Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן של חבר מצא עבודה באזור התעשייה החדש של כפר סבא - מזרח (על כביש 6, מול קלקילייה).
בוקר אחד היסעתי אותו לביקור הבן ומשם המשכתי כבר צפונה לענייניי.
לא יכולתי להתעלם מהעובדה שקווי מתח (עליון, לדעתי) עוברים ממש בסמוך לאזור (בין האזור עצמו לבין כביש 6, מעל המתחם שניבנה לטובת מסילת הרכבת). אני מעריך כ- 100-200 מטר מהמבנים של אזור התעשייה.
מה שמיד הביא אותי לחשוב - האם יש סכנה לעובדים באזור החדש?
כיצד אוכל לאפיין עמודי מתח עליון לפי מראה? אלה ששם ניראים גבוהים מהרגיל ובעלי גוף לא עגול, מתכתי. כל עמוד נושא 3 קומות של תלת פאזי בכל צד, כלומר 3 זרועות לכל צד. למעלה יש לו עוד המשך גבוה יחסית ואז כבל בודד מתוח שם וכדור לזיהוי עבור כלי טיס, אני מניח.
כיצד ניתן לדעת כמה מתח זורם בהם?
כיצד הוא יוכל לדעת האם המצב מסוכן או לא?

פורסם (נערך)

כנראה "מוביל החשמל הארצי" 400 ק"ו.

 

מה זה חשוב?

 

בעבר קוי מתח גבוה נחשדו כגורמי לאוקמיה בילדים . מזמן הוכח שהדבר אינו נכון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בן של חבר מצא עבודה באזור התעשייה החדש של כפר סבא - מזרח (על כביש 6, מול קלקילייה).
בוקר אחד היסעתי אותו לביקור הבן ומשם המשכתי כבר צפונה לענייניי.
לא יכולתי להתעלם מהעובדה שקווי מתח (עליון, לדעתי) עוברים ממש בסמוך לאזור (בין האזור עצמו לבין כביש 6, מעל המתחם שניבנה לטובת מסילת הרכבת). אני מעריך כ- 100-200 מטר מהמבנים של אזור התעשייה.
מה שמיד הביא אותי לחשוב - האם יש סכנה לעובדים באזור החדש?
כיצד אוכל לאפיין עמודי מתח עליון לפי מראה? אלה ששם ניראים גבוהים מהרגיל ובעלי גוף לא עגול, מתכתי. כל עמוד נושא 3 קומות של תלת פאזי בכל צד, כלומר 3 זרועות לכל צד. למעלה יש לו עוד המשך גבוה יחסית ואז כבל בודד מתוח שם וכדור לזיהוי עבור כלי טיס, אני מניח.
כיצד ניתן לדעת כמה מתח זורם בהם?
כיצד הוא יוכל לדעת האם המצב מסוכן או לא?
בס"ד
ככל הנראה, מדובר בקווי מתח על 400KV והכבל הבודד, זהו מוליך האפס.
אם אתה שואל אותי, אני לא היה לי נוח שכבלים כאלו עוברים לי ליד הראש, בכח זאת מדובר בקרינה אלקטרומגנטית, אם לחבר אכפת מהבן, מומלץ להביא מודד באופן פרטי, למדוד את כמות הקרינה המתקבלת.
חשיפה קבועה לרמות קרינה יחסית גבוהות, לא הדבר הכי מומלץ.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...