Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שבאזור ראש המנוע ישנו נוזל שחור זה ככל הנראה שמן (מוקף באדום האזור הבעייתי),

רציתי לדעת מה הבעיה שם שגורמת לשמן להיות על הראש מנוע והאם זה דרוש תיקון מיידי, אם כן כמה עולה תיקון של הבעיה?

יש לציין שמדובר ברכב מסוג ניסאן אלמרה מודל 96 האוטו עבר לא מעט קילומטראז'.

שקנינו את האוטו המסוכניק שלנו הרים את האוטו וראה נזילת שמן אבל לא באזור הזה אלה מתחת לאוטו.

 

תודה מראש :)

fix1.jpg

fix.jpg

fix2.jpg

פורסם

אני חושב שהנזילה שהמוסכניק ראה, היא זו המצויינת בתמונה. פשוט שמן, כמו כל נוזל אחר, מעצם כוח המשיכה נוזל כלפי מטה. לכן המוסכניק ראה את הנזילה למטה.

האם אתה מריח ריח של שמן שרוף בשעת נסיעה (כשהשמן נוזל על האגזוז והנ"ל מגיע לטמפטורה גבוהה, השמן נשרף)?

פורסם

זה יכול לעלות במוסך עד 1500 ש"ח והוא עושה לך עבודה יסודית מחליף לך את הזה וזה וזה וזה

פלוס זה וזה סה"כ ......(אלא אם כן יש לך מוסך אמין)

או שתקנה ב 15-20 ש"ח סתם למכסה שסתומים ותחליף לבד

ירון מאיר

פורסם

אני אנסה לנחש מהרבה תשובות שקראתי פה בנושא:

הנזילה היא מאזור אטם מכסה שסתומים. צריך לבדוק האם נשם המנוע לא סתום, כי הנזילה היא תוצאה של לחץ עוקה גבוה.

אם הוא לא סתום אפשר לנסות להחליף אטם.

פורסם
זה יכול לעלות במוסך עד 1500 ש"ח והוא עושה לך עבודה יסודית מחליף לך את הזה וזה וזה וזה

פלוס זה וזה סה"כ ......(אלא אם כן יש לך מוסך אמין)

או שתקנה ב 15-20 ש"ח סתם למכסה שסתומים ותחליף לבד

ירון מאיר

הוא מחליף לך את הזה.. וגם את הזה.. ואת זה וזה ו(שכחתי משהו?) אהה! גם את הזה

פלוס זה וזה וזה וזה וזה וזה....

 

אז כמה יצא לנו.??

 

ככה! וככה!

 

אבל כמה??

 

ככה וככה!

 

את האלמנט אני לא מכניס לך..האלמנט עלי..

 

(זה במיוחד לצביקה חובב הגשש :smile: ).

 

ועכשיו ברצינות:כולה אטם מיכסה שסתומים שהתיבש כמו שאומרים באנגלית צחה NO BIG DEAL.

אתה רוצה?תחליף(תחסוך שמן) עלות נמוכה 200 ש"ח גג(לי עלה פחות מ-100).

 

לא רוצה?-אל תחליף ,לא קרה כלום.

 

ניצן

פורסם

ניצן ידידי שלום רב!

הגשש לא אמר אף פעם " פריירים לא מתים רק מתחלפים"!

למען האמת כשנכנסתי לשרשור וראיתי את התמונות, חשבתי לתומי, שפותח השרשור בעל הניסן,

מסתלבט , לאחר לאחר שהמשכתי לקרוא את העצות והאבחנות של" יועצי האחיתופל" בפורום,רק אז רק נתגלה לי" שסייג לחוכמה שתיקה "לא ממומש בפורום לצערי!

ומהזעה קלה מאטם מכסה שסתומים היועצים כבר גרמו להחלפת מנוע?!!

מה קורה פה ניצן?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אטם מכסה שסתומים. כאן הבעייה שלך.

 

יאללה, NEXT CASE (-:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

דבר ראשון תודה לכל העונים,

האוטו ברשותי רק חודש ולא היה לי ניסיון עם שום רכב בעבר, רכב ראשון שלי (אני בן 17.5),

שאלתי את השאלות מחוסר ידע ותמימות נטו, אני יודע שאני יצטרך קצת ניסיון ולדעת מה רציני ומה לא, זה יקח זמן, פשוט אני אחד שלא לוקח סיכונים וכל מטרד קטן ופעוט הופל למשהו גדול.

שאלתי את השאלה לאחר שביררתי עם אבא שלי וגם הוא לא היה סגור על זה.

בכל זאת אני מודה לכם על התשובות, את ההזעה פסלתי כיוון שכאשר חיפשתי אוטו בזמנו נתקלתי בנושא ההזעה אך החומר הנוזלי לא היה שמן לכן חששתי שמדובר בנזילת שמן למרות ששמן במנוע לא היה חסר ולא דלף.

 

בכל מקרה כעת שאני יודע שלא מדובר במשהו רציני אני רגוע, תודה לכולם על התשובות.

שבת שלום והמשך שבוע נעים.

פורסם

כמו שאמרו - אטם מכסה שסתומים.

אפשר להמשיך לנסוע עם זה, עד שהנזילה תהפוך לקצת יותר רצינית, ותחייב את ההחלפה, מחיר האטם משתנה בין רכב ורכב.

לצורך העניין - לאחוז לא מבוטל של מכוניות על הכביש היום יש נזילה מהאטם הנ"ל.

שבוע טוב.

פורסם
אצלי בנוסף למקרה הנ"ל קיימת נזילה מכיוון מכסה הטיימינג העליון (פז'ו 106). יתכן שמאותה סיבה?

אצלך יותר נראה כמחזיר שמן עליון שהלך ויש להחליפו בחדש...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...