Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

עד היום הזה אני בדרך כלל משתמש באוטם צבע רגיל (MENZERNA PL), אין ספק שמדובר באוטם טוב כך שהמינוס היחיד מבחינתי זה "זמן ארוך ליישום החומר".

 

אז כך, במקרה ראיתי כמה REVIEWS על Meguiar's hybrid ceramic wax, והמוצר הזה נראה ממש אטרקטיבי,  גם בגלל הקלות שניתן ליישם אותו (כמה שפריצים על רכב רטוב ומריחה עם מטלית), וגם בגלל שיש לא מעט אנשים שטענו שהמוצר הזה החזיק מספר חודשים על הרכב.

זה נראה יותר מדי טוב, האם אני מפספס משהו? האם למוצר הזה יכולת הגנה טובה על הצבע?

אשמח לשמוע אם למישהו פה יש דעה אחרת.

 

 

spacer.png

 

תודה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש את Turtle Wax Ceramic Coating שמחזיק קצת יותר זמן.

יש לי של SONAX SPRAY AND SEAL, בעיה יחידה - צריך שטיפה טובה אחרי שימוש, אחרת זה משיר "שומן" בחלונות.

לא רואה סיבות לא להשתמש.

פורסם (נערך)

אני משתמש עם הנוזל המדובר, אחד על רכב שעבר לפני 3 שנים נאנו, השני ללא ציפוי, רכב חדש -שנה על הכביש.

יכול לומר שמה שציפיתי קיבלתי, מוצר שמשאיר שכבה הידרופובית מסויימת, גורמת למשטח להיות חלק, היישום אכן קל מאוד.

הריח משגע חושים :) .

לפני המוצר הייתי מייבש עם מגבת ייבוש גדולה, היא היתה לא זזה בייבוש, אחרי יישום המוצר היא פשוט החליקה כאילו אין מחר.

לשים לב ליישם את המוצר על רכב אחרי שטיפה טובה, התזה של המוצר ומריחה עם מטלית, לאחר מכן להתיז שוב ולשטוף.

הייבוש הוא הבונוס.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי em22
פורסם
לפני 23 שעות, _slayer_ כתב:

יש את Turtle Wax Ceramic Coating שמחזיק קצת יותר זמן.

יש לי של SONAX SPRAY AND SEAL, בעיה יחידה - צריך שטיפה טובה אחרי שימוש, אחרת זה משיר "שומן" בחלונות.

לא רואה סיבות לא להשתמש.

ראיתי הרבה פעמים אנשים ממליצים על ה turtle האם מומלץ להשתמש בו גם בלי שהאוטו עבר ננו או פוליש?

פורסם

האמת שאני עד עכשיו השתמשתי ב koch chemie protector wax הוא דווקא נחמד למרות שלא נראה לי שהוא עושה עבודה הכי טובה תמיד.

אני חושב על לקנות את ה turtle אבל אני לא מצליח למצוא בארץ רק להזמין מחו״ל...

פורסם

koch chemie protector wax מוצר מעולה לדאבוני הסתבר שהוא היה עובר דילול בארץ ולא מגיע מוכן כפי ששיערנו.

היום יש בקבוק של ליטר לא מהול, למרות שאני אהבתי את המוצר, לא רוצה להתעסק במינונים.

מעבר לזה שאני רוצה להתקדם למוצר מבוסס קרמי לתת בוסט נוסף מעל הצבע, אבל יש לי סלידה לאורך שנים מהמוצרים של טרטל.

(מעולם לא קניתי אותם, גם בשנים שהיו רק אותם בשוק, ולא היו כמעט עוד אפשריות)

 

ראיתי כמה דברים מעניינים, רובם באתרים בחו"ל. להזמין מוצר יקר ללא ידע מקדים על היכולות שלו

לא מעשה נבון. (צריך להתעמק בקריאת פורומים בחו"ל)

פורסם

חומר פשוט מעולה.

קל ליישום, מגן יפה מאוד על הרכב והרכב נשאר נקי לזמן ארוך יותר (סופח באופן משמעותי פחות ליכלוך).

