Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור חביב על אישה ורכב לבן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקופת הסובארו DL היו הרבה רכבים שהמפתחות שלהם התאימו ,איזה אחד מהקיבוץ שלי נכנס פעם לסובארו אחרת והבחין בטעות רק כשראה שהרכב נקי מידי מבפנים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתה לי חברה שהייתה בלשית. יום אחד המאזדה שלהם, שהייתה שותה כמויות שמן נעלמה מהחצר של התחנה. מהר הלכו לבדוק בקלטת של מצלמת הפיקוח, אך שוד ושבר, הקלטת הוחלפה בדיוק בזמן שהמאזדה נעלמה. פאדיחות, מתחילים חיפושים אחרי המאזדה. אחרי שעתיים מתקשרים אליהם חבר'ה מהימ"ר שנתקעו עם המאזדה שלהם בלי שמן ועם מנוע תפוס (במשטרה לא עוצרים עד שהאוטו עוצר). למרבה ההפתעה התברר שזו הייתה המאזדה של הבילוש, והיו לה מפתחות זהים לזו של הימ"ר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

 

לא ידעתי שהמכוניות האלו כל כך דומות אחת לשנייה..

 

 

אתה יכול להאשים אותה?

היית מעדיף מגאן ישנה לעומת אסטרה דנדשה?

לא חשבתי אחרת :)

פורסם

אחראי שקראתי את ההודעה של GOLF עלו לי כמה דברים לראש..

 

אני חייב לה כמה הבהרות, זאת לא האסטרה הכי החדשה, זה גם הדגם היוצא.. (פשוט ביחס לאופלים שאני נוסע אליהם היא חדשה :) )

 

אז הן קצת יותר דומות... אבל עדיין :-D

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

גולף, אהבתי ת'חתימה למטה ...

 

ולגבי האישה, גם לי קרה סיפור דומה, ניסיתי במשך שנה לפתוח רכב שזהה לגמרי לשלי, בשניהם הסמלים היו גנובים, האנטנה גנובה, שתיהם אוטו צבע, אותן טאסות, חוץ מזה שידעתי שיש לי בעיות עם השלט וחשבתי שהוא נדפק לגמרי, התברר שהחנתי את שלי כמה מכוניות משם אבל לקח לי זמן לקלוט את זה ... אני קשה הבנה ...:-P

* ברוסיה, לא רק הבנות מתפרקות, גם המכוניות מתפרקות ....

* אמריקאיות, תמיד יהיו יותר גדולות מיפניות ...

*נקודת הג'י של הרכב היא דוושת הגז.

פורסם

קרה לי פעם שבאתי לפתוח את הרכב אחרי הלימודים והשלט לא פתח, ניסיתי לפתוח את הדלת אבל המפתח לא התאים, ואז נזכרתי שבכלל באתי ברגל.

 

מה הסיכוי שתהיה 16V זהה לשלי עם אותם ג'נטים שמורה ביותר?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא יודע איפה אתם מסתובבים, אבל אני בורכתי באישה שתתקשר אלי לאמור "רון, אתה לא מבין איזה פורש עקפה אותי עכשיו" או "אל תשאל, בדרך ללימודים איזה אדיוט עם לאנצ'יה נסע כמו מטומטם" ואפילו "היום ראיתי מישהו עם BMW כמו שלך, אבל היא היתה צהובה, ונראתה משופרת לאללה"

 

 

יש נשים ויש נשים.

 

 

רון.

-אגב, הסמל עם הקו האלכסון שמתפצל ודומה לעץ - זה הסמל של מרצדס הפוך, לא?-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אני לא יודע איפה אתם מסתובבים, אבל אני בורכתי באישה שתתקשר אלי לאמור "רון, אתה לא מבין איזה פורש עקפה אותי עכשיו" או "אל תשאל, בדרך ללימודים איזה אדיוט עם לאנצ'יה נסע כמו מטומטם" ואפילו "היום ראיתי מישהו עם BMW כמו שלך, אבל היא היתה צהובה, ונראתה משופרת לאללה"

 

 

יש נשים ויש נשים.

