Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור הקורונה של הפורום


garicho

פוסטים מומלצים

כמה זמן עבר מאז שסיפרת בפורום שזו העיר היחידה בישראל, וכל מי שלא חי בה, זה סתם זומבים בפרברי השינה?

שנה? שנתיים?

אם אתה לא יכול להצטרף אליהם - תספר שהם קקות?

חוץ מזה אחלה תחביב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תל אביב באמת העיר היחידה בישראל.  אני יכול לצחוק על הצדדים היותר מטומטמים של העיר הזאת.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Blaz00r כתב:

חייב הסבר על עניין מכונות ההנשמה -

בהרבה מקומות (וגם כאן) עושים חישובים של האם מערכת הבריאות ערוכה ל-X/Y/Z מונשמים והאם יש מספיק מכונות הנשמה, וכפועל יוצא מתכננים את אסטרטגיית היציאה ("כל עוד מספר המונשמים החזוי הוא מתחת לרף שנקבע המצב טוב"). אבל יש דבר אחד שלא ברור לי - מהסטטיסטיקה שאני ראיתי, מעל ממחצית (אפילו 2/3?) מאלו שמגיעים למצב שהם צריכים מכונת הנשמה במקרה הרע לא שורדים ובמקרה הטוב יוצאים בחיים אבל עם נזקים משמעותיים לריאות ולחלקים נוספים בגוף שגוררים תקופת החלמה ארוכה מאוד.

 

בהתחשב בנ"ל, מה ההגיון ב"לווסת" את מספר החולים לפי כמות מכונות ההנשמה? הרי מי שמגיע למצב שהוא צריך להיות מחובר למכונה רוב הסיכויים שדינו כבר נגזר. מצד שני, אם רוצים מראש למנוע הדבקה של כאלו, צריך לנקוט בצעדים יותר קיצוניים מאשר וויסות החולים ע"פ מספר מכונות ההנשמה. מה אני מפספס?

 

שעדיף 6/10 מתים מאשר 10/10?

לגבי מניעת הדבקה - כמה שאפשר, הרכבת הזו כנראה יצאה מהתחנה, לפחות עבור כמה וכמה בתי דיור מוגן. לכן כתבתי תנועת מלקחיים.

 

לפני 9 שעות, korola כתב:

 

בדיוק מה שאני הבנתי, ורשמתי היום כמה פעמים.

פתאום גם המרדף אחרי מכונות ההנשמה של המוסד נראה מפגר.

לדעתי בהתחלה לא הבינו את זה, חשבו שמכונות ההנשמה זה הטיפול האפקטיבי היחיד,

גם הפאניקה מאיטליה שאין מספיק מכונות הנשמה יצרו מצג שווא כאילו מכונות ההנשמה מצילות את המצב.

אבל כנראה שזה לא ככה.

 

מכונת הנשמה זו אכן כרגע הטיפול האפקטיבי היחיד.

אלא אם אתה מכיר טיפול אחר במספרים גבוהים.

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

בדקת לאחרונה כמה עולה שכירות על מסעדה באבן גבירול ? 

כמה עולה  להחזיק מחסן 300 מטר ?

כמה עולה להחזיק מספר משרדים ?

ביטוח רכבים ? משאיות ? מוקד שמירה?

אני לא מכיר בעל עסק שמרוויח אפילו 500 אלף מחזור שנתי  והיה נוסע לירושלים להפגין בגלל שהוא צריך לשלם ארנונה

העובדים והשיווק שביטלת (ואני עדיין לא יודע כמה זה נכון לעצור שיווק כרגע אבל נניח) זה טיפה בים

 

אז אם קפצת מעל הפופיק זו בעיה של המדינה - משמע שלי ושל קורולה ושל בלאזור ושל צ'מגיא?

התמנפת כמו עגורן של אתר בנייה והגיעה הסופה, במקרה זו קורונה ולא משבר כלכלי או חיידקי ליסטריה...

מה יעזור לך שיווק אם אתה סגור?

