Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו נכון הבן אדם לא בדיוק היה תמים, אבל אני גם לא חושב,

שיש מישהוא כזה דפוק שרק קיבל רשיון, וכבר ירוץ להשתולל ככה עם רכב,

זה כבר באמת שטות.

אבל לא נראה לי שזה פעם ראשונה שהוא עושה פוזות כאלה, לפי רמת הביצוע.

אבל על סיכון חיי אדם אתם צודקים זה באמת יכל להיגמר לא טוב.

ומזל שזה לא ניגמר ככה!

רד בול נותן לך כנפיים...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תראו נכון הבן אדם לא בדיוק היה תמים, אבל אני גם לא חושב,

שיש מישהוא כזה דפוק שרק קיבל רשיון, וכבר ירוץ להשתולל ככה עם רכב,

זה כבר באמת שטות.

אבל לא נראה לי שזה פעם ראשונה שהוא עושה פוזות כאלה, לפי רמת הביצוע.

אבל על סיכון חיי אדם אתם צודקים זה באמת יכל להיגמר לא טוב.

ומזל שזה לא ניגמר ככה!

 

 

מעניין איך מקודם הוא היה בעל ביצועים מרהיבים

והוא "ידע מה הוא עושה " לטענתך

ועכשיו אתה מיפה את הדברים... שזה יכל להגמר רע..

פורסם

לדעתי יש לסגור את הדיאלוג הזה.

Uno מבין שהוא דיברת שטויות (ודרך אגב בעוד נושאים אחרים שפתח), וסתם אתם גורמים לו להרגיש רע. (צדיק שכמוני :evilbat: )

פורסם
תגידו מה שבא לכם, אבל לפי דעתי הוא הפגין ביצועים מרשימים.

כל צלחת הייתה מדוייקת, ואיך שהוא עבר בין המכוניות ועשה בית ספר לכולם שם,

זה לפי דעתי היה מרשים.

 

עכשיו לנושא השני: אני לא שונא צפונים, אבל הם חושבים שבגלל שיש לאבא שלהם

כסף אז הם הכי טובים...

 

ואני לא ידעתי שאתם לא אוהבים דברים כאלה בפורום, אז פעם הבאה אני לא ירשום

על חוויות מהסוג הזה.

 

ולנושא האחרון: באמת לפי מה אתה קובע את 2 הדברים האחרונים?

יש לי רשיון כבר 8 חודשים, ועברתי קורס במגרש החלקה מרצון, ולא בגלל נקודות

(וגם כי אבא מימן), ויש לי שליטה טובה באוטו, אבל אני לא מישתולל איתו, כי אני יודע שאני

יכול להכנס למצב מסוכן, שממנו אני לא בטוח שאני יצא בלי פגיעה, בי או ברכב או בכלל

ברכשו ציבורי, וזה גם סיכון חיי אדם אם אתה לא מיומן מספיק...

 

 

אה... עכשיו הכל ברור , אתה הוא זה שעבר קורס במגרש החלקה מרצון...

לי לא הייתה את הפריוילגיה הזו הכריחו אותי אמרו לי " למגרש או לכלא"...

אז הרבה ברירות לא היו לי...

 

איזה מגרש עשית ברצון?

:twisted:

 

במקום להסביר לו מה בדיוק הטעות שלו, אתם יורדים עליו... :?

 

אבל זה בסדר, אתם ישראלים...

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

באמת כדאי לסגור את הדיון הזה.

 

אבל רק בשביל כל מי שלא הבין:

האיש הזה או מי שהוא לא יהיה, אכן יודע לשלוט ברכב בצורה שלפי דעתי היא מדהימה!

 

אבל מה שהוא עשה, קרוב מאוד ליד הרבה אנשים, יכל להיגמר ברע,

ואם הוא היה עושה את זה בשטח פתוח, שכולם היו יכולים לראות, וללמוד כמה דברים,

אז זה היה הרבה יכל להיות הרבה יותר נחמד לכולם.

 

כמה שאלות לסיום:

לא חבל על הצמיגים?

וזה לא הורס את המתלים של הרכב?

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

כמה שאלות לסיום:

לא חבל על הצמיגים?

וזה לא הורס את המתלים של הרכב?

 

1) לא חבל על הדלק שאנחנו מבזבזים? לא חבל על הבלאי ברפידות כול פעם שאנחנו בולמים?