 

 

רון.

-אגב, הסמל עם הקו האלכסון שמתפצל ודומה לעץ - זה הסמל של מרצדס הפוך, לא?-

אתה יוצא עם איגור מהמוסך שאני מטפל בו?

:-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
קרה לי פעם שבאתי לפתוח את הרכב אחרי הלימודים והשלט לא פתח, ניסיתי לפתוח את הדלת אבל המפתח לא התאים, ואז נזכרתי שבכלל באתי ברגל.

 

מה הסיכוי שתהיה 16V זהה לשלי עם אותם ג'נטים שמורה ביותר?

אייל, הזכרת לי נשכחות...

פעם בכיתה י"ב (פז"ם) לקחתי בחאווה (יש פירוש עברי למילה הזאת?) את הפיורינו של אבא שלי לבית ספר.

החנתי אותה בחנייה של הבית ספר, נכנסתי לבית ספר, ובסוף היום לימודים, כשיצאתי מהבית-ספר

הלכתי כהרגלי לתחנת האוטובוס ולקחתי אוטובוס הביתה. שהגעתי הביתה ובאתי לפתוח את הדלת,

גיליתי גם את המפתחות של הפיורינו ביחד עם הצרור מפתחות... היום כבר אפשר לצחוק על זה.

No worries 8)

פורסם

אז יש לי תיאוריה לגבי המקרה...

 

הבחורה היא סגן אלוף בצה"ל שיש לה אסטרה.

כנראה שהאסטרה במוסך והיא קיבלה בנתיים מגאן שזה רכב שסגני אלופים קיבלו פעם מהצבא.

אז מכן נובע הבלבול.... :)

פורסם
את זה היו מספרים על הסוסיתות והכרמלים..שאת כולם היית יכול לפתוח עם אותו מפתח...

גם לפורד אסקורט / טרנזיט מתוצרת נצרת עילית היו בערך שלושה סוגי מפתחות...

 

לאמא שלי אפילו קרה שהיא החלה לנסוע באסקורט של משיהו אחר - עד שהיא שמה לך שצבע הריפוד השתנה פתאום :shock: איזה מזל שאף אחד עדיין לא הספיק לחנות במקום בו חנה הרכב קודם...:-D

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
חחח צחי תכתוב ספר מהסיפורים שלך וחכה למזומנים שיזרמו ואולי ביום מן הימים תוכל לקנות אלפא אמיתית

הלו הלו, מה שיש לי עונה לכל הקריטריונים של אלפא אמיתית:

1. יש חורים של חלודה בכל מקום שתסתכל

2. עלתה 800 ש"ח (אלפא נמצאת בין מאזדה לטויוטה בשמירת ערך)

3. כל פעם המכונאי מתחיל לקלל שאני רק עובר לתומי ליד המוסך שלו

No worries 8)

פורסם

הסמל של הקו המתפצל ודומה לעץ זה מזדה נראה לי לא ?

אישתי מצליחה להבחין אפילו ברמת הנהיגה של מכוניות . לדוגמה , כשבאנו לביקור בארץ אני לקחתי 147 מההשכרה והיא לקחה גץ . היא סיפרה לי שהאוטו זוועה ולא מסוגל להאיץ מ 120 בכלל .

כשהיא נסעה באלפא היא הבינה והסבירה יפה - "זה אוטו בשבילך , לא בשבילי " .

אבל עדיין אם תשים לה שתי מכוניות בעלות צבע שונה והיא תצטרך להגיד את מה היא מעדיפה היא תגיד : "את האדומה !"

פורסם

משעשע... :lol:

 

גם אני פעם התקרבתי לרכב במחשבה שהוא שלי..ואז גיליתי שהוא לא.

ככה זה כשלך ולחצי מהחברה מביאים מאזדה 3 לבנה. :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...