Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנה קיבלתי מכתב בדואר על זה שאני מוזמן להגיע למכון כל שהו והם יעדכנו לי את התוכנה של הגיר. הבעיה שאני לא מוצא את הטופס הזה... מה לעשות?

פורסם

שלום לך .יש לי את אותו הרכב שנה ודגם.מה הסיבה ששלחו?

מישהו מהפורום יודע אם זה לכל בעלי האופל והשנתון הנ"ל?

או יש איזה ריקול עלום?

פורסם
לפני שנה קיבלתי מכתב בדואר על זה שאני מוזמן להגיע למכון כל שהו והם יעדכנו לי את התוכנה של הגיר. הבעיה שאני לא מוצא את הטופס הזה... מה לעשות?

להבנתי הרכב שמור במערכת של היבואן והמוסכים המרכזים אז לפי מספר רכב אפשר

ללכת לכל מרכזי של אופל ויזהו אותך לפי מספר הרכב

פורסם
שלום לך .יש לי את אותו הרכב שנה ודגם.מה הסיבה ששלחו?

מישהו מהפורום יודע אם זה לכל בעלי האופל והשנתון הנ"ל?

או יש איזה ריקול עלום?

 

לדעתי כל האופלים האלו חייבים עדכון.

 

רפי-

ניסיתי לרשום את מספר לוחית הרישוי באתר של לובינסקי וזה לא הראה לי. יום ראשון אתקשר לאחד מהמוסכים המורשים של אופל ואברר. תודה!

https://opeltest.lubinski.co.il/showrooms/

×
×
  • תוכן חדש...