Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתם בטח שואלים מה הבקשר בין השניים, ובצדק :-)

הקשר הוא תקציבי! 

מצאתי שני רכבים:

  • ראב4, 2009 עם 140,000 ק"מ ב-45,000 שח (מסוחר, לפני מיקוחים).
  • ניסאן אליטימה 2014(!!) עם 141,000 ק"מ ב-40,000 שח (מפרטי, יד קודמת ליסינג).

 

אנחנו משפחה עם שני ילדים.

שתי המכוניות מתאימות לנו, עקרונית.

אשתי תהיה הנהגת העיקרית ומרבית הנהיגה תהיה בעיר (חיפה).

 

שתי המכוניות שמורות באופן מפתיע.

אני מאוד מתקשה לקבל החלטה.

  • הניסאן 5 שנים צעירה יותר ועל הנייר (לפני מיקוחים), זולה יותר ב-5000 שח.
  • הראב4 יותר פרקטית - אופניים, טיולים, איקאה.
  • הניסאן יותר מודרנית ונעימה לנסיעה.

 

קראתי ביקורות נוראיות על תיבת ה-CVT של הניסאן בשנתון הזה ובכלל, ממש הופתעתי לרעה.

 

איזה עוד שיקולים כדאי לי לקחת כאן?

מחיר רישיון רכב, טיפולים, אמינות (מעבר לתיבה).

 

תודה,

 

עריכה אחרונה על ידי dman86
פורסם

אם אלה האפשרויות, הייתי לוקח את הניסאן כי היא צעירה יותר וכי היא לא מסוחר...
 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

תיבת הCVT אכן בעייתית, תראה אולי החליפו לרכב את התיבה כבר אז זה אמור לתת לך שקט לכמה זמן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 2 דקות, GABIUBOGI כתב:

תיבת הCVT אכן בעייתית, תראה אולי החליפו לרכב את התיבה כבר אז זה אמור לתת לך שקט לכמה זמן.

ביננו, אם החליפו תיבה, אני לא רוצה להתקרב לזה.

בהקשר ישיר, אני סקרן לשאול, נושא ה-CVT בניסאן נכון גם לדגמים אחרים? לדוגמא קשקאי 2014, מנוע 2.0 - הוא מאוד פופולארי בארץ (בשונה מהאלטימה) - האם גם שם יש בעיות גיר?

פורסם (נערך)

2014 מנוע 2000 זה הצורה הקודמת ואכן יש לו את הCVT 

 

 

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 52 דקות, GABIUBOGI כתב:

2014 מנוע 2000 זה הצורה הקודמת ואכן יש לו את הCVT 

 

 

לכולם יש CVT, השאלה אם גם ה-CVT של הקשקאי (2014, מנוע 2.0) בעייתי?

פורסם
לפני 18 שעות, dman86 כתב:

ביננו, אם החליפו תיבה, אני לא רוצה להתקרב לזה.

בהקשר ישיר, אני סקרן לשאול, נושא ה-CVT בניסאן נכון גם לדגמים אחרים? לדוגמא קשקאי 2014, מנוע 2.0 - הוא מאוד פופולארי בארץ (בשונה מהאלטימה) - האם גם שם יש בעיות גיר?

התשובה היא כן.

×
×
  • תוכן חדש...