Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב למכבי - היא בפיינל 4.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכבוד

חברי הפורום

 

לאחר משחק מדהים ומותח בין מכבי ת"א לפזארו

מכבי ניצחה בתוצאה 103- 100 ועלתה לפיינל פור.

 

רק לאחר המשחק נהיה ממש מכוער אוהדי פזארו התפרעו.

 

כל הכבוד

ומזל טוב

 

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

לכבוד

חברי הפורום

 

הידעתם?

 

בה ברגע שנגמר המשחק החלו אוהדי פזארו לזרוק חפצים על מכבי וזרקו בייצים על פיני גרשון

ופגעו גם בשדרים שניסו לראיין אותו, פיני פונה מיד ע"י משטרת איטליה מהמגרש מחשש לחייו, כך גם נסו בבהלה צוות השידור הישראלי.

הטלוויזיה האיטלקית שראתה את המתרחש, מיד החלה לשדר קטעים מהמשחק.

 

אני מאחל למכבי שיניפו שוב את גביע אירופה.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אני מוכרח לציין שלא משנה מה יהיה, אני תמיד אהנה לצפות במשחקים של מכבי. הם תמיד מותחים כאלה.

ראיתם מה הלך שם ב10 דקות האחרונות?

איך מכבי מצליחים לשחק ככה, רק הם מסוגלים לזה...

 

אני מאוד מאוד מקווה ורוצה לראות את הגביע מונף שוב בגאווה רבה ע"י מכבי !

הרבה הצלחה אני מאחל להם, מאוד חשוב ! :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם
חבל, הם מתקרבים להכנס לקטגוריה "חרא של עם" יחד עם אחיהם זוללי השבלולים
צודק מאה אחוז. רק אנחנו עם סגולה. אוהדי בית"ר הנוהמים, אוהדי סכנין השורקים בהמנון, אוהדי הפועל המאחלים תאי גזים לקבוצות אחרות, אוהדי מכבי המשחיתים מכוניות, ובכלל.

עם סגולה. יש לגויים הרבה מה ללמוד מאיתנו.

פורסם

טוב צודק.

גם אנחנו חוליגנים :-D

 

 

נ.ב. אני מחכה לראות את הרוסים בוכים ביציע אחרי הגמר.

אני לא אשכח את הזום על תמונות הרוסים והרוסיות הבוכות אחרי שפארקר ניצח במוסקבה בשנה שעברה בשלשה עם הבאזר...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני מוכרח לציין שלא משנה מה יהיה, אני תמיד אהנה לצפות במשחקים של מכבי. הם תמיד מותחים כאלה.

משחקים מותחים של מכבי תמיד???:shock:

איפה אתה חי?

בישראל כמעט ואין משחק שהם לא מנצחים ובאירופה המשחקים צמודים מעט יותר מבישראל וגם לא יותר מדי.

ולחיזוק:

מתי מכבי הפסידה באירופה בעונה האחרונה?

 

מה שכן זהו אחד ההרכבים החזקים של מכבי בשנים האחרונות.:-P

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
מתי מכבי הפסידה באירופה בעונה האחרונה?
במשחק האחרון בשלב הבתים הראשון של היורוליג

זה שהיא ניצחה את כל ששת המשחקים ב"טופ 16" לא אומר שחלקם לא היו צמודים...

ושרשמו "המשחקים המותחים של מכבי" הכוונה הברורה היתה לאירופה לא לליגה....

פורסם
צאסק"א הבאים בתור!

:twisted::beerchug::king::smilecolr:multi::onfire::fist::ok:

כנראה פנא הבאים בתור וכמובן שמכבי עמדו בציפיות!!

5 פיינל םורס ב6 השנים האחרונות- פשוט אימפריה!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אילן כולנו פה חברים דבר חופשי... אין צורך להכין מכתב רשמי בכל הודעה :)

 

כל הכבוד למכבי!

זה עדיין לא מכתב רשמי,חסרים כתובת המען והנמען למעלה והנדון.....:wink:

 

כל הכבוד למכבי !!!! ולגור "יש לי מנחת מסוקים בראש" שלף,על תרומתו הגדולה למורל הספסל של מכבי......:lol:

 

בטח מכבי ינצחו ראיתם עם איזה כוסית שאראס יוצא-ליהי אלון.....

רגע ,כמה זמן לפני משחק אסור לעשות סקס???

פורסם

אל תמהרו לשמוח .

 

לצאסק"א(האויבת המיתולוגית) יש עונה לא פחות טובה מלמכבי .

כמובן שאני רוצה לראות את מכבי מנצחת אותם בביתם בגמר ,אבל אסור לשכוח שצאסק"א זה לא סיינה ולא פזרו ,שגם מולם היו למכבי קשיים כלשהם .

וד"א לגבי האוהדים בכדורגל כולם חוליגנים בכדורסל זה נדיר יותר והרבה פחות מקובל.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...