Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המרת רישיון "עד 500" ישן ל A1


שימו לב! השרשור הזה בן 1242 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משהו לא מסתדר עם ההגבלה על הB, הרי יש לך C1

אצלי רשום:

רשאי לנהוג בדרגה C1 עד 14999 ק"ג בישראל

 

ההיתר על B הופיע אחרי 2007, אז משקל כולל מקסימלי ב В ירד מ 4000 ל 3500 קילו אבל מי שהיה לו רישיון B לפני כן קיבל היתר להמשיך לנהוג ברכב עד 4000 קילו (דוקאטו, סוואנה).

 

רישיון C1 הוצאתי אחרי 2007, הוא מבטל את המשמעות של 3500/4000 קילו ב B אבל משום מה זה נשאר עדיין רשום.

 

בדיוק באותו נוהל, בשנת 2007 משקל מקסימלי ב C1 ירד מ 14999 קילו ל 11999. 

מי שהיה לו רישיון C1 לפני 2007 קיבל היתר להמשיך לנהוג ברכב עד 14999 קילו שזה המצב אצלך. 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 9 שעות, Buki כתב:

תודה אבל אתה יכול להפנות למקור או לסימוכין לזה?

 

 

שים לב איך זה מופיע ברשיון: "עד 500 סמ"ק ולא יותר מ 54.4 כ"ס. 

 

 

20200418_020352(1).jpg

עפ"י חוברת נוסחי אישום המשטרתית, אבל אם רשום כמו אצלך אולי זה לא אותו דבר.
 

רישיון.JPG

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשטרה ידועה ככזו שעושה את חייה קלים, בין אם זה ציפוי שמשה אחורית ובין אם זה אי אכיפת מתן איתות.

כעת היא נוטה לפרשנות מקלה, אבל מוטעה, של דרגות ר.נ. והפרשנות שלהן.

 

בוקי, לדידך זהו התר רכיבה כדת(משטרה) אך לא כדין(נקווה שלא תזדקק לכך).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מזכרוני, כאשר עשו התאמות לתקינה האירופאית, איפשרו לבעלי רישיון עד 500 סמ"ק במשך שנה לעשות רק מבחן שליטה ולקבל מעל 500 סמ"ק. לדעתי כעת הכי חכם (מכיוון שממילא לא רכבת זמן רב), לך ותוציא מעל 500 סמ"ק, זאת לא טרחה כה גדולה, וכאדם מבוגר יותר אתה ח"ל בכל מקרה

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

ניתן לבצע המרה מהרשיון המוגבל לרשיון A1 . אני עשיתי ,נתנו לי רשיון A1 ללא מגבלות . 

שימו לב שהניסוח הכתוב אצלכם (ר"ל 500 סמ"ק ולא יותר מ 54 כ"ס) הגיע לאחר שמשרד הרישוי נתבע ע"י רוכב שהביטוח סרב לכסות אותו 

כי רכב על 660 ס"מק 47 כ"ס עם הרשיון הזה. בית המשפט הכריע לטובת התובע אבל משרד הרישוי לאחר מכן דקדק ושינה את הנוסח לזה שיש לכם. כך שהתנאים הם מצטברים  ! זאת אומרת הנפח לא יותר מ 500 וההספק לא יותר מ 54.4 כ"ס . 

אני העדפתי להיות בצד הבטוח ובכל מקרה יש לי 600 סמ"ק עם 40 כ"ס אז הכי בטוח עבורי A1 פשוט וברור. 

פנו למשרד התחבורה ופשוט בקשו טופס "ויתור על דרגת רשיון" ובקשו לבטל את ההערה .

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

בתאריך 9.11.2020 בשעה 16:37, asafkn כתב:

פנו למשרד התחבורה ופשוט בקשו טופס "ויתור על דרגת רשיון" ובקשו לבטל את ההערה .

 

תודה על התשובה. אבל...

 

טופס "ויתור על דרגת רישיון" הוא כעת מקוון, ממלאים ומגישים אותו דרך האתר הממשלתי. 

 

כך הטופס נראה:

1668999732_.thumb.jpg.b6dea83893dc8a56830a1a06ac081755.jpg

 

 

אין שם מקום להוסיף הערות ואין שם אפשרות לבחור בדרגת הרישיון שיש לי (54 כ"ס/עד 500). ניתן לבחור רק את הדרגות הסטנדרטיות הקיימות היום (זאת אומרת אופנוע עד 47 כ"ס).

בכל מקרה את הטופס הזה אני לא מגיש, גם אם הייתה שם אפשרות להוסיף הערות. 

 כי רשום שם בפירוש שלאחר ביטול דרגה, בשביל לקבל אותה חזרה צריך לעבור את כל התהליך של הוצאת רישיון מחדש. ואם בטעות מבטלים את A1...