רכב זה בלאי... ואם רוצים להנות, אז בד"כ הבלאי יותר גדול.

לא עושים חשבון לדברים כאלה...

 

אם אתה רוצה לחסוך בגומי של הצמיגים, אתה קונה אליאנס ירוקים (וככה תורם לגדילת המשק הישראלי ולאיכות הסביבה בו זמנית :!: ) ונוסע על 50 בתקווה שתתפוס גל ירוק ותמשיך עד הבית.

 

2) אני לא חושב שזה יותר מזיק מפסי האטה...

 

ובכלל, טמבל כזה שלא מפחד לסכן חיי אדם, אתה חושב מזיז לו בלאי של צמיגים או מתלים?

פורסם

תראה אני לא חושב שהוא סיכן חיי אדם, כי רק קיבל רשיון, ורצה להראות לכולם שיש לו אוטו.

הוא הראה שליטה על הרכב, ומי שלא ראה, לא יכול לשפוט אחרת.

אבל הוא היה באמת קרוב מידי לקבוצת אנשים שעמדו ליד האימפרזה, וזה היה מסוכן.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

בחור הזוי שלום !

 

אם היה לך טיפה של שכל , היית ממש עכשיו ... ברגע זה , תופס ביד חפץ כבד (ע"ע - נבוט,

בלוק,מחבת) והיית מטיח אותו בראשך בעוצמה רבה , כזו שתגרום לך לפציעה קשה ...

אחרי זה שהיית מתאושש (ואני מקווה מאוד שזה לא היה קורה ... :twisted: )

היית מבקש מעצמך סליחה על השטויות שירית כאן ועל התאי מח ששרפת לנו לשווא ...

 

בזמנך הפנוי , תצמד לשכל ... יש לך הרבה מה ללמוד ממנו :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

תאמין לי אני מתחבר לאתר רק בשביל לראות את התגובות שלך.

 

נ.ב.

לגבי הטלפון של בעל ה-S16, תגיע מחר אני אנסה לחדש לך קצת פרטים עליו.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
תאמין לי אני מתחבר לאתר רק בשביל לראות את התגובות שלך.

 

נ.ב.

לגבי הטלפון של בעל ה-S16, תגיע מחר אני אנסה לחדש לך קצת פרטים עליו.

 

גם אתה הזוי ... ?!

זה היה GTI !!!

 

דרך אגב ... דברת על התגובות שלי ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אם אתם מתכוונים לרכב שעשה פוזות, אז זה היה נאון, ראיתי אותו מקדימה,

ואתם עוד אומרים שאני אומר שטיות...

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
אם אתם מתכוונים לרכב שעשה פוזות, אז זה היה נאון, ראיתי אותו מקדימה,

ואתם עוד אומרים שאני אומר שטיות...

 

א נ ח נ ו ?!?! אתה בטוח שאנחנו אמרנו שאתה אומר שטויות ?!?!!?

 

אני לא חושב ... אתה מפציץ שטויות !! את פשוט יורה אותן ... בלי הכרה ובלי אלוהים !!

 

בקיצור ... לך תפנים איזה 3-4 הודעות אחורה , תצמד לשכל !!! רק טוב יצא לך מזה !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אוקי בקיצור אני רואה שהוויכוח הזה סתמי ולא הולך לשום מקום, אז על מנת למנוע

וויכוח מיותר, זאת תהיה התגובה האחרונה שלי בנושא.

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
אוקי בקיצור אני רואה שהוויכוח הזה סתמי ולא הולך לשום מקום, אז על מנת למנוע

וויכוח מיותר, זאת תהיה התגובה האחרונה שלי בנושא.

 

אז אני רואה שכן נצמדת לשכל ... :!:

 

יפה , אתה לומד מהר !! אמרתי לך שרק טוב יצא מזה :idea::twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אוקי בקיצור אני רואה שהוויכוח הזה סתמי ולא הולך לשום מקום, אז על מנת למנוע

וויכוח מיותר, זאת תהיה התגובה האחרונה שלי בנושא.

 

אז אני רואה שכן נצמדת לשכל ... :!:

 

יפה , אתה לומד מהר !! אמרתי לך שרק טוב יצא מזה :idea::twisted:

 

 

רגע קוויק , אתה גם רצית להרשים אותנו , אז שעשית סיבובים באמצע הכביש...

או שרק היה נדמה לי? :roll::twisted:


×
×
  • תוכן חדש...