Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, vadim6385 כתב:

 

אם הייתי נהג מונית שצריך להיות 12-14 שעות על הכביש, למה שאקנה ידני? ההיפך, ארצה לקנות רכב עם כמה שיותר אוטומציה, אם אפשר.

 

כן, אני מבין שיש נהגים שנוהגים מ1972, ולא מוכנים לקבל שום דבר אחר, אבל זה בודדים.

 

אדם רגיל בעבודה שלו ירצה כלי שיהיה לו נוח לעבוד איתו, ויצריך מינימום התעסקות.

 

אני בספק אם הרבה יקנו את זה. גם דיזל ברכב פרטי זה משהו שכבר די אבד עליו הכלח.

 

צריכת דלק מוצהרת 22.6 קמ"ל? בפועל אני מתאר לעצמי שזה יהיה משהו כמו 1:18, וגם של דלק יקר יותר, שצריך נסועה אסטרונומית כדי שישתלם. קיה נירו אוכלת אותה בלי מלח מהבחינה הזאת.

 

סביר להניח שמדובר באותם נהגי מוניות שרכשו בעבר את הריו האצ'בק דיזל.

היום, חוץ מדאצ'יה אין אף מתחרה בתחום המוניות האלה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם



 
אני בספק אם הרבה יקנו את זה. גם דיזל ברכב פרטי זה משהו שכבר די אבד עליו הכלח.
 
צריכת דלק מוצהרת 22.6 קמ"ל? בפועל אני מתאר לעצמי שזה יהיה משהו כמו 1:18, וגם של דלק יקר יותר, שצריך נסועה אסטרונומית כדי שישתלם. קיה נירו אוכלת אותה בלי מלח מהבחינה הזאת.

מבחינת שרידות לאורך זמן ומכירה עתידית, אני מאמין שהדיזל יהיה עדיף על רכב היבריד במיוחד כשמדובר במונית.
לגבי דלק יותר יקר, מעולם לא תדלקתי סולר במחיר יקר יותר מבנזין, לרוב הוא זול יותר ב-20-30 אגורות לליטר.
כבר כמה שנים שכולם מספידים את מנועי הדיזל והתיבות הידניות ובסופו של דבר בכל פעם נראה שה"תוקף" שלהם מתארך מחדש.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...