ומסעדה באבן גבירול שמבינה שהשכירות גם ככה תשולם, והארנונה כנראה גם ככה תשולם עושה רגע סוויצ' ועוברת למשלוחים.

אבל הכי קל לשבת על הגדר ולבכות שאכלו לי ושתו לי.

 

אם אתה מצפה שהמדינה תשלם לך את כל ההוצאות הלא מיסיות של התקופה הזו, אני מציע שתחליף תקליט, אתה תקבל כנראה חלק מהסכום, לא את הכל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את הפוזיציה של Transporter . אין ספק שהמון עצמאיים בארץ נפגעו קשה ויצטרכו למצוא פיתרונות. השאלה היא מה יהיו הפתרונות, מי יקבל, לפי אילו קריטריונים והכי חשוב מתי זה יקרה. 

 

לדוגמא היום קראתי שהאוצר רוצה להתנות את שחרור פעימה שנייה של המענק בהגשת דו"ח מס 2019. מהלך כזה עלול לרסק הרבה מאוד עצמאיים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ChemGuy85 כתב:


יש לי השערה לזה בארצות הברית בגלל שאין לאנשים ביטוח בריאות או הביטוח שיש לא שווה כלום אנשים מגיעים לבית חולים רק כאשר הם על סף מוות. 

 

ֿהצגתי טבלה כזאת מניו-יורק לפני מספר עמודים.

 

 

הממשל הפידרלי קבע החזר לכל מאושפז קורונה והחזר נוסף על מי שמת דרך מדיקאייד.

אני מתייחס לטבלה מניו יורק בחשדנות רבה, היא משתחזרת בשום מקום בעולם, אפילו לא ברגמו.

יש מדינות עם קפיצה גדולה מדינות בתמותה כללית, כמו איטליה וספרד, עדיין, התמותה לא שונה מעונת שפעת גרועה מאוד.

שבדיה שלא סגרה בתי ספר, יש 188 מתים מעל הממוצע השנתי מתחילת מרץ, כשמדווח על 1300 קורבנות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני מבין את הפוזיציה של Transporter . אין ספק שהמון עצמאיים בארץ נפגעו קשה ויצטרכו למצוא פיתרונות. השאלה היא מה יהיו הפתרונות, מי יקבל, לפי אילו קריטריונים והכי חשוב מתי זה יקרה. 

 

לדוגמא היום קראתי שהאוצר רוצה להתנות את שחרור פעימה שנייה של המענק בהגשת דו"ח מס 2019. מהלך כזה עלול לרסק הרבה מאוד עצמאיים. 

 

כמובן לכן כתבתי שהוא יקבל משהו, אבל הניסיון "להלביש" על המדינה (עלינו ת'כלס) את כל הוצאות העסק הממונף שלו זה שהרווחין שלו יהיו שלו וההפסדים שלו יהיו של כולנו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, khalil כתב:

הממשל הפידרלי קבע החזר לכל מאושפז קורונה והחזר נוסף על מי שמת דרך מדיקאייד.

 

 

מערכת הבריאות האמריקאית מורכבת, מסואבת וביורוקרטית. המון אמריקאים מצולקים ממנה חוויה שנצרבה בתודעה של הציבור. הבטחות לגבי החזרים לכל מאושפז קורונה זה נהדר, אבל תאמין לי הם ימצאו דרך לא לשלם לאנשים ועמוק בפנים אמריקאי ממוצע יודע את זה. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לא להגיע למצב שאתה בוחר את מי לחבר ואת מי לא.

 

כנראה זאת התשובה הנכונה.

כי עכשיו מחברים את כולם, מתוכם ישרדו חצי.

אני מניח שהרופאים יודעים די מהר למי יש סיכויים יותר טובים לשרוד.

כאשר אין מכונות הנשמה פנויות, ומחליטים את מי לחבר לפי סיכויי השרדות, ינתקו/ לא יחברו את מי שכבר אין סיכוי לטובת מי שיש.

לכן בכל מקרה כמעט כל מי שיכול לשרוד - יישאר בחיים ולמי שאין סיכוי - ימות .

