Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בוא קבל משהו ככה כדי להפסיק את כל הקשקוש המיותר הזה :

 

3 פאסאטים חדשים 00-01-02

בשניים הוחלף שמן גיר אחרי כ50 אלף קילומטר אחרי 60 בערך הגיר הלך, בשלישית לא הוחלף הגיר כבר נוסע למעלה מ150 אלף קילומטר.....

 

צאו מהסרט, צ'מפיון לא מוזילים עלויות לא הגבלים ולא נעליים, החלפת שמן מסיבה לא כלכך מובנת גורמת לגיר הספציפי הזה שמיוצר ע"י פלוץ גגן על שלל תצורותיו, למסור נשמתו לבורא....לכן החברה לא לוקחת אחריות ובעת החלפת שמן אם הלקוח דורש הוא חותם על כתב וויתור אחריות מצד צ'מפיון....

פורסם
שלום רב

אים תרשום את סוג הרכב \שנתון\ נפח אוכל למסור לך את מועדי החלפת שמן גיר

באופן כללי בורה 99 1.8 יש להחליף כול 30000 והשמן הוא 75w90 סנטטי

בברכה זיסו יוסי

כל כמה זמן יש להחליף אצלי ברכב, אם כבר מדברים?

 

תודה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ברשותי היתה סיאט טולדו 2001 1.6 ועל פי הוראת יצרן ולא היבואן אין צורך להחליף שמן בגיר האוטומטי ואין לטטל בגיר כלל. למעט חריגים כגון נזילת שמן אך גם אז פורק הגיר תוקנה הנזילה מולא השמן המיוחד וזהו .הרכב עבר 310000 כאשר נמכר ובבדיקה לא היו הערות לגיר האוטומטי.

zx 1.8 coupe

פורסם

שמן ת"ה לכל החיים זה לא דבר חדש.

 

אני מכיר את הנושא עוד משנות ה90 המאוחרות בדגמי GM.

 

טכנולוגיות יצור השמנים כיום, מאפשרת שימוש בשמן לכל אורך חייו של המיכלול שאותו הם סכים, אם זה תיבה אוטומטית או ידנית.

 

אבל יש סייגים לנושא. יצרני הרכב מדגישים שיש להחליף שמן כאשר נעשה שימוש כבד ברכב, לדוגמא גרירת גרור, נסיעה בתנאי דרך קשים (שטח) נסיעות מאומצות או נסיעות קצרות (עירוניות).

 

ישנם תיבות הילוכים 'חכמות' (פיג'ו, רנו, GM)שמודדות באמצעות תוכנת המחשב ניהול התיבה האוטומטית, את הזדקנות השמן ומודיעה לנהג, ע"י הדלקת נורה בלוח השעונים, שהשמן טעון החלפה.

 

לגבי הנושא של ת"ה שכושלת אחרי החלפת שמן גיר בק"מ גבוה - הסיבה לכך היא שהת"ה כבר סיימה את חייה.

חלקיקי השחק הרב המוערבבים עם השמן שהופך לצמיגי, מצליחים לסגור מעברי שמן ולהוות מעיין מחסום נגד דליפות שמן בגומיות. ולסכך חופשים בגלגלי שיניים שחוקים, וכך מצליחים לנסוע עם הרכב עוד כמה אלפי ק"מ.

החלפת השמן מנקה את הת"ה מכל חלקיקי השחק והשמן הצמיגי ואז דליפות השמן הפנימיות מתחילות, ואז מתחילות החלקות בהעברת הילוכים ונזק סופי לתיבת ההילוכים.

פורסם

וגירים שהלכו אחרי 50 אלף קילומטר בעקבות החלפות שמן ? איך אתה מסביר את זה ?

 

אין איך להסביר לא יודעים באמת מה הסיבה מצד שני יודעים מה הפתרון - לא מחליפים.....וזהו

פורסם
וגירים שהלכו אחרי 50 אלף קילומטר בעקבות החלפות שמן ? איך אתה מסביר את זה ?

 

אין איך להסביר לא יודעים באמת מה הסיבה מצד שני יודעים מה הפתרון - לא מחליפים.....וזהו

איך אני מסביר?? כבר הסברתי, תקרא שוב.

 

מי אמר שב 50K גיר לא יכול לסיים את חייו...?

פורסם
וגירים שהלכו אחרי 50 אלף קילומטר בעקבות החלפות שמן ? איך אתה מסביר את זה ?

 

אין איך להסביר לא יודעים באמת מה הסיבה מצד שני יודעים מה הפתרון - לא מחליפים.....וזהו

לצ'מפיון יש לקוחות עשירים, בגלל זה לא מחליפים להם שמן גיר :-);-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...