיץ יותר מהר.

תורם מאוד לתחושת ה"חוסר מאמץ" של מומנט בסל"ד נמוך.

בניגוד לתוכנה המקורית אשר מושכת את ההילוכים ללא צורך כאשר לוחצים קצת מעבר לתאוצה מנהלתית.

הגיר לא מתרגש להישאר על הילוך שישי סביב ה2000 סל"ד אם הוא לא בטוח שאתה מתכוון להאיץ.

בסטוק לעומת זאת היית מוצא את עצמך כבר בהילוך שביעי.

 

בנוסף, התוכנה פותרת את הבעיות שציינתי בסעיף 2 ו-3.

התגובה לפקודות הרבה יותר מהירה, יש הרבה פחות דיליי מרגע הלחיצה על ה"משוט" ועד להעברה עצמה.

הורדת ההילוכים הרבה יותר חלקה ויש התאמה של הסל"ד להילוך.

במצב ידני הגיר לא יוריד הילוך גם אם הגעת לכפתור הקיק דאון, ולא יעלה הילוך אם הגעת למנתק.

גם תוך כדי פרפור הגיר יעביר הילוך אם תבקש ממנו.

במצבי איבוד אחיזה של הגלגלים הקדמיים הגיר לא יעביר להילוך הבא גם במצב D, הוא מבין את המצב.

 

קשה להעביר את זה בטקסט 😬 אולי פעם אעשה סרטון.

 

סיאט לאון דור שני 1.8 DSG.

 

 

 

רק הערה אחרונה על מה שנאמר לגבי לחיצות בהילוך ראשון וSAFE SIDE:

אומנם אני לא עושה את זה הרבה, אבל כן לוחץ בהילוך ראשון, פשוט צריך לעשות את זה בשכל ולא כמו חמור.

לא לוחץ מעמידה מלאה, נותן קצת גז שהרכב יתקדם וישלב את הקלאץ' לגמרי (לא בורח להילוך שני בזכות התוכנה של TVS),

ואז "נותן". אבל לא מדביק את הדוושה, זה לא ייקח אותי לשומקום כי הרכב יחליק בלי סוף.

לוחץ בהתאם לאחיזה, כנ"ל בהילוך שני.

 

דרך אגב, דווקא כשהגלגלים מפרפרים ללא אחיזה העומס על המנוע והגיר מאוד נמוך, כי אין התנגדות.

מה ש"שובר" את המכלולים זה מעבר חד ממצב של פרפור מוגזם לאחיזה מלאה, ככה מרסקים את הCV בציריה.

 

 

שרשור ישן אבל אנסה את מזלי

הלאון עם DSG 7 או 6? 

אני עם 1.8 עם 7 יבש, חושב להתקין Revo וקצת דואג מהגיר. 

כרגע עם Apr, בלי תוכנת גיר וגם פה ההתנהגות מאוד מרגיזה. איטיות רצינית בהעברת הילוכים, ולדעתי גם הגדירו משהו שונה במצערת. צריך ללחוץ קצת יותר חזק כדי להעלות טורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ShmigalBigal כתב:

שרשור ישן אבל אנסה את מזלי

הלאון עם DSG 7 או 6? 

אני עם 1.8 עם 7 יבש, חושב להתקין Revo וקצת דואג מהגיר. 

כרגע עם Apr, בלי תוכנת גיר וגם פה ההתנהגות מאוד מרגיזה. איטיות רצינית בהעברת הילוכים, ולדעתי גם הגדירו משהו שונה במצערת. צריך ללחוץ קצת יותר חזק כדי להעלות טורים.

הלאון שלי 2012, 1.8 DSG7.

כמו שרשמתי, אצלי הAPR למנוע לא עבדה טוב, מאוד מאכזב.

 

בדרך כלל יש תקופת ניסיון עם החזר כספי מלא, הייתי מנסה תוכנה-שתיים כדי לראות אם מתאים לך.

לא יודע איך REVO, אבל התוכנות לגיר שניסיתי לא שינו ממש את האופי שלו, זה בעיקר בשביל הלחץ על הקלאצ'ים.