כתבתי כמעט כי גם לעומס יש חשיבות בטיב הטיפול .

חשוב שהרופאים לא יהיו את אלה שיחליטו מי יחיה . זה חשוב מאוד אטית ולבריאות הנפש של הרופאים.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני מבין את הפוזיציה של Transporter . אין ספק שהמון עצמאיים בארץ נפגעו קשה ויצטרכו למצוא פיתרונות. השאלה היא מה יהיו הפתרונות, מי יקבל, לפי אילו קריטריונים והכי חשוב מתי זה יקרה. 

 

לדוגמא היום קראתי שהאוצר רוצה להתנות את שחרור פעימה שנייה של המענק בהגשת דו"ח מס 2019. מהלך כזה עלול לרסק הרבה מאוד עצמאיים. 

 

לגבי דוחות שנת 2019, יש להם הרבה מהנתונים דרך דיווחי המקדמות למס הכנסה ודיווחי המע"מ.

אז הם יכולים לדעת איזה עסקים הדוחות שלהם יהיו דומים לשנת 2018 ואיזה עסקים חל שינוי מהותי בין 2018 ל 2019. 

דבר שני, גם אם מחר בבוקר כולם מגישים את הדוחות , אם הם לא מוותרים על ההגשה הידנית של הטפסים, איך הם הולכים לבדוק כל כך הרבה דוחות?

זה תמיד לוקח להם המון זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, korola כתב:

 

 

 

אני חייב שתספר לי למה חשבת לקנות חבילה גדולה של כרטיסי טיסה לפני 3 חודשים? 

ולמה חשבת שעוד חודש חודשיים כרטיסי הטיסה יעלו הון? 

 

לגבי התחמושת , זה עובד טוב לעזה.

יש להם מלאי תחמושת , הם מאיימים להדליק את האיזור... והופ הם מקבלים הזרמה מטורפת של ציוד רפואי

מזון ומה לא.

מוכיח שאם יש לך משאבים מוגבלים הכי טוב להשקיע אותם בתחמושת, ברור שאם הם ישתמשו בזה מצבם יהיה גרוע יותר.

אבל אם אתה בטוח שלצד השני עדיף להזרים לך את הציוד מאשר להידרדר למצב מלחמה , אז זאת דווקא השקעה טובה.

 

https://www.mako.co.il/news-military/2020_q2/Article-76e24433da48171027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 


לא יודע מה הוא חשב, אבל יש יסוד של אמת בלקנות כרטיסי טיסה לטווח המידי בזול.
פירסמו באיזה קבוצת פייסבוק את התקנון הנוכחי של איזיג'ט. בגדול אם אתה קונה כרטיס והם מבטלים את הטיסה אתה מקבל כרטיס פתוח לכל יעד בכל תאריך בלי להוסיף כסף.
ראיתי את זה אתמול, במודעה ציינו כרטיסים זולים של 25 יורו לכיוון לאמצע מאי (עדיין סיכוי נמוך שטיסה כזו תיצא), אבל כנראה שכבר קפצו על זה. הטיסה הכי זולה שמצאתי הייתה 60 יורו לכיוון וב-19 למאי.
אז תאורטית אם לפני חודשיים קנית כרטיס זול לאפריל באיזיג'ט ב-50 יורו נניח הטיסה כנראה התבטלה וקיבלת כרטיס פתוח, תוכל לשנות את יעד הטיסה לכריסמס בדצמבר ולטוס ללונדון ב-50 יורו בכריסמס לבוקסינג דיי. שינוי שם הוא בתשלום נוסף אבל סכום פעוט יחסיתת, אז אם קנית 10 כרטיסים כאלה ב-50 יורו לכרטיס יכולת למכור אותם ב-300 יורו לאנשים בזמנים רגילים לכל תאריך שמתאים להם והיית צריך לשלם רק על שינוי שם. 

