Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להתחיל לקנות לבד את החלפים לטיפול אבל לא יודע מאיפה להתחיל:
1. איך אני יודע אילו חלפים צריך לקנות לכל טיפול?
2.איך אני יודע מה איכות/מקורי  מבין כלל האופציות? למשל פה באוטו דיפו חיפשתי שמן מנוע 5W30, איזה מהם כדאי לקנות?

פורסם (נערך)

תודה 
אבל אני לא מעוניין לטפל עצמאית,
אני מעוניין לחסוך עלויות ולהביא בעצמי את החלפים למוסך כשעושה טיפול

עריכה אחרונה על ידי Yuri Abaev
פורסם

אני קונה באוטוסטור, הם בודקים לפי הרישיון איזה חלקים צריך.

בעיקרון שמן מנוע צריך לבדוק איזה תקן מומלץ על ידי היצרן/יבואן לרכב שלך ומה הצמיגות הממולצת

לטיפול צריך להגיע עם חשבונית קניה של החלקים 

 

פורסם
לפני שעה, Yuri Abaev כתב:

אני מעוניין לחסוך עלויות ולהביא בעצמי את החלפים למוסך כשעושה טיפול

נגיד אני מוסכניק. 

 

אני לוקח 200  שקל על טיפול קטן מחיר עבודה, את השמן אני קונה מהספק ב 100 שקל ומוכר ללקוח ב 150, את הפילטר שמן  אני קונה מהספק ב 20 שקל ומוכר ללקוח ב ב 40, את הפילטר אוויר אני קונה מהספק ב 30 שקל ומוכר ללקוח ב 60. 

 

סה"כ הרווח שלי מהטיפול לפני תשלום מסים וכל ההוצאות הוא 300 שקל. 

 

מגיע לקוח ומביא איתו חלפים. מה הסיכוי שאני אעשה לו את אותו הטיפול ב 200 שקל  ואפסיד את הרווח שלי על חלקי חילוף? 

 

למה שאני לא אבקש ממנו מראש 300 שקל על ביצוע הטיפול? למה בעצם הרווח שלי צריך להיפגע? הרווח שלי מורכב ממיכרת שעות עבודה ומכירת חלפים. 

 

אם אני לא מוכר חלפים, אולי לא שווה לי בכלל לעשות את הטיפול במחיר ה"רגיל"... 

 

 

 

זה כמובן לא חד משמעי ומאוד תלוי איזה חלק ואיזה טיפול אבל נקודה למחשבה... 

 

 

 

 

פורסם

מתי כן כדאי לקנות חלפים עצמאית? 

 

אם אתה מטפל ברכב לבד. 

אם אתה מעוניין דווקא בסוג שמן ספציפוי או חלק אחר ספציפי ולא מה שמשתמשים במוסך.

אם אתה רוכש חלפים במחיר נמוך מאוד (למשל בחו"ל) ואז זה עדיין יהיה משתלם לך אבל זה פחות רלוונטי לחלפים סטנדרטיים לטיפול קטן. 

 

 

בכללי, באוטודיפו הכל יקר יותר בעשרות אחוזים לעומת מקומות אחרים, מישהו צריך לשלם על שעות עבודה נוחות, חניה חינם, סניף גדול ומרווח וכו'. 

גם אין שם שום דבר חוץ משמנים. 

 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...