בחלק מהמקומות ממליצים לשטוף את הרכב היטב לאחר מכן ליישם את החומר בריסוס ואז למרוח+לנגב, ובחלק מהמקרים אומרים רק לרסס את החומר על האוטו (כאשר הוא עדיין רטוב) ולשטוף עם גרניק.
2 השיטות עובדות יפה מאוד (לטענת כמה שניסו, השיטה של ריסוס ואח"כ מריחה וניגוב - מחזיקה יותר טוב מעמד לאורך זמן).

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בעיקרון כל תכשירי ה - QD נועדי עבורי לחזק את הברק כי לתת בוסט נוסף, ולהקל על הניגוב שלא יישארו עקבות מים.

יותר מזה אני לא מבקש כי הרי שום מוצר אפילו הסילנט הטוב ביותר (קארפו למשל) לא ייתן רמה מיסוך כמו אוטם צבע בטח לא כמו ציפוי.

לכן זאת רק תוספת מבורכת. 

 

למרות "דעות קדומות" על טרטר, אולי ארכוש אותו. ( גם המחיר ממש יקר יחסית)

פורסם

יכול לרשום שלאחרונה קניתי מוצר של הצב- ווקס לרכבים שחורים- הסדרה החדשה.

המוצר יודע להעלים שריטות ממש עדינות כמו סווילרים, הריח גם משגע.

הנוזל הינו אפור\שחור לכן ממלא את הצבע וגורם להחלקתו בניגוב.

 

פורסם

מהיכן קנית? חיפשתי אצלי באזור לא מצאתי. עושה עכשיו הזמנה מאמזון. (כמה מוצרים כולל שמפו וחומרי ניקוי לפנים הרכב במיוחד ריפודים)

 

עריכה,

כמה שאני מחפש חומר או סרטונים לקרוא על Turtle Wax Ceramic Coating מה שיש זה ממש עלוב

ולא ממש נותן אינפורמציה על איכות התכשיר. זה מעיד הרבה החברה. גם בפורומים בעולם המידה הוא מזערי.

אחפש משהו אחר שיהיה מבוסס על קרמי. 

פורסם

@איציק נ. תוכל בבקשה לציין את שני הדברים הבאים:

1. האם אתה משתמש בחומר הזה כשכבת הגנה שהיא STANDALONE? (כלומר לא מעל שכבות אחרות של אוטמים/ווקסים וכו'...)
2. להערכתך, כמה זמן שכבה מהחומר הזה מחזיקה מעמד? כל כמה זמן אתה רואה שצריך ליישם מחדש?
תודה!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מישהו התנסה במוצר Mothers CMX? רוצה לעבור למוצרים קרמים בזמן השטיפה, שוקל את המוצר הזה.

הבעיה שאני מעדיף מוצר קרמי שיהיה אפשר ליישם אפילו לאחר שטיפה (לא על רטוב) ולא מוצר שמחייב לחץ מים לאחר ריסוס. (אין לי מים זמינים, גרניק -מסובך)

לכן Meguiar's Hybrid Ceramic Wax נפסל. 

 

 

פורסם (נערך)

בהרבה קבוצות אני רואה המלצות והתלהבות משני המוצרים של Turtle

Turtle Wax Seal N Shine

 Turtle Wax Dry & Shine

עריכה אחרונה על ידי reloop
פורסם

אם יש חברה שאני לא מעריך ולא קניתי אותם גם שלא היו אפשריות אחרות בשוק  (שנות ה -80)  זאת טרטל.

מעולם לא הערכתי את החברה כי רוב המוצרים שלהם היו ברמה נמוכה. לא יודע לגבי המוצר הנ"ל 

וגם לא מתרשם מפרסומים, מחפש התרשמות של אנשים מהפורום. גם אם נניח המוצר הנ"ל מוצלח, זה עדיין מוצר שמצריך שטיפה עם מים

והוא לא קרמי. אגב, אני לא בטוח שהמוצר של טרטל, אלא קניית מוצר של חברת מוכרת, ורק מילוי בבקבוקים שלהם. (כמעט בטוח)

×
×
  • תוכן חדש...