 

למי שחושב לעשות את זה, אם הם לא ביטלו את הטיסה אכלתם אותה או שתעלו עליה או שתשנו תאריך/יעד תמורת ההפרש בין הכרטיסים או שהלך הכסף.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

נתחיל בזה שהרבה אנשים שמקבלים חל"ת לא היו זכאים לקבל דמי אבטלה בתנאים הרגילים הקבועים בחוק הביטוח הלאומי. 

 

שנית, פשיטת רגל זה לא יגיעו להסדר תשלומים וכל אחד יקבל 50 שקל בחודש. מדובר בתהליך משפטי מורכב ויקר שיהיה על חשבון אותו עצמאי. אחרי שעצמאי יפשוט רגל אף בנק במדינה לא יאשר לתת לו שקל הלוואה ב-20 השנים הקרובות, יוטל עליו איסור יציאה מן הארץ והרבה מאוד בעיות ירדפו אותו כל החיים.

 

אפשרות להוציא עובדים לחל"ת זה סיוע אדיר שנתנו לעצמאיים לא משנה איך אתה מסובב את זה וכאן בדיוק נכנס שיקול דעת של המדינה איפה הכסף יעניק את התועלת הכי גדולה למשק לדוגמא האם להשתמש בכסף בשביל לשלם לעובדים חל"ת או בשביל לשלם לשני מטומטמים על שיפוץ במיליון שקל של מסעדה.

 


המדינה לא רוצה לראות אנשים יורדים לפת לחם, ואולי יש הרבה אנשים שמקבלים חל"ת כאשר אם היו צריכים לקבל אבטלה לא היו מקבלים - אבל הם ממש לא הרוב. הרוב היה מקבל דמי אבטלה.

אף אחד לא רוצה להגיע לפשיטת רגל, אבל אם אין ברירה וזה מה שצריך לקרות, אז זה יקרה. לא משנה אם יש לך כסף או אין לך כסף - ברגע שאתה לא יכול לשלם את החובות לספקים בגלל שהמדינה אוסרת עליך לפתוח את העסק, אתה סוגר ת'באסטה. אתה מוכר את הציוד שאפשר למכור בשביל לממן את ההליך המשפטי, עד כמה שאפשר, ומתקדם עם מה שאין לך. אתה לא ממשיך להחזיק עסק חי-מת כי "אין לך כסף" להכריז פשיטת רגל, אחרת תוך זמן אפסי אתה בהוצאה לפועל - וזה לא יקדם אותך לשום מקום חיובי.

לבן אדם יש עסק עובד ומצליח, אתה לא תגיד לו בכמה כסף לשפץ את העסק שלו. אם הוא עומד בתחזיות של הבנק, וקיבל מימון, סימן שהוא יכול לעמוד בתשלומים שסוכמו.

אם המדינה באה יום בהיר אחד ואומרת לו לסגור ת'עסק, זה לא אומר שהמדינה מממנת לו את השיפוץ של העסק, אבל היא בהחלט צריכה לתת לו את המינימום בשביל לשלם את ההתחייבויות שלו כמו ביום קודם לכן שעוד העסק היה פתוח.

אתה יכול לקבוע ולומר בטון החלטי שהוצאת עובדים לחל"ת זה סיוע אדיר שנתנה במדינה לעצמאיים, זה לא הופך את העניין לנכון, זה  זה רק מראה לכולנו כאן שאתה חי בסרט. המדינה מסייעת קודם כל לעצמה, אתה בתחתית סדר העדיפויות שלה. הוצאת העובדים לחל"ת היא השקעת מינימום כסף עכשיו, בשביל שאחר כך זה לא יעלה לה הרבה יותר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין זה הימור לא פשוט, הרי הם יכולים למכור היום מלא כרטיסים ב 50$.

לבטל את הטיסה, ואתה נשאר עם נייר שכתוב עליו שחברה שאולי תפשוט את הרגל חייבת לך טיסה חינם.

 

בתור חברה הם יכולים פשוט להעביר את כל הפעילות לחברה אחרת ואתה תישאר עם כרטיס של חברה שלא קיימת יותר.

