Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיג'ו 208, 82 כ"ס, 2014, מנוע אטמפוסרי נכנסה היום למוסך לצורך החלפת סט טיימינג.

המוסך הוריד קרטר כדי לבדוק האם ישנן חתיכות של הרצועה המקורית (אחרי 105K ק"מ, אם שאלתם, הרצועה לא התפוררה אך הוחלט בכל מקרה להחליף כי היא לא הוחלפה מעולם), לאחר מכן הוסיף שמן וחרג כנראה ב-400-500 מ"ל.

 

אספתי את הרכב, נהגתי הביתה מרחק של 10 ק"מ בערך בתנועה כבדה (נסיעה של 40 דקות +/-), פתחתי את מכסה המנוע ולפתע זיהיתי עשן, על אף שמעולם לא נוצר עשן בתא המנוע לפני החלפת הרצועה.

 

בערב בדקתי שמן, וגיליתי שהמוסך מילא שמן עודף, הרי לכם המדיד (סימנתי באדום את קו השמן):

2102416694_WhatsAppImage2021-07-29at22_29_56.thumb.jpeg.df71baa294041c8f72e633317ee2de6f.jpeg

 

התקשרתי למוסך, הסברתי על תופעת העשן החריגה שלא הייתה מעולם, המוסך אכן מודה שנפלה טעות והוסיפו מעט יותר שמן אך במקביל לא חושב שיש קשר בין העשן בתא המנוע לחריגה של 400-500 מ"ל בכמות השמן.

 

הרי לכם השמן שנקזתי כדי להגיע ל-max:

oil.jpg.24dfd5d6296a62f73442ae47ff6892a3.jpg

 

נפל לי קצת שמן החוצה מהקופסא, מעריך שניקזתי באיזור ה-450 מ"ל.

 

לאחר מכן בוצעה נסיעת מבחן והכל היה תקין, ללא עשן בתא המנוע. הסחיבה לפני ואחרי הייתה זהה.

 

שאלתי היא, האם יש סיכוי שנגרם ממילוי היתר נזק כלשהו עד שתפסתי אותו, וכיצד אוכל לוודא זאת בוודאות?

 

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

לא הייתי מקשר בין עשן בתא המנוע לעודף שמן.

לרוב, בטיפולים במנוע שמפרקים מכסים וכו' יוצא קצת שמן על החלקים מסביב.

השמן הזה נשרף ויוצא עשן, זה עובר לאחר שכל השמן נשרף.

×
×
  • תוכן חדש...