נסה את REVO נגיד ואז את TVS, תבקש כשצורבים לך את הTVS לבטל את הגלישה בהילוך שני, ביטל קיקדאון במצב ידני וביטול העברת הילוך במנתק במצב ידני.

 

  • רעיון טוב! 1

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, HybridBoy כתב:

הלאון שלי 2012, 1.8 DSG7.

כמו שרשמתי, אצלי הAPR למנוע לא עבדה טוב, מאוד מאכזב.

 

בדרך כלל יש תקופת ניסיון עם החזר כספי מלא, הייתי מנסה תוכנה-שתיים כדי לראות אם מתאים לך.

לא יודע איך REVO, אבל התוכנות לגיר שניסיתי לא שינו ממש את האופי שלו, זה בעיקר בשביל הלחץ על הקלאצ'ים.

נסה את REVO נגיד ואז את TVS, תבקש כשצורבים לך את הTVS לבטל את הגלישה בהילוך שני, ביטל קיקדאון במצב ידני וביטול העברת הילוך במנתק במצב ידני.

 

הבנתי, תודה רבה.

איפה ניתן לצרוב TVS? 

אגב היא משופרת מעבר לסטייג 1? איך הCda והגיר היבש קיבלו את זה? 🥲

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, ShmigalBigal כתב:

הבנתי, תודה רבה.

איפה ניתן לצרוב TVS? 

אגב היא משופרת מעבר לסטייג 1? איך הCda והגיר היבש קיבלו את זה? 🥲

TVS צורבים בPITSTOP.

שלי סטייג' 2, זה רשום בהודעה המקורית שציטטת.

אין בעיות עם המנוע, הגיר גם מרגיש בסדר גמור.

לדעתי בקטע הזה המזל משחק יותר תפקיד :)

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין איך אין לכל קבוצת VAG פלטפורמת צריבה כמו Bootmod3, MHD ו-xHP כפי שיש לרכבים של ב.מ.וו. לא רק שזה זול ונוח יותר, אתה יכול לשנות המון דברים כל פעם מחדש ויש עם מי לעבוד ברמה של שליחת לוג לתמיכה וקבלה חזרה של מפה מעודכנת שמתאימה יותר מדויק למנוע שלך/דלק מקומי וכו'. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Supertigre כתב:

לא מבין איך אין לכל קבוצת VAG פלטפורמת צריבה כמו Bootmod3, MHD ו-xHP כפי שיש לרכבים של ב.מ.וו. לא רק שזה זול ונוח יותר, אתה יכול לשנות המון דברים כל פעם מחדש ויש עם מי לעבוד ברמה של שליחת לוג לתמיכה וקבלה חזרה של מפה מעודכנת שמתאימה יותר מדויק למנוע שלך/דלק מקומי וכו'. 

 

כי מי שצורב ל-VAG נמצא בסככה בחולון והוא לרוב בן 21 וקורא לעצמו "טיונר".

  • מצחיק 7

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Supertigre כתב:

לא מבין איך אין לכל קבוצת VAG פלטפורמת צריבה כמו Bootmod3, MHD ו-xHP כפי שיש לרכבים של ב.מ.וו. לא רק שזה זול ונוח יותר, אתה יכול לשנות המון דברים כל פעם מחדש ויש עם מי לעבוד ברמה של שליחת לוג לתמיכה וקבלה חזרה של מפה מעודכנת שמתאימה יותר מדויק למנוע שלך/דלק מקומי וכו'. 

 

צורבים לך תוכנת מדף, איזה לוגים :)

 

 

אבל בתאכלס, הרוב קונים תוכנת מדף ככה שאין הרבה מה לשנות.

צורבים לך פעם אחת והביתה.

 

בBMW יש מלא דברים לשנות ולקסטם.

בM2 למשל, חוץ מלמנוע וגיר אפשר להתעסק עם התוכנה של ההגה והדיפרנציאל, זה מגיע לרמות אחרות.

הבקרות ניתנות לכיוון, לאנצ' קונטרול, פופס אנד באנגס, אפילו טמפרטורה של החימום מושבים.

  • רעיון טוב! 2

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 339 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...