או שהם יכולים לשנות את עמלת שינוי הכרטיס למחיר גבוה יותר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, איציק נ. כתב:

אתה יכול לקבוע ולומר בטון החלטי שהוצאת עובדים לחל"ת זה סיוע אדיר שנתנה במדינה לעצמאיים, זה לא הופך את העניין לנכון, זה  זה רק מראה לכולנו כאן שאתה חי בסרט. המדינה מסייעת קודם כל לעצמה, אתה בתחתית סדר העדיפויות שלה. הוצאת העובדים לחל"ת היא השקעת מינימום כסף עכשיו, בשביל שאחר כך זה לא יעלה לה הרבה יותר.

 

איציק

 

המדינה עזרה לך בכך שהיא לקחה ממך התחייבות להחזיק עובדים ולשלם להם משכורת בכסף שאין לך או פיצויים בגין סיום יחסי עובד מעביד. באותה מידה המדינה יכלה לתקוע אותך עם עובדים שהיו דופקים על הדלת של המשרד שלך בדרישה לקבל משכורת ב-10 בחודש. 

 

סיוע זה סיוע לעצמאי א' הוצאת עובדים לחל"ת נתנה לו אוויר לנשימה לחודשים ולעצמאי ב' זה לא הזיז לו כי כמעט ואין לו עובדים או שמדובר ב-one man show. בשורה התחתונה יש תקציב מוגבל וצריך לחשוב איפה צריך להשקיע אותו בשביל שתצמח התועלת הכי גדולה עבור רוב האנשים. האם יכול להיות מצב של win-win בשביל כולם? לא. אף פעם לא. עסקים זה עניין מאוד מרוכב ולא משנה מה יתנו תמיד יהיו אנשים שזה לא יעזור להם. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, korola כתב:

ועדיין זה הימור לא פשוט, הרי הם יכולים למכור היום מלא כרטיסים ב 50$.

לבטל את הטיסה, ואתה נשאר עם נייר שכתוב עליו שחברה שאולי תפשוט את הרגל חייבת לך טיסה חינם.

 

בתור חברה הם יכולים פשוט להעביר את כל הפעילות לחברה אחרת ואתה תישאר עם כרטיס של חברה שלא קיימת יותר.

או שהם יכולים לשנות את עמלת שינוי הכרטיס למחיר גבוה יותר. 


אין עמלת שינוי כרטיס על הכרטיסים שהם ביטלו. זה כל הקטע. הם אולי יכולים לשנות את התקנון, לא יודע אם מבחינה משפטית הם יכולים לשנות את התקנון כך שישפיע גם על כרטיסים שנקנו תחת התקנון הקודם זו כבר שאלה משפטית...
ברור שזה הימור, יותר בקטע של מה יקרה אם הטיסה כן תיצא, פחות סביר שEasyJet יפשטו רגל אבל גם זה יכול להיות, אבל כן זה הימור. אתה מכיר דרך לעשות פי 6 על הכסף בלי להמר?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתם את ההפגנה אתמול בתל אביב?

תספרו לאחור 14 יום להתפרצות קורונה בתל אביב.

תחשבו איך זה נראה 1000 איש הולכים ברחובות של תל אביב בכיוון של ההפגנה.

וירוס שיהרוג מיליונים בעולם עד שימצאו תרופה ואנשים עדיין מתעניינים רק בפוליטיקה קטנה.

ארגון הבריאות העולמי לא מפרסם נתונים מטייוואן כי הסינים אמרו להם שאין מדינה כזאת.

סין לא מפרסמים נתוני אמת כי זה פוגע בכבוד שהם.

לאיראן אין מושג כמה מתו שם והם זורקים סתם מספרים לא קשורים.

בארה"ב בכלל בית משוגעים.

אצלנו רבים מי יקבל מה בזמן שאחנו לא יצאנו מהבית בחודש האחרון ונגמרו לנו כל החסכונות

93255842_2877210398982216_4080156362116431872_n.jpg

93425205_1993287920803661_2664854137165840384_n.jpg

94108666_10158198762364173_7118221828497080320_n.jpg

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...