Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בימים האחרונים הרגשתי שלמנוע כאילו אין כוח ועומד להיכבות כשהרכב עומד (כאילו מנוע משתעל), ברגע שנתתי קצת על הגז זה הפסיק. היום נדלקה נורה של מנוע, בדקתי קודים והיה קוד של misfire על פלג 4 (p00304).

פתחתי ובדקתי וראיתי שהפלג רטוב בשמן בצד הפנימי שלו וגם השמן שרוף. הפלג עצמו נראה תקין.

אציין שהחלפתי פלגים לפני חצי שנה, כמו כן הייתה בעיית התחממות לפני חודש וחצי שהגיעה לטמפרטורות גבוהות בעקבות נזילת מים שתוקנה.

אחרי זה הייתה הזעת שמן והוחלף אטם מכסה שסתומים כנראה בגלל החום הגבוה שגרם לבעיית האטם.

 

כרגע אין נזילת שמן החוצה.

שאר הפלגים תקינים ואין עליהם שמן.

הרכב יונדאי i30 2009 עשה 196k ק"מ.

משתמש בשמן סינטטי 5w30.

 

האם החלפת טבעות בוכנה תספיק?

אשמח לעזרה איך לטפל בבעיה

 

תודה רבה ויום טוב

פורסם
שלום,

בימים האחרונים הרגשתי שלמנוע כאילו אין כוח ועומד להיכבות כשהרכב עומד (כאילו מנוע משתעל), ברגע שנתתי קצת על הגז זה הפסיק. היום נדלקה נורה של מנוע, בדקתי קודים והיה קוד של misfire על פלג 4 (p00304).

פתחתי ובדקתי וראיתי שהפלג רטוב בשמן בצד הפנימי שלו וגם השמן שרוף. הפלג עצמו נראה תקין.

אציין שהחלפתי פלגים לפני חצי שנה, כמו כן הייתה בעיית התחממות לפני חודש וחצי שהגיעה לטמפרטורות גבוהות בעקבות נזילת מים שתוקנה.

אחרי זה הייתה הזעת שמן והוחלף אטם מכסה שסתומים כנראה בגלל החום הגבוה שגרם לבעיית האטם.

 

כרגע אין נזילת שמן החוצה.

שאר הפלגים תקינים ואין עליהם שמן.

הרכב יונדאי i30 2009 עשה 196k ק"מ.

משתמש בשמן סינטטי 5w30.

 

האם החלפת טבעות בוכנה תספיק?

אשמח לעזרה איך לטפל בבעיה

 

תודה רבה ויום טוב

מה הוחלף בטיפול לאחר התחממות יתר,האם שופץ ראש מנוע ,נעשה חצי אוברול ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מה הוחלף בטיפול לאחר התחממות יתר,האם שופץ ראש מנוע ,נעשה חצי אוברול ?

 

לאחר התחחמות היתר הוחלף רק אטם מכסה שסתומים.

פורסם

צריך לבצע בדיקת לחץ למנוע להבין מה הסיבה שיש שמן על המצתים.

אם אני ומאור חושבים אותו דבר אז אם הבעיה תחזור לאחר החלפת פלאג ,אתה בדרך לשיפוץ מנוע חלקי (חצי אוברול שכולל שיפוץ ראש +החלפת טבעות בוכנה (רינגים) או החלפת מנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

היי, למה אתם מספידים את המנוע כל כך מהר? :) סתם, אני בטוח שאתם מבינים בזה יותר ממני.

 

אספר את הממצאים של מה שבדקתי היום.

החלפתי את הפלג ואכן זה לא פתר את הבעיה.

עלה לי חשד שמים מהרדיאטור חודרים למנוע בעקבות כל מיני חקירה ובדיקה באינטרנט כולל בפורום המדהים הזה ועשיתי את הבדיקה הבאה.

 

1. פירקתי את הפלגים.

2. ניתקתי פיוזים של משאבת דלק וסלילי הצתה.

3. מילאתי מים ברדיאטור עד למעלה כך שאראה אם יש מעבר של אוויר לרדיאטור.

4. עברתי על הפלגים, חיברתי אחד אחד וניסיתי להניע.

5. חיפשתי לראות אם מים ישפריצו ויעלו כשאהיה.

בפלגים 3 ו-4 המים השפריצו החוצה מהרדיאטור.

ממה שהבנתי זה אומר שאטם ראש מנוע הלך.

 

מה שעוד ראיתי זה שיש כמו טחינה על הפקק מילוי שמן.

 

בנוסף, שרשרת טיימינג רופפת קצת (זה ראיתי כשהחלפתי אטם מכסה שסתומים מציין עכשיו לא קשור לבדיקה של היום).

 

בגדול אני מעדיף ורוצה לעשות כמה שיותר מהעבודה לבד, עשיתי כבר לא מעט דברים על הרכב לבד.

אני יודע שזה כנראה בכמה רמות יותר גדול ממה שעשיתי עד כה.

ובכל אשמח להמלצתכם מה לדעתכם אוכל להתמודד לבד ומה לא כדאי, ואם כן אשמח לעזרה והכוונה מה לעשות ואיך לבדוק. קחו בחשבון שיש לי ידיים טובות וסבלנות רבה ללמוד, לחקור ולבצע לאט לאט.

ומה שלא כדאי, אשמח להמלצות על בעלי מקצוע שניתן לבטוח בהם ב100 אחוז שיעשו עבודה טובה. ויקחו מחיר סביר.

 

תודה רבה ענקית על העזרה

פורסם

יכול להיות שזה נזילה מהמכסה שסתומים וכשאתה פותח הוא נרטב מהשמן שהיה שם.

תעלה תמונה של הפלאג אולי יהיה אפשר להבין.

חוץ מזה אם זה לא סליל או פלאג או משהו אחר אז אפשר לבצע בדיקת לחץ לבדוק בריחה בצילינדר

פורסם
יכול להיות שזה נזילה מהמכסה שסתומים וכשאתה פותח הוא נרטב מהשמן שהיה שם.

תעלה תמונה של הפלאג אולי יהיה אפשר להבין.

חוץ מזה אם זה לא סליל או פלאג או משהו אחר אז אפשר לבצע בדיקת לחץ לבדוק בריחה בצילינדר

היי, זה בצד הפנימי, ממה שנראה צילינדרים 3,4 מלאים במים ברדיאטור, יש כנראה פריצה באו"ם ראש.

פורסם

נכון אבל השמן לא יגיע לאלקטרודה.

יש מצב בזמן ששולפים את המצת אז שמן דולף לאלקטרודה.

 

שמן בכמות מכובדת על החרסינה של המצת יגרום לחוסר הצתה.

×
×
  • תוכן חדש...