Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שכולם פה לא דתיים אבל אני שומר שבת וגם אני רוצה להגיע למפגש!

אם אפשר להתחשב קצת לפעמים אני אודה לכם!

תודה

פורסם
אני יודע שכולם פה לא דתיים אבל אני שומר שבת וגם אני רוצה להגיע למפגש!

אם אפשר להתחשב קצת לפעמים אני אודה לכם!

תודה

איני רואה זאת כסיבה שתמנע ממך להגיע למפגש.

ניתן להספיק להפגין נוכחות במפגשים לפני כניסת השבת, קל וחומר בתקופה הנוכחית בה נכנסת השבת בשעות כה מאוחרות.

איזה מפגש בדיוק הכי מעניין אותך?

אני מנחש שהמפגש המהולל ברמת גן בערב שישי.

ובכן, גם אליו אתה יכול להגיע ולהספיק לחזור לפני כנסת השבת, אך לדעתי אפשרי גם לבקר לפני כן במפגש מועדון החמש (נערך בשעות מוקדמות יותר - 16:00 אם איני טועה), היותר מושך ומעניין.

בנוסף, ישנם מפגשים רבים נוספים אליהם אתה יכול להגיע במהלך השבוע, אך איני יודע לגביהם, אתה מוזמן לבצע חיפוש בפורום - דובר על כך רבות.

 

כמו כן, אתה בהחלט מוזמן לקחת יזמה ולארגן מפגש פורום באיזור מגוריך, כפי שערכנו חלק מחברי הפורום הראשל"צים.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

בימי חמישי או ראשון לא נפגשים מכיוון שרוב האנשים כאן לומדים או עובדים והם עסוקים ולכן ם לא ייכולים להיפגש

 

יום טוב

Suzuki Jimny

פורסם

כאשר מתארגנת קבוצה להקים מפגש ישר חושבים על היםו "הכי פנוי" וזנ יוצא ששי/שבת...

 

אף אחד לא עשה את זה בכוונה פשוט ככה זה שבמדינתנו אין יום שבתון שהוא לא שבת(ראשון)

 

עכשיו בקיץ אפשר להגיע לתחילת המפגשים וכל מי שהמליץ לבא ברגל אני בטוח שאתה מודה לו מקרב לב וגם מאמין שמבין שזה לא פתרון גם אם המפגש מטר מהבית שלך...

 

אני מאמין שאם תקיים מפגש תחת נושא מסויים יהיו שיבואו גם לא דתיים...סך הכל כולנו אוהבים את הדבר לא משנה מין/צבע/אמונה

פורסם

אוקיי אז זאת אומרת שיש טעם לשאול כאן האם יש אנשים פה מאזור פ"ת ר"ע או הסביבה שמוכנים להתחיל מפגשי פורום גם באזורנו ולא בזמני שבת (אפשר אחרי או חמישי ערב) היה לי רעיון כזה אבל אני אוהב את הפורום הזה ואיני רוצה לפתוח פורום נוסף שיכלל מפגשים שלא בימי שבת וכמו כן אני בדיוק כמוכם אוהבים אותם דברים אך אני שומר מסורת שבת.

 

אז תודה לכולכם על הרעיונות ובוא נראה אם זה אפשרי.

 

תודה מקרב לב

NYORKER :smile:

פורסם

NICE its about time someone else wrote LOL and not me.

BMW where u from?

 

אגב אני מתכוונן לעשות לטיוטה קרולה 96 שלי מראה חדש בחופש הגדול מה אתם ממליצים?

(כמובן אני מיבא מנו יורק את החלקים האלקטרונים)

 

ושאלה לכל המבינים:

אני מרגיש שבטיוטה שלי יש לי הרבה יותר שליטה על הרכב משאר המכוניות האם זה בגלל טיוטה או כי זה אוטו קטן?

פורסם

יש מפגשים בכל יום בשבוע ובכל מקום בארץ.

 

חלקם גדולים חלקם קטנים.

חלקם פומביים וחלקם סודיים.

לחלקם מגיעים בעלי המכוניות הספורטביות והמרשימות ביותר בארץ, וחלקם עמוסים לעייפה בטוסטוסים ולנטיסים.

 

אם אתה מעוניין להגיע למפגש מעניין בו ישתתפו מכוניות מדהימות מכל הארץ עם הטויוטה קורולה המשופרת שלך (מניו-יורק!), למפגש שיתקיים ממש קרוב לבית שלך (עדיף ברחוב מגורייך, שלא יעלה הרבה דלק),

ביום ראשון למשל (באיזה שעה נוח לך?) אז...

 

 

 

 

 

 

אתה יכול לארגן אותו בעצמך.

×
×
  • תוכן חדש...