Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עשיתי איפוס למערכת מולטימדיה של פיונר בגלל בעיה שיש לי במערכת ולאחר האיפוס הכפתורי הגה הפסיקו לעבוד.

אני משערת שזה עניין של הגדרות, מישהו יודע להסביר לי איך אני מגדירה את זה מחדש?

פורסם

יעזור אם תצייני את דגם המערכת ודגם הרכב.

 

לחילופין, יכולה לחפש ברשת את חוברת ההוראות של המערכת בעצמך ולבדוק אם ההנחיות לגבי תפעול מההגה עוזרות.

פורסם
יעזור אם תצייני את דגם המערכת ודגם הרכב.

 

לחילופין, יכולה לחפש ברשת את חוברת ההוראות של המערכת בעצמך ולבדוק אם ההנחיות לגבי תפעול מההגה עוזרות.

 

צודק סליחה,

המערכת מותקנת בסוזוקי קרוסאובר. המערכת היא של פיוניר דגם AVH275BT

חיפשתי חוברת הפעלה ואין כלום באינטרנט כנראה זה דגם ישן...

פורסם (נערך)
http://docs.pioneer.eu/Manuals/AVH_275BT_AVH275BT_Instruction_Manual_manual/?page=22

 

ראי אם מצליחה עם ההוראות והאפשרויות השונות לעיל להשיג את המבוקש.

 

מעולה אנסה את מה שכתוב שם המון תודה!!

יש מצב אולי אתה יכול לעזור לי בעוד משהו?

הסיבה שבגללה עשיתי בכלל ריסטארט למערכת היא שכל 10 שניות עולה לי המסך של הרוורס אבל בלי התמונה של המצלמה למרות שאני בנסיעה רגילה ובכלל לא על רוורס... גם אחרי האיפוס זה ממשיך... צירפתי תמונה בהודעה נפרדת

עריכה אחרונה על ידי tal24
פורסם

אני רק יכול להניח שאולי מדובר בבעיית חיווט.

האם כשמכניסה לרוורס עולה התמונה מהמצלמה והיא קבועה (אם משאירה ברוורס יותר מ-10 שניות)?

פורסם
אני רק יכול להניח שאולי מדובר בבעיית חיווט.

האם כשמכניסה לרוורס עולה התמונה מהמצלמה והיא קבועה (אם משאירה ברוורס יותר מ-10 שניות)?

 

היא נשארת דלוקה...

×
×
  • תוכן חדש...