Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלת הרבה תשובות שלדעתי מפספסות את הנקודה.

אם אתה לא מתכוון לגור בדירה, לא מעניין אותך כן צפוף לא צפוף.

האם העלות מבחינתך היא אותו הדבר? הקבלן יבנה לך דירת 3 או 4 חדרים באותו המחיר?

אם כן, השאלה היא איזו דירה תימכר במחיר יותר גבוה, 3 או 4 חדרים?

לענ"ד דירת 4 חדרים תעמוד למכירה יותר זמן, אבל תימכר במחיר יותר גבוה, גם אם מדובר באותו השטח.

 

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אותו לא מעניינת הצפיפות אבל את מי שיקנה או ישכור ממנו כן. בסוף יגורו שם בני אדם וצריך לחשוב על מה רוב האנשים יעדיפו לשלם. דירה שעומדת ריקה הרבה זמן עד שיגיע ה"משוגע" המתאים זה לא טוב כי משלמים עליה ארנונה בינתיים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

אותו לא מעניינת הצפיפות אבל את מי שיקנה או ישכור ממנו כן. בסוף יגורו שם בני אדם וצריך לחשוב על מה רוב האנשים יעדיפו לשלם. דירה שעומדת ריקה הרבה זמן עד שיגיע ה"משוגע" המתאים זה לא טוב כי משלמים עליה ארנונה בינתיים.

אפשר לקבל פטור עד לחצי שנה אם מצהירים לעירייה על הדירה כנכס ריק.

 

על פי תקנה 13 לתקנות הסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה) התשנ"ג – 1993, נכס ריק לחלוטין מכל אדם וחפץ, ושלא נעשה בו שימוש, לתקופה של לפחות 30 יום ברציפות, מזכה את המחזיק בהנחה בשיעור של 100% לתקופה מצטברת של עד 6 חודשים בתקופת בעלות אחת (כלומר ההנחה ניתנת פעם אחת בלבד, כל עוד לא שונתה הבעלות בנכס).
ההנחה תינתן ממועד מסירת ההודעה בכתב לעירייה, בכפוף למילוי הצהרה בדבר נכס ריק על ידי המבקש ובכפוף לביצוע ביקורת בנכס .
העירייה רשאית לערוך ביקורת בנכס, כתנאי למתן ההנחה ו/או במהלך התקופה בה ניתנת ההנחה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

אני לא יודע מה יימכר במחיר יותר גבוה.

זה תלוי בעוד גורמים, כמו כמה דירות יוצאו למכירה בביניין וכמה מתוכן יהיו 3 או 4 חדרים.

אאל"ט יש פה בפורום שמאי נדלן, אולי יוכל לתת איזה טיפ.

 

בכל אופן, אני רק חוזר על זה שהשאלה היחידה שצריכה להישאל, היא איזו דירה תניב יותר רווח.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בתכלס אתה צודק. אם המטרה היא להרוויח ממכירה, צריך לברר מה יימכר ביותר כסף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לדעתי לדירה ה-4 חדרים יהיה קשה יותר להמכר. ה-4 חדרים יכולה להיות מתאימה לדעתי למשקיע שרוצה להשכיר לשותפים או משפחה מרובת ילדים דתית / חרדית. אם הדירה לא בשכונה בה אלה הרוכשים הפוטנציאלים הייתי הולך על 3.

×
×
  • תוכן חדש...