Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך פנצ'ר ברנו מגאן סטיישן הוריד אותי על הברכיים (ועוד לא ברכב שלי)


dorondoron
שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלשום בשיא החום אני מקבל טלפון מקולגה שמבקשת עזרה בהחלפת גלגל (שהיא לא מצליחה למצוא)

מפשפש בזכרוני ונזכר בהדרכה של הנציג שמסר לי את הרכב.

 

מגיע לעזרה, הגלגל נמצא בתחתית הרכב (ולא בתא המטען כמו בכל רכב נורמלי) פותח את הבורג בתא

המטען והמנשא של הגלגל מתחיל לרדת, מן הסתם הגלגל לא יוצא לבד וצריך למשוך אותו החוצה, לוקח שטיחון מהרכב ויורד על הברכיים כדי למשוך את הגלגל החוצה, מחזיר ונועל את התושבת לא לפני קצת אקרובטיקה כדי לנעול את התושבת במקומה.

 

מרים את הרכב, יאמר לזכות רנו שהג'ק מוצלח מאוד ויש תושבת למקם אותו, התושבת גם מסומנת בחץ כאלמנט עיצובי שעכשיו ברור לי מהו (חסר רק המספר של הלחץ אויר כמו ברכבי הצבא למי שמכיר..)

 

מרכיב את הגלגל החלופי, כמובן עם סט ברגים אחר (למה שהברגים הרגילים יתאימו?)

 

נוסעים לפנצ'ריה לא לפני שעוברים בתחנת דלק כדי למלא אויר בגלגל החליפי (איך בדיוק ניתן למלא אויר כשהגלגל בתושבת ולא בתא המטען? גאונות)

 

מגיעים לפנצ'ריה, הפנצ'ר מתוקן, כמובן שהם לא יודעים על הברגים השונים ואני צריך להסביר.

לאחר מכן הם שואלים, "זה רכב ליסינג?" כן "למה לא אמרת?" (כדי שנוכל לדחוף לכם צמיג)

מה זה משנה אני עונה, ומקבל עיקום פרצוף.

אתה מחזיר את הגלגל החילופי למקום? "לא, לא מכיר את זה" (אם היו מחליפים צמיג כנראה שכן.. שיטת מצליח)

 

נוסעים לאיזור מוצל ואני שוב על הברכיים כדי להחזיר את הגלגל החילופי לרכב אבל כאן כבר יש יותר משקל, שוב קצת

אקרובטיקה והגלגל במקום.

 

לסיכום, לא ברור לי איך אדם ללא הבנה טכנית בסיסית ויכולת פיזית אמור להחליף גלגל, שלא לדבר על בזבוז הזמן והתענוג בביצוע המשימה בחום הזה, מילא היה איזה תא מטען שמצדיק את זה, לא נראה שהתפנה מקום שמצדיק את הנושא, היו דוחפים את הגלגל במקום המגש הלא שימושי (שהרי אם יש דברים על המגש איך נגיע למקום הנוסף?) פשוט טמטום צרוף.

 

 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מעניין הברגים, שום דבר אחר לא היה מפריע לי או מפתיע.

היו לי כמה רכבים עם סידור כזה לגלגל רזרבי (קנו קנגו, סיטרואן ג'מפי , ניסאן NV200).

אני אפילו מעדיף לא לרוקן החוצה את כל תוכן הבגאז' כדי להגיע לגלגל רזרבי.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין הברגים נובע מכך שהברגים של חישוקי סגסוגת שונים מאלו של חישוקי פלדה - לא קשור לרכב צרפתי, גרמני, יפני, קוריאני, טג'יקי או אבחזי.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקליאו בפעם הראשונה שהחלפתי צמיג ראיתי סרטון יוטיוב שרנו פרסמו שעזר לי להבין איך מפרקים את הגלגל עם המערכת המוזרה שלהם.

