Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משומש ונוח לנסועה של 30 אלף ק"מ בשנה (פלואנס/גרנד קופה דיזל) [כותרת נערכה]


Amit Gtr
שימו לב! השרשור הזה בן 1265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן

 

אני לאחרונה מתלבט בין 3 דגמים לרכוש ביד 2:

1.רנו פלואנס דיזל 2015/16

2.רנו גרנד קופה דיזל 2017

3.פ'גו 208 2015-2016 1.2T אוטומטית עם התיבה היפנית.

 

אני נוסע באזור ה30,000 ק"מ בממוצע בשנה, בעיקר בכבישים בין עירוניים.

חשובה לי נוחות הנסיעה וב3 שנים האחרונות נסעתי בסקודה ראפיד 1.4T מליסינג.

 

מה המלצתכם מאופציות אלו?

 

ושאלה יותר ספציפית, אני מודע שיש בעיות גיר ברכבים אלו.

האם יש מישהו בפורום עם הרכבים הנ"ל שיכול לאמת כמה הבעיה גרועה?

 

תודה לעוזרים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין פלואנס לגרנד קופה הייתי מעדיף את הגרנד קופה, בשנים האלה מדובר באותה יחידת הינע, והגרנד קופה יותר מאובזרת ויותר מלוטשת מהפלואנס. רק המולטימדיה ממש מסובכת לתפעול.

ל208 אין בעיה בגיר, יש את הבעיה של רצועת הטיימינג. הייתי שוקל גם את ה308 הגדולה יותר אלא אם כן תפעול מזגן ממסך מגע לא מפריע לך. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yoav911gt2 כתב:

בין פלואנס לגרנד קופה הייתי מעדיף את הגרנד קופה, בשנים האלה מדובר באותה יחידת הינע, והגרנד קופה יותר מאובזרת ויותר מלוטשת מהפלואנס. רק המולטימדיה ממש מסובכת לתפעול.

ל208 אין בעיה בגיר, יש את הבעיה של רצועת הטיימינג. הייתי שוקל גם את ה308 הגדולה יותר אלא אם כן תפעול מזגן ממסך מגע לא מפריע לך. 

 

תודה על העזרה

רק רציתי לשאול אם ידוע לך על בעיות בגיר הרובוטי של רכבי רנו אלו? ואם כן עד כמה גרוע או יקר זה?

 

לגביי הפ'גו, ה 308 יכולה להיות אופציה טוב אך השאלה האם לא יהיה בעייתי למכור אותה בעוד 2-3 שנים לאור השוק החלש?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בבלאי של מצמדים שזקוקים להחלפה ומוח הגיר.
מדיווחים שונים, מי שנוסע לרוב בכבישים פתוחים, הגיר מחזיק יפה הרבה קילומטרים עד שהתקלות מופיעות.
מי שנוסע נסיעות בעיר/ פקקים, כאשר יש המון החלפות הילוכים נמוכים , זה עלול לקרות בקילומטראז' יחסית נמוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון האישי שלי  עם הגיר הזה דיי טוב, מצד שני כל המכוניות שהיו לי/במשפחה היו בליסינג. 

לא חושב שלאף אחד מהאופציות שהזכרת יש שוק חזק במיוחד, רנו פלואנס/גרנד קופה - הולכות כמעט כולן לליסינג והמחירון שלהן נשחט חופשי. 

208 גם לא מדהימה, 308 גם ככה אין הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
בתאריך 31.10.2020 בשעה 19:06, yoav911gt2 כתב:

208 גם לא מדהימה, 308 גם ככה אין הרבה.

לא יודע מה פירוש "לא מדהימה" - ה-208 היא מהטובות בקבוצתה. שזה סופר-מיני. שזה בהגדרה קצת פחות מתאים לנסועה ארוכה במיוחד, בעיקר משיקולי נוחות ובטיחות (פאסיבית. אני מאד מחשיב את נושא השרידות בתאונה בקניית רכב... טיפוס אופטימי - אך מתכונן לגרוע ביותר😉).

 

עדיף בעיני ללכת על ה-308, בהנחה שממילא רצית רכב גדול יותר. לא שהיא הרבה יותר מוצלחת מהרנו, אני מעדיף (מניסיון אישי וגם של אחרים) את תרבות השירות בלובינסקי על זו של קרסו. כוונתי, בין היתר, שאצל הבן שלי שקנה 308 סטיישן (שמדהימה בוורסטיליות שלה, אגב) מלובינסקי-טרייד, עם היסטוריה מלאה של טיפול בליסינג של לובינסקי, לא עשו סיפור יותר מידי גדול ואישרו 100% הנחה - כן, השתתפות מלאה - בהחלפת רצועת הטיימינג במנוע 1.2 טורבו האמור (130 כ"ס לעומת 110 ב-208).

זאת, למרות שהאוטו היה בן 5, נסועה 108,000 ק"מ. אבל - הם ללא התכחשו לעובדה ש-100% מהטיפולים נעשו במוסכי החברה, ופשוט אישרו למוסך שלי (מרכז שירות הסמל, עפולה) להחליף על חשבונם. זה מה שנקרא רצון טוב, הם לא היו חייבים. המוסך עשה עבודה מעולה, אגב.

הבעיה ברצועה המדוברת היא שבהיותה טבולה בשמן המנוע נוצרת תופעה בדגמים המוקדמים (נדמה לי עד 2017) של התפוררות איטית של חלקים ממנה שמתחילים לצוף בשמן ולהגיע לכל מיני מקומות שממש לא רוצים סתימות שמן: משאבת שמן, צנרת הטורבו, חיישן גל זיזים וכיוב'.

הרצועה החדשה כבר אמורה להיות מק"ט משופר שמבטל את הבעיה למשך חיי המנוע (כך חושבים). הבדיקה אם יש צורך בהחלפה היא פשוטה, סביר להניח שרכב סביב 100,000 ק"מ כבר חייב החלפה - סיפור שבקלות יעבור 2500 ש"ח (רשמית, הרבה יותר).

חוצמזה - האוטו פשוט מקסים, חסכוני - וזול! כבר מתחילים לראות 2015-6 סביב 40,000 ש"ח (ק"מ שפויים, ידיים פרטיות), ואם התקציב אפילו מעל, תוכל למצא יד פרטית עם ק"מ נמוך עם קצת סבלנות.  הסטיישן נפוץ ולעיתים אף זול יותר מההאצ'בק, ואם זה בסדר לך - לך עליו חופשי.

  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1265 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...