 

 

 

 

האם פנית פיזית למשרד הרישוי, מלאת טופס ידני וזה בוצע במקום על ידי הפקידה?  

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חודש זכור לי פוסט בקבוצת הפייסבוק ''מועדון האופנועים הישראלי'' ומישהו שם פתח פוסט עם אותו נושא.

הוא רשם שהוא התקשר לפקידה וביקש לשנות לרישיון a1 העכשווי(עד 47 כוחות סוס ללא הגבלת סמ''ק) וסירבו לו.

אבל, בפוסט היו רוכבים שכתבו שהם דיברו עם משרד הרישוי ושינו להם את זה, ככה שאני ממליץ לך לדבר איתם ולא לשחק עם זה כי במקרה של תאונה חס וחלילה יכולים להתנער מלפצות אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב 

חשוב מאוד שתשימו לב לניסוח שרשום לכם בדיוק ברישיון . אם רשום לכם ר"ל על אופנוע בנפח 500סמ"ק\54.4 כ"ס  אז המסמך שהועלה פה מקודם ומראה את הנחיות המשטרה קובע לגביכם והגיע בעקבות אותו מקרה שנידון בבית המשפט . ז"א  שהתנאים אצלכם הם לא תנאים משלימים ומותר לכם לנהוג על אופנוע בנפח עד 500 סמ"ק או לחליפין בכל נפח אבל בהספק של עד 54.4 כ"ס . 

אם כבר הספיקו לעדכן לכם את הרישיון (מאז אותו  פסק דין ) אז שינו לכם את הנוסח וכעת רשום לכם ר"ל אופנוע עד 500 סמ"ק ולא יותר מ 54.4 כ"ס - אז ההגבלה שלכם היא עדיין הנפח!  ואז כדאי לעשות את השינוי ל A1 שיהיה הרבה יותר פרקטי לגבי רוב האופנועים בשוק. 

אני עשיתי את השינוי מול הפקידה . ניתן לבצע כנראה גם באתר .לא ניסיתי . אגב לייתר דיוק זה נקרא שינוי דרגת רישיון. השינוי הוא ביטול ההגבלה שמספרה 170 ברשומות שלהם .

 

עריכה אחרונה על ידי asafkn
תוספת מידע
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה בסוף ?אני עם אותו רשיון ואין תשובות לאיש עדיין...

למיטב זכרוני הייתה פסיקה שאמרה שאלו תנאים מצטברים קרי רק אחד מהתנאים...

מה אומרים רוצה לקנות 900vn

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.4.2020 בשעה 07:45, windsurfer כתב:

משהו לא מסתדר עם ההגבלה על הB, הרי יש לך C1

אצלי רשום:

רשאי לנהוג בדרגה C1 עד 14999 ק"ג בישראל

אם אדוני יקבל, חלילה, שלילה למשאית, יוכל עדיין לנהוג עד 4000 ק"ג ולא עד 3500.

זו הסיבה שלא מוחקים את ההערה.

לי יש יותר הערות ממה שיש מקום ברישיון....

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעצם יכולתי לרכב על אופנוע 54 כוחות סוס בעשרים שנה האחרונות ופתאום בחידוש הרישיון אני כבר לא יכול...

אין כאן הגיון שאלו יהיו תנאים מצטברים

וגם בית משפט קבע שאלו תנאים חלופיים

אנו רוכבים ותיקים מעל ל20 שנה 

ומן הראוי שנקבל פתרון הולם ולא שמנמוך

או הרעת זכויות

 

בתמונה הרשיון העליון הוא הרדיון החדש

IMG-20201116-WA0004.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביהמ"ש קבע כי הנוסח הישן הנו תנאים מתחלפים ושלח את המדינה לעשות שעורי-בית, לכן באה המדינה ושינתה את הנוסח כך שיתאים לתקנות.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור קבעתי דרך אפליקציה myVisit לפני כשבוע תור טלפוני במשרד הרישוי. 

 

מכיוון שסניפי משרד הרישוי סגורים, שרות זה הוא תחליף להגעה פיזית לסניף משרד הרישוי.

 

השיחה היא לא עם המוקד הטלפוני 5678* אלא עם עובדי משרד הרישוי עצמם. 

 

בשעה הנקובה התקשרה עובדת של משרד הרישוי, הצגתי את הבקשה שלי.

 

התשובה: "לא ניתן מחשובית לבטל את ההגבלה 170 ברישיון. ככה זה ישאר קבוע ואין דרך לשנות את זה".

 

 

זאת אומרת הדרך היחידה לרכב על אופנוע 650 סמ"ק עם 40 כ"ס היא לשדרג את הרישון ל A. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1242 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...