 

אחרי זה 2 פנצריות לימדתי את הפנצ'רמאכר איך מרימים את הגלגל חזרה למערכת כי לא היה לו מושג.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Legend - אכן הגיוני, לא מכיר את יעילות המוצר אבל זה הדבר הבא שאני הולך לזרוק בתא המטען (אפילו שניים)

באופנוע בזמנו זה אף פעם לא הציל אותי

 

@קורן בן אשר - שני החישוקים מפלדה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, dorondoron כתב:


@קורן בן אשר - שני החישוקים מפלדה

 


מוזר... גלגל רזרבי בגודל מלא? חישוק במידה זהה? מעניין אם הרכב הגיע כך ארצה במקור.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, קורן בן אשר כתב:


מוזר... גלגל רזרבי בגודל מלא? חישוק במידה זהה? מעניין אם הרכב הגיע כך ארצה במקור.

 

גלגל קטן

לפני 42 דקות, vladclar כתב:

אני אפילו מעדיף לא לרוקן החוצה את כל תוכן הבגאז' כדי להגיע לגלגל רזרבי.

 

אז זהו שהבורג המשמש להורדת התושבת נמצא מתחת למגש של תא המטען, אם תא המטען לא ריק צריך לפנות קצת מקום כדי לקבל גישה לבורג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית מעדיף את הסידור הזה. לא צריך שום שטיחון כדי להוציא את הגלגל ותמיד החזירו אותו בפנצריה.

 

מה שכן, אני מחזיק קומפרסור קטן וחוץ מגל ניקובי צמיגים לא מזמן (13 צמיגים בחודש) יותר מ 10שנים לא החלפתי גלגל.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הפנצ'רים שהיו לי מדובר בירידת אויר יחסית איטית,מכיוון שאני שונא להחליף גלגל ולא רואה טעם בכל המאמץ אני מחזיק ברכב משאבה חשמלית ומנפח את הגלגל ונוסע לפנצ'ריה לתקן. 

עריכה אחרונה על ידי levy
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב התקרים(פנצ'רים) הבורג/מסמר משתחרר ממקומו בצמיג, לכן קיימת בריחת אויר מהירה.

לבד ממשאבה/מדחס אויר, אני מחזיק גם מברג צלב/פיליפס ובורג פח.

לאחר ניפוח הצמיג מחדש ע"י המשאבה, אני מגשש אחר החור בצמיג(הבורג כבר לא נמצא שם בדר"כ) ע"י מישוש מיקום בריחת האויר, ופשוט מבריג בורג חדש אל גומי הצמיג. כך אפשר להמשיך לנסוע בלי לדאוג שהאויר יברח שוב מהר(את מרפי נשים רגע בצד).

פעולה זאת טובה לימי שרב/חמסין בעונות מעבר או לימי הקיץ הלוהטים, וכמובן כשאתם לבושים במיטב מחלצותיכם(למה להזיע כמו...).

בכל מצב אחר, אני מחליף גלגל אלא אם אני ממש ממהר, אז אני פועל שוב בשיטה שלעיל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בפגו 206 פלוס שלי הגלגל מתחת לאוטו, כשקיבלתי פנצר קיללתי את אמא ואבא של האוטו מעצבים עד שהצלחתי למצוא את הגלגל.
להחזיר אותו חזרה אחרי החלפת הפנצר לא הצלחתי, השארתי אותו זרוק בבגאז עד לטיפול הקרוב שהיה שבוע אחרי זה ובמוסך החזירו אותו.


Sent from my SM-A530F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



אישית מעדיף את הסידור הזה. לא צריך שום שטיחון כדי להוציא את הגלגל ותמיד החזירו אותו בפנצריה.
 
מה שכן, אני מחזיק קומפרסור קטן וחוץ מגל ניקובי צמיגים לא מזמן (13 צמיגים בחודש) יותר מ 10שנים לא החלפתי גלגל.


13 צמיגים בחודש ?
זה צמיג כמעט כל יומיים . רבת עם משהו ?

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, vladclar כתב:

היו לי כמה רכבים עם סידור כזה לגלגל רזרבי (קנו קנגו, סיטרואן ג'מפי , ניסאן NV200).

 

גם בטנדרים זה הסידור המקובל.

המשותף לכולם - הם רכבים מסחריים. לכן סבירות גבוהה יותר שהרכבים עם מטען ואז הסידור הזה נוח.

ברכב פרטי? נשמע לי עקום לגמרי. 

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...