Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב למכבי - היא בפיינל 4.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תמהרו לשמוח .

 

לצאסק"א(האויבת המיתולוגית) יש עונה לא פחות טובה מלמכבי .

כמובן שאני רוצה לראות את מכבי מנצחת אותם בביתם בגמר ,אבל אסור לשכוח שצאסק"א זה לא סיינה ולא פזרו ,שגם מולם היו למכבי קשיים כלשהם .

וד"א לגבי האוהדים בכדורגל כולם חוליגנים בכדורסל זה נדיר יותר והרבה פחות מקובל.

 

אנחנו יכולים לנצח את צסק"א.

 

אני חושב שאחרי ה30 הפרש מול פזארו בת"א מכבי עלו בשאננות למשחק השני, אבל למרות הכל הצליחו לנצח.

 

 

אני חושב שלסיים עונה עם שני הפסדים זה מאוד יפה בשביל צסק"א...

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היה אתמול משחק בכלל? בכלל לא ידעתי.

אי אפשר לראות את המשחקים של מכבי. כולם משעממים, הם משחקים כדורסל משעמם.

את האמת אני רוצה שצסקא ינצחו, גם בגלל שהם משחקים הרבה יותר טוב ממכבי, וגם בגלל שנמאס כבר ממכבי ומפיני גרשון. ובטח עכשיו יבואו כל אלה ויגידו "מכבי מייצגת את המדינה" אז זהו שלא, עם כמות הזרים שיש לה היא לא מייצגת אף אחד אלא את עצמה.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

כמות הזרים במכבי לא גדולה מכמות הזרים בצסק"א.

 

בשנים האחרונות , אני נהנה יותר באופן אישי לצפות במשחקי קבוצות אירופאיות מאשר בNBA.

 

אמנם בNBA האתלטיות ברמה אחרת ,אבל הכדורסל הקבוצתי והיפה נמצא באירופה. די היה לראות את האולימפיאדה האחרונה. הכדורסל בNBA מבולגן ומבוסס בעיקרו על מבצעים אישיים.

 

המשחק של מכבי הוא היפה באירופה. הפרגון , הבנת המשחק ,שינויי הקצב והאסיסיטים הנפלאים.

כל חמישי אני נהנה מחדש.

 

ואפילו שלף גורד משלטי הפרסומות וחזר להריח קצת פרקט...

פורסם
כמות הזרים במכבי לא גדולה מכמות הזרים בצסק"א.

מסכים.

 

בשנים האחרונות , אני נהנה יותר באופן אישי לצפות במשחקי קבוצות אירופאיות מאשר בNBA.

לא מסכים, כדורסל כמו בNBA אין באירופה. אמנם בNBA זה יותר משחק מבולגן, ושם כל מי שבא לו זורק אבל לדוגמה קבוצות כמו מיאמי, ופיניקס זה פשוט תענוג לצפות במשחקים שלהם.

כמו כן רמת הכישרון, המבצעים היפים, הדאנקים הנהדרים, והאסיסטים שיש בNBA אין באריופה.

 

אמנם בNBA האתלטיות ברמה אחרת ,אבל הכדורסל הקבוצתי והיפה נמצא באירופה. די היה לראות את האולימפיאדה האחרונה. הכדורסל בNBA מבולגן ומבוסס בעיקרו על מבצעים אישיים.

 

נבחרת ארה"ב באולימפיאדה הייתה בדיחה אחת גדולה. הם בכלל לא באו לנצח (לפי דעתי), אלא כל אחד בא להראות כמה הוא טוב. ובנוסף אוסף השחקנים לא היה מי יודע מה. אם היו מביאים את שאקיל, מקגריידי, קרטר, ועוד כמה טובים ורבים אין לי ספק שהם היו מנצחים.

 

המשחק של מכבי הוא היפה באירופה. הפרגון , הבנת המשחק ,שינויי הקצב והאסיסיטים הנפלאים.

כל חמישי אני נהנה מחדש.

ואני כל חמישי נרדם מחדש, ואני לא מגזים. עד הרבע השני שלישי אני מחזיק מעמד, יותר מזה אני כבר נוחר.

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

כמו כן רמת הכישרון, המבצעים היפים, הדאנקים הנהדרים, והאסיסטים שיש בNBA אין באריופה.

נכון. אבל זה עניין של העדפה. כל מה שאמרת לא בהכרח הופך את הכדורסל למעניין יותר לצפיה.

פורסם

המשחקים של מכבי מענינים מאוד לדעתי, משחק ההתקפה הקבוצתי התרגילים, אין כזה ב-NBA, אומנם יש יכולת אישית לשחקנים לא מהעולם הזה אבל הרבה פחות משחקים ככבוצה כמו ביורוליג ובמכבי במיוחד.

לצסק"א יש עונה מדהימה, יהיה קשה מאוד נגדם אם נגיע לגמר.. הם פסידו רק פעם אחת העונה (או פעמיים).. קבוצה עם סגל מדהים ותקציב כמעט פי 2 יותר גדול משל מכבי.

×
×
  • תוכן חדש...