Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במוו סדרה 1 החדשה בישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 9
שימו לב! השרשור הזה בן 311 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

זהו, מהיום אי אפשר לקנות בישראל האצ'בק משפחתית עם הנעה אחורית. :cry:

 

MAIN-במוו-סדרה-1-2020.jpgUntitled-1.jpg

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

135I ב 370? וואוו היא צריכה להיות פשוט מעולה ברמות אחרות כדי שזה ישמע הגיוני. חייב לנהוג בדבר הזה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שה135 החדשה משדרגת את איכות החיים בתא הנוסעים בכמה רמות גם מבחינת האיכות וגם מבחינת הנוחות והאיבזור. אבל מבחינת הניהוג? הנעה קדמית במקום אחורית, מנוע 2.0 במקום 3.0, ארבעה צילינדרים במקום שישה, ותג מחיר גבוה ב30,000 ש״ח מהF20...

אין לי אפילו צל של ספק לפני שנהגתי בה אפילו שה140i אוכלת את ה135i החדשה בלי מלח מבחינת חווית הנהיגה. הלוואי ואתבדה אבל לא נראה לי...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין ספק שה135 החדשה משדרגת את איכות החיים בתא הנוסעים בכמה רמות גם מבחינת האיכות וגם מבחינת הנוחות והאיבזור. אבל מבחינת הניהוג? הנעה קדמית במקום אחורית, מנוע 2.0 במקום 3.0, ארבעה צילינדרים במקום שישה, ותג מחיר גבוה ב30,000 ש״ח מהF20...

אין לי אפילו צל של ספק לפני שנהגתי בה אפילו שה140i אוכלת את ה135i החדשה בלי מלח מבחינת חווית הנהיגה. הלוואי ואתבדה אבל לא נראה לי...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

שכחת את הדבר הכי חשוב, היורו ירד בערך ב13 אחוז, כלומר המחיר עלה בערך ב25 אחוז!!!.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ב145K לביזנס הרכב יהיה להיט מטורף.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שכחת את הדבר הכי חשוב, היורו ירד בערך ב13 אחוז, כלומר המחיר עלה בערך ב25 אחוז!!!.

אתה יודע באיזה סכום היבואן רוכש את הרכב מהיצרן?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין ספק שה135 החדשה משדרגת את איכות החיים בתא הנוסעים בכמה רמות גם מבחינת האיכות וגם מבחינת הנוחות והאיבזור. אבל מבחינת הניהוג? הנעה קדמית במקום אחורית, מנוע 2.0 במקום 3.0, ארבעה צילינדרים במקום שישה, ותג מחיר גבוה ב30,000 ש״ח מהF20...

אין לי אפילו צל של ספק לפני שנהגתי בה אפילו שה140i אוכלת את ה135i החדשה בלי מלח מבחינת חווית הנהיגה. הלוואי ואתבדה אבל לא נראה לי...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לא שאני בא להגן ולהגיד שהרכב החדש יהיה מוצלח יותר או שום דבר כזה, אבל רק מציין שהם רשמו שה-135 החדשה תהיה הנעה כפולה ולא קדמית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למי שבכל זאת שוקל לקחת ת גרסת ה-Business בליסינג - שוויה לצרכי שווי שימוש הוא 190000 ש"ח = שווי שימוש של 4710 ש"ח לחודש.

 

אם לשפוט לפי המחירים של הדגם היוצא ב-0 ק"מ, 149900 ש"ח הוא הימור סולידי בהחלט.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע באיזה סכום היבואן רוכש את הרכב מהיצרן?

 

אני מעריך את מחירי הקניה ב Y - תואם למחיר הקודם (-) פחות, הנחת מבצע החדרת מודל חדש ושונה , של הנעה קדמית.

 

את Y , אפשר לשערך, לפי המחירים בבריטניה ובאירלנד - מול המחיר בישראל היום.. ולפני כחצי שנה.

 

נראה כי היבואן דלק מוטורס.. ינצלו את המצב, וירכבו על מחירי ההחדרה הגבוהים של מרצדס בישראל.

חבל כי ל לקסוס ו אינפיניטי - יש רק ממסרות רציפות בדגמי הרכבים התואמים - ואין עם ממסרות אוטומטיות ודבל מצמד..

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין ספק שה135 החדשה משדרגת את איכות החיים בתא הנוסעים בכמה רמות גם מבחינת האיכות וגם מבחינת הנוחות והאיבזור. אבל מבחינת הניהוג? הנעה קדמית במקום אחורית, מנוע 2.0 במקום 3.0, ארבעה צילינדרים במקום שישה, ותג מחיר גבוה ב30,000 ש״ח מהF20...

אין לי אפילו צל של ספק לפני שנהגתי בה אפילו שה140i אוכלת את ה135i החדשה בלי מלח מבחינת חווית הנהיגה. הלוואי ואתבדה אבל לא נראה לי...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נראה שמאט די מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מעריך את מחירי הקניה ב Y - תואם למחיר הקודם (-) פחות, הנחת מבצע החדרת מודל חדש ושונה , של הנעה קדמית.

 

את Y , אפשר לשערך, לפי המחירים בבריטניה ובאירלנד - מול המחיר בישראל היום.. ולפני כחצי שנה.

 

נראה כי היבואן דלק מוטורס.. ינצלו את המצב, וירכבו על מחירי ההחדרה הגבוהים של מרצדס בישראל.

חבל כי ל לקסוס ו אינפיניטי - יש רק ממסרות רציפות בדגמי הרכבים התואמים - ואין עם ממסרות אוטומטיות ודבל מצמד..

 

 

 

אייל.

ברגע שאמרת מעריך, אתה כבר לא יודע את מחירי הקנייה. כל המשוואה שלך לא רלוונטית.

המחירים בחו"ל רלוונטיים לארץ כמו שמצב הבטטות באוזבקיסטן רלוונטי אלינו.

 

אבל אני כבר יודע איך מתנהלים דיוני מחירים בקארספורום.

אונסים את המציאות ומעריכים הערכות על גבי הערכות עם השוואות לא רלוונטיות לשווקים בחו"ל, הכל על מנת להוציא יבואן לא בסדר.

 

לרגע לא טוען שהוא כן בסדר, אבל אני גם לא יכול לטעון שהוא לא בסדר, נטו בגלל שאין לי מושג מה מחיר הרכישה של הרכב ואיך היבואן מתמחר את שאר העלויות הנלוות ליבוא רכב למדינת ישראל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נראה שמאט די מסכים איתך

 

לא מבין את הראש של במוו, איבדה כל מה שיחד אותה, הצטרפה למיינסטרים של השעמום. חוץ אולי מאבזור פנים נופלת בהכל מול הדור היוצא.

Finger's gonna kill me.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הם טוענים שעל פי מחקרי שוק רוב הלקוחות לא מודעים איזה מערכת הנעה יש ברכב, ולא אכפת להם, אז עדיף לתת את היתרונות של הנעה קדמית במרחב פנימי.

 

ככה זה בעידן שמכוניות נבחרות על פי גודל מסך המולטימדיה והאיבזור.

 

אני בטוח, שיש לא מעט לקוחות שקנו את הדור היוצא בגלל ההנעה האחורית.

בשביל אלה BMW ישאירו את ה2 קופה עם הנעה אחורית.

אבל זה לא פתרון לכולם, עוד משנות השישים הייחוד של BMW היה פיתרון לרכב משפחתי עם 4 דלתות שנותן ביצועים עם הנעה אחורית.

 

בסוף יבוא יצרן אחר ויתפוס את הנישה הזאת.

 

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, ולא אתפלא אם היצרן הזה יהיה אלפא רומיאו עם הג׳ולייטה הבאה (אם כי מתי זה יהיה אלוהים גדול...) .

 

מה שכן, אני לגמרי מאמין ש95% מרוכשי סדרה 1 לא משנה כהוא זה איזו הנעה יש לה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 311 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...