Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, 

קניתי מקרר יין חדש. 

מדובר במקרר עם מדחס ועם קיבולת של 18 בקבוקים. 

 

באיזו טמפרטורה מומלץ לשמור את הבקבוקים? 

 

ישנם גם יינות אדומים ולבנים. 

 

בנוסף, קיבלתי את המקרר ללא חוברת הדרכה. 

אשמח אם תןכלו להכווין אותי באשר למציאת מדריך או תפעול המוצר. 

הדגם הוא Landers JC53

שלומי.

פורסם

מעתיק מבלוג של מקררי יין

 

יינות קינוח מתוקים – שש מעלות צלזיוס.

יינות מבעבעים – בין ארבע לשש מעלות צלזיוס.

יינות לבנים ארומטיים – בין עשר לשתיים עשרה מעלות צלזיוס.

יין שרדונה לבן – בין עשר לשתיים עשרה מעלות צלזיוס.

יינות אדומים קלילים – בין שש עשרה לשמונה עשרה מעלות צלזיוס.

יינות אדומים כבדים יחסית – בין שמונה עשרה לעשרים ושתיים מעלות צלזיוס.

.

פורסם

יש הבדל בין טמפרטורה אחסון לטמפרטורת שתיה. רוב האנשים לא מחזיקים מקררים נפרדים לפי סוגי יין.

כוון את המקרר לטמפרטורה של 16-20 מעלות, אם אתה שותה יותר לבנים אז 16, אם אדומים, אז 20.
ואז לפני השתיה מקררים יין לבן בשמפנירה וליין אדום נותנים מעט להתחמם בטמפרטורת החדר בהדרגה, לפי טמפרטורה ההגשה המתאימה.

פורסם
לפני 3 שעות, Be roo כתב:

למי שקונה מקרר ל-18 בקבוקים זה כנראה לא רלוונטי.

 

לפני שעתיים, Nemesis כתב:

לא בהכרח נכון. יש לנו מקרר של 50 בקבוקים, יש לנו בקבוקים שנשמרו שם הרבה שנים.

 

מה לא נכון?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפני שהיה ברשותי מקרר ל 50 בקבוקים היה ברשותי מקרר עבור 10 בקבוקים וגם בו נשמר מספר בקבוקים לטווח ארוך. בכלל אני מכיר מספר אנשים עם מקררים גדולים יותר וגדולים פחות אשר מחזיקים יין ליישון. למה בכלל למישהו לקנות מקרר יין אם אין לו כוונה להחזיר אותו לפחות מספר חודשים אם לא ליישון של מספר שנים?

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

פורסם

כדי שיהיה בטמפ' טובה לשתייה ולא יתקלקל בינתיים כי התחמם/התקרר (בעיקר התחמם והתקרר לסירוגין)?

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לשמור באיזה מקרר? רגיל?

הפוך.

לשמור במקום סגור, לא חם, עם טמפ' קבוע, ולפני ששותים, לקרר קצת קודם (לפי היין ולפי הטעם).

אבל הרבה יותר נוח שיש יין שכבר מצונן לטמפ' שתייה.

 

אני מבדיל בין לשמור יין במצב נאות לבין ליישן יין. ליישן זה לקחת יין שלא כדאי עוד לשתות אותו (לפעמים ממש לא טוב לשתייה עדיין), ולהחזיק אותו במקרר מתאים לפחות כ-